Сайтқа кіру Тіркелу

Қышқылдар

Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Қазалы ауылы
№100 мектептің химия пәні мұғалімі
Нұрмашева Жазық Әлімбетқызы

Қышқылдар

Қазіргі мектептерде сабақ өткізу барысында жиі қолданып жүрген интерактивті тақта арқылы өткізілген сабағыма тоқталайын. Интерактивті тақтамен көрнекілік көрсету арқылы оқушылардың қызығушылығын, интеллектуалдық танымын арттыра аламыз және өз білімдерін тақта арқылы сол уақытта тексеруге мүмкіндік береді.

Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қышқылдардың құрамы, алынуы, жіктелуін түсіндіру. Химиялық, биологиялық тұрғыдан ірі табиғат құрамындағы қышқылдардың маңызы, емдік қасиеті, тұрмыста пайдалану туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: оқушылардың қызығуы, ынта – қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту арқылы айналадағы құбылыстарды байқауға, салыстыруға талдай білуге үйрету.
Тәрбиелік: әр деңгейдегі оқушылар бірлесіп жұмыс жасауға, бірін – бірі құрметтеуге бір – бірінің пікірін тыңдап баға беруге үйрету.
Сабақтың типі: Жаңа с абақты меңгерту.
Сабақтың түрі: Демонстрациялық сабақ.
Сабақтың әдісі: интерактивті оқытудың комплексті әдісі.
Сабақтың формасы: Жеке, топтық.
Көрнекілігі: интерактивті тақтада қолданылатын слайдтар мүмкіндіктері, интерактивті тақта кітапханасынан суреттер, тірек сызба, қышқыл үлгілері, таблица.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Кезең. «Ой шақыру»
Үй тапсырмасын тест арқылы тексеру.
1. Мына айтылғандардың қайсысы сутекке сәйкес келмейді?
1) салыстырмалы молекулалық массасы – 1
2) судың құрамына кіреді.
3) мырыш тұз қышқылымен әрекеттескенде түзіледі.
4) түссіз газ
2. Не себепті сутекті болашақтың отыны деп санайды?
1) оттекпен әрекеттескенде көп энергия және қоршаған ортаны ластамайтын су бөлінетіндіктен
2) сутек – ең жеңіл газ және оны алыс жерлерге жеткізу ыңғайлы
3) сутекті алуға болатын шикізат жеткілікті.
3. Өндірісте сутекті:
1) метаннан
2) ауадан
3) металл мен қышқыл әрекеттескенде
4) металл мен су әрекеттескенде
4. Лабораторияда сутекті:
1) темір мен су
2) натрий мен су
3) кальций оксиді сумен
4) мырыш тұз қышқылымен әрекеттескенде алады.
5. Орын басу реакциясын көрсетіңдер:

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Кері қайту
Ілмек сөздер: Химия, қышқылдар
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, математика, математикадан сабақ жоспары, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету