«Мектеп жасына дейінгі балаларға қолданылатын ойындардың тиімділігі»
В. А. Сухомлинский «Ойынсыз ақыл ойдың қалыпты дамуы жоқ және олай болуы мүмкін емес. Ойын дүниеге ашылған үлкен жарық терезе іспеттес, ол арқылы баланың рухани байлығы жасампаз өмірмен ұштасып айналадағы дүние туралы түсінік алады. Ойын дегеніміз — ұшқын, білуге құмарлық пен еліктеудің маздап жанар оты» деген.
Ойын балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын айналадағы дүниені танудың тәсілі. Ойын балаларға өмірде кездесетін жеңу жолын үйретіп қана қоймай, ұйымдастырушылық қабілетін қалыптастырады. Ойын екі түрлі уақыттық бағытты қамтиды: қазіргі және болашақ. Бір жағынан бала бірден, осы мезетте қуанышқа бөленеді, екіншіден ойын әрқашан болашаққа бағытталған, өйткені оның барысында тұлғаның келешек өміріне ықпал ететін сапалы қасиеттері мен іскерлік дағдыларды қалыптастырады. А. Макаренконың айтуы бойынша ойынға біржақты көзқарас қате. Ойынды дұрыс пайдалану сабақтың тиімділігін арттырады, балаларға қуаныш сыйлайды. Ойын бала үшін жаңа ортаға тезірек бейімделу үшін мүмкіндік береді. Ойынды әдептілік, тәрбиелік мақсатта пайдалану ол баланың болашақ өміріне түзу жол салуға және өмірдің талаптарына сай бейімделуіне ықпал етеді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.