Сайтқа кіру Тіркелу

«Балабақшам – терең мақтанышым»

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№ 7 «Балдырған» балалар бақшасының әдіскері
Қалжанова Рахима Сыдыққызы

«Балабақшам – терең мақтанышым»

Бүгінгі таңда білім реформасының түпкілікті жүзеге асуының басты шарты – жаңа технологияны тиімді пайдалануда педагогтар қауымынан іскерлікті, ізденімпаздықты, кәсіби деңгейлерінің жоғарылығын талап етсе, сонымен қатар қоғамның басты мәселесі бүлдіршіндердің денсаулығын нығайта отырып, оқу-тәрбие үрдісін жаңа технологиялар негізінде жетілдіру және бәсекеге қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу болып отыр.

Тәрбиешілерге кеңес

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№ 7 «Балдырған» балалар бақшасының әдіскері
Қалжанова Рахима Сыдыққызы

Мектеп жасына дейінгі балалардың зейіннің әртүрлі қасиеттерін
зерттеуге арналған әдістемелер.

Мектепке дейінгі шақта зейіннің, естің, қиялдың дамуында көптеген ұқсастықтар бар.
Егер сәбилік шақтың өзінде қабылдау мен ойлау іс-әрекеттері ретінде анықтауға болатын бағдарлау іс-әрекеттерінің ерекше формалары ретінде бөлінсе, мектепке дейінгі шақта мұндай іс-әрекеттер үздіксіз күрделене және жетіле түсуі, ал зейін, ес, қиял ұзақ уақыт жеке сипат ала алмайды. Бала бірдеңеге назар аударарлықтай көргені мен естігенін жадында сақтарлықтай, бұрын қабылдағанының аумағынан шығарлықтай арнайы іс-әрекеттерді игере білмейді. Мұндай іс-әрекеттер тек мектепке дейінгі шақта қалыптаса бастайды

7+2 түріндегі есептеу.

Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ершаева Калдыгуль Танатаровна

Тақырыбы: 7+2 түріндегі есептеу.
Мақсаты: 7+2 қосу кестесін және жай есептердің мазмұны бойынша амалды таңдай алу білігін жетілдіру.
Міндеттері: Оқушылардың математикалық сөйлеу тілін, ой ұшқырлығын, тапқырлығын, өздігінен әрекеттенуін дамыту. Ауызша, шапшаң есептеу дағдысын және пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Оқушыларды қоршаған ортасымен ізгілік қарым-қатынасқа, қамқорлыққа, достыққа тәрбиелеу.

«Ю» дыбысы мен әрпі

Жезқазған қаласындағы
№ 10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ершаева Калдыгуль Танатаровна

Тақырыбы: «Ю» дыбысы мен әрпі

Мақсаты: «Ю» дыбысын меңгертіп, әрпін таныту.
Міндеттері:
1. Сөздер оқыту, сөйлемдер құрату.
2. Сөздік қорын, тіл байлығын, ой - өрісін дамыту.
Сауатты көркем жазуға төселдіру.
3. Еңбексүйгіштікке, шабыттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кеспе әріптер, ю дыбысы бар суреттер, жұмбақ.

Тәрбиешілерге кеңес

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№ 7 «Балдырған» балалар бақшасының әдіскері
Қалжанова Рахима Сыдыққызы

Мектеп жасына дейінгі балалармен психодиагностикалық жұмыстарының негізгі принциптері.

«Баланы жан-жақты етіп тәрбиелеу үшін оны жан-жақты білу керек» деген белгілі педагог Г.Д.Ушинский көрегендігін басшылыққа ала отырып, педагогикалық үрдісті психологиялық қызметпен ұштастыра жүргізе отырып осы бағытта біршама жұмыстар атқарды. Нақты фактімен келтірер болсақ: мектеп жасына дейінгі балаларының процестерін даму деңгейін анықтау мақсатында отандық психолог Р.С.Немовтың «Ғалымдық процестердің дамуы» методикаларын қолданып, психодиагностикалық зерттеу жұмыстары жүргізілді. Психодиагностикалық зерттеу жұмысынынң өзектілігі балалардың қабылдау, ойлау,сөйлеу, есте сақтау, қиял, зейін әрекеттерінің даму дәрежесінің қай деңгейде екендігі жөнінде қажетті деректер берді. Баланы диагностикалық тексеру алдында онымен алғашқы байланысты орнату үшін, кез-келген тақырыпқа диагностикалық сұхбат жүргізу қажет.

Д. Әбілев. Туған тілім

Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ершаева Калдыгуль Танатаровна

Сабақтың тақырыбы: Д. Әбілев. Туған тілім
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға СТО әдістері арқылы өлеңнің мазмұнын ашу.
Сабақтың міндеттері:
1. Мәнерлеп, түсініп оқу дағдысын қалыптастыру.
2. Сөздік қорын молайту, еркін өз пікірін ашық, еркін айта алатын тұлға дамыту.
3. Ұжыммен жұмыс жасай отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Қазақтың қолөнері. Тоқыма өнері

ШҚО, Үржар ауданы, Үржар ауылы
Крупская атындағы орта мектеп-балабақшасының технология пәнінің мұғалімі
Ғылыми жетекшісі: Саябаева Гүлғайша Жакеновна
Баяндамашы: Құрманалиева Айгерім 9”А”сынып оқушысы.

Зерттеудің мақсаты:
Халқымыздың ұмытылып бара жатқан мәдени мұрасы – тоқыма өнерін жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту.

Мини-проект "Игра как вид деятельности на уроке русского языка"

Игра – самый древний способ передачи знаний от поколения к поколению. Девочки играют в куклы, чтобы подготовиться к роли жены и матери, мальчики – в машинки, чтобы стать главным автолюбителем в семье. И только школьные учителя предпочитают игре с учениками серьезную дидактику.

Грамматическая тема: Имя прилагательное как часть речи Лексическая тема: Что такое искусство?

Оспанова Гульнар Ашмухановна
учитель русского языка и литературы
средней школы № 10 города Жезказгана
Карагандинской области

Класс: 5
Грамматическая тема: Обобщение и систематизация изученного по теме: «Глагол».
Лексическая тема: Друг детства.
Цель: закрепить и обобщить полученные знания по теме: «Глагол».
Задачи:
Образовательные: знать определение глагола, неопределённой формы глагола; уметь определять время, лицо, число глагола;
Развивающие: самостоятельное и творческое мышление; художественное, образное воображение; эстетический и языковой вкус; культуру речи;
Воспитательные: чувство солидарности и дух соревнования, интерес к предмету;
Социализирующие: применять полученные знания в повседневной жизни.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×