Мақсаты:
Білімдік: шалғын өсімдіктері мен жануарларының көптүрлілігін, олардың пайдасы мен қорғаудың маңызын ұғындыру;
Тәрбиелік: шалғынды қорғау арқылы оқушыларға экологиялық тәрбие беру;
Дамытушылық: оқушы – белсенді әрекет егесі, ал мұғалім – үйлестіруші нәтижесінде оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Жаңа технология элементтері:
А) топтастыру.
Ә) «Б. Б. Ү» картасы бойынша диагностикалау.
Б) ой толғаныс – тест.
Түрі: аралас сабақ.
Пән аралық байланыс: әдебиет, география, тарих.
Көрнекілік: Еліміздің картасы, өсімдіктер гербарий, тұлыптар, маркер,
тірек белгілер.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Ол кім? Бұл не?
2. С. Сейфуллиннің табиғат жайлы өлеңдері
Қ. Мырзалив «Қызыл кітап».
Барысы:
1. Ұйымдастыру 2 мин
2. Қызығушылықты ояту. «Топтастыру» 12 мин
3. Танымдық бөлім.
А) «Б. Б. Ү» командасымен диагностикалау 15 мин
Ә) «Кім қалай дыбыстайды?»
4. Ой тұжырым.
А) тест 4 мин
Ә) бағалау
Б) қорыту
Барысы:
1. Ұйымдастыру
- Балалар, «Табиғат адам үшін жаралыпты, Бар қызық табиғаттан таралыпты», - деп Сәкен ақын жырлағандай, табиғаттың сұлулығын, әсемдігін түсініп қана қоймай, тылсым сырын ұғыну үшін сендер бүгінгі сабақта сенімді серігімсіңдер деп сенім артамын.
Өткен сабақта шалғын өсімдіктері мен жануарлары, оларды қалай қорау қажеттігі жөнінде алған мағұлматтарымызды бүгінгі сабақта талдап, жинақтап, қорытындылаймыз. Бүгін топ болып жұмыс жүргізе отырып, басқа топтардың пікірімен санасамыз, өз пікірімізді жүйелі баяндаймыз.
2. Қызығушылықты ояту. «Топтастыру».
I – топ сарғалдақ жусан
уқорғасын
тышқанбұршақ атқалдақ жоңышқа
II – топ
бөдене бүркіт көбелек
бөктергі
бозтарғай құладын
өсімдікті қорғау құстарды қорғау жануарларды қорғау
Табиғи орта мал жайылымы табиғи тепетеңдікті сақтау
Топ жетекшісі бағалап отырады.
3. Танымдық бөлім. Диагностика
А) «Б. Б. Ү» картасы 15 мин
«Білдім» «Білмеймін» «Білгім келеді»
Шөпт. Өсімдік улы өсімдік
Бунақденел.
Кемірушілер
Құстарды
Қалай қорғау
Керек?
Екенін білдім
Неге қорғау
Керегін білдім? - Шалғыннан басқа өсімдіктер мен жануарлар қандайжерлерде өседі?
- Шалғының қай жерлерде екенін білмеймін. Ылғалды жерлер, отты жерлер.
- Бүпкіт аңшылыққа пайдаланылған, неге қазір пайдаланбасқа? - Өз жеріміздегі өсімдіктер мен жануарлар
- Шаоғын өсімдіктері мен жануарлар ішінде қызыл кітапқа жазылғаны бар ма?
- Бунақденелілерді қорғамаса не болады?
Ә) Сергіту сәті:
«Кім қалай дыбыстайды?»
4. Ой тұжырым.
А) тест 5 мин
Ә) бағалау 3 мин
Б) қорыту 1 мин
- Көк ала кілем – жасыл шөп тамылжып иісін аңқытты кеудеге толып жас иіс тән мен жанды балқытты кетпе деп тағы көк
- Көк ала кілім - жасыл шөп тамылжып иісін аңқытты кеудеге толып жас иіс тән мен жанды балқытты кетпе деп тағы көк шалғын аяғыма оралды жібермей бөгеп алдымды майысып, гүлдер бұралды, деп тағы да Сәкен сөзін қайталап, дүниедегі әсемдіктің, сұлулықтың, құдірет күштің, байлықтың қайнар көзі табиғат, ал табиғатты өзгертуші ұлы күш ааттың ақыл ойы - білім екенін түсінген сендерде білім жасында сәттілік тілеймін.
Шалғын өсімдіктері
- 22031962
- 5 сәуір 2014
- 12115
- 0
- 0
Ілмек сөздер: шалғын қорғау, экология, өсімдіктер
Ұқсас жаңалықтар:
Өсімдіктердің «Қызыл кітабы»
Оқушыларға өсімдіктердің өсіп – өнуі, жетілуі жайлы ұғым беру. «Қызыл кітаптың» маңызы, адамның тіршілік етіп, өмір сүруге табиғатпен тығыз...Қазақстан қорықтары
Сабақтың мақсаты: Не білу керек: Қазақстан, оның табиғаты, өсімдігі, жануарлары туралы түсінік болу, картадағы көкжиек бағыттарын білу, алған...Жануарлар әлемінің қызыл кітабы
Міндеті: Балаларды өз бетімен білім табу, дәлелдеу және түсіндіруге үйрету. Қызыл кітапқа енген, сирек кездесетін жануарларды қорғау шараларын...Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары
Қызылорда қаласы №217 Б. Шалғынбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Жақсыбаева Гүлдана Бауыржанқызы...Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары
Қарағанды қаласы, № 6 жалпы білім беретін орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімдері Тәжит Манат Жанатқызы Тойбекова Анар Мухсиновна...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.