§44. Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. Зерттелу тарихы
Білімділігі – Африка материгінің физикалық - географиялық орнын, жағалауындағы мұхиттар мен теңіздерін, зерттелу тарихын білу. Әр түрлі білім көздерімен оқушылардың білімдерін тереңдету;
Дамытушылығы - оқушының тез қабылдауына жол ашу, ой қиялына ерік бере отырып, өз пікірін айтуға, қорытынды шығаруға төселдіру, теориялық білімін, зейінін дамыту;
Тәрбиелігі - логикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру, даралық қабілетін сезіндіру, руханилыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру.
Сабақтың түрі: Іздену сабағы.
Сабақтың әдістері: дамыта оқыту, сұрақ - жауап, ойын элементтері, шығармашылық әдіс, талдау.
Пән аралық байланыс: тарих, биология, музыка.
Сабақтың көрнекілігі: Дүниежүзінің физикалық картасы, Африка материгінің физикалық картасы, глобус, оқулық, атлас, кескін карта, интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар, бағалау қағазы, бейнематериал.
Сабақтың барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Ой шақыру кезеңі
III. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
IV. Сергіту кезеңі
V. Жаңа білімді бекіту
VI. Сабақты қорытындылау
VII. Үйге тапсырма
VIII. Бағалау
IX. Рефлексия
I. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме балалар!
II. Ой шақыру кезеңі. Ежелгі материк Пангея туралы сұрау. Оның Африка материгіне қатысын түсіндіру.
III. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі:
1. Оқушылардың Африка жөніндегі білімін анықтау. Олардың теледидардан көріп, кітаптардан оқығаны мен білгендерін сұрастыру.
2. Африканың физикалық картасымен таныстыру.
3. Материктің географиялық орнын анықтау.
4. Африкаға ұласатын мұхиттар мен теңіздер.
5. Түбектер мен аралдар.
6. Жағалауындағы ағыстар.
7. Зерттелу тарихы.
IV. Сергіту кезеңі. Африкадағы ұлттық парк туралы бейнематериал көру.
V. Жаңа білімді бекіту.
1 - тапсырма. «Мылқау карта» ойыны.
2 - тапсырма. «Сандар не дейді?» ойыны.
6617 км
7 млн км кв
1933 ж +58 градус
7, 5 т
5895 м
- 153 м
590 000 км кв
68 000 км кв
1470 м
933 м
VI. Қорытындылау кезеңі. Оқушылар «Африка материгінің құжаты», «Ең, ең, ең...» тапсырмаларын орындау арқылы сабақты түйіндейді.
VII. Үйге тапсырма:
- §44 оқу
- кескін картамен жұмысты аяқтау
- тақырып соңындағы сұрақтарға жазбаша жауап беру
VIII. Бағалау. Қорытынды кезеңде орындалған тапсырмаларды оқушылар бір бірін тексеру арқылы бағалайды. Мұғалім тақтада ілулі тұрған бағалау парағына қарап, тиесілі бағаларын қояды.
IX. Рефлексия. Мұғалім таратқан күлшелер арқылы оқушылар сабақ туралы өздерінің пікірлерін білдіреді.
Африка. Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
- Saltanat Alimbay
- 20 қаңтар 2013
- 8440
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Африка, материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер, география
Ұқсас жаңалықтар:
Еуразия материгінің географиялық орны, қоныстануы және зерттелу тарихы
Еуразия материгі, қоныстануы және зерттелу тарихы туралы түсіну, өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыландыру, оқушының шығармашылық қабілетін дамыту....Дүниежүзілік мұхит
Дүниежүзілік мұхит туралы ұғым қалыптастыру. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, шапшаңдылығын дамыту. картамен, оқулықпен жұмыс, өз бетімен оқып...«Африка – ғаламшар жүрегі»
Сабақ – біртұтас күрделі үрдістік жүйе. Сабақ барысында мұғалім педагогикамен психология ғылымын жетік игеріп, сабақты құрудың және жеткізудің икемді...Бесінші континенттің қазынасы
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы Қалалық классикалық гимназия география пәнінің мұғалімі: Габдуллина Аяжан Нуржанқызы...Оңтүстік Америка. Материк жағалауындағы мұхиттар
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы №25 Т. Рысқұлов атындағы мектеп - гимназиясы География пәнінің мұғалімі: Қатбай Роза Бақтиярқызы...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.