Сайтқа кіру Тіркелу
загрузка...

Жазу ережелерімен таныстыру

Мақсаты
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық: «Жүректен - жүрекке» шеңбері
– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу: Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту: Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау
Әсерімен бөлісу
Әңгімелесу

Сергіту сәті
«Кел билейік»
Жаңа сабақ Каллиграфия (грек. kallіgraphіa – көркем жазу) – көркем әрі анық жазу өнері. Каллиграфия тарихы қаріп және жазу құралдары, стилистика өнері дамуы тарихымен тығыз байланысты. Каллиграфия оқуға қолайлы ғана емес, сонымен қатар хатқа графикалық эмоционалды - бейнелі ұғым беру мақсатын көздейді. Каллиграфия стилі қашықтан оқуға мүмкіндік беретін таңбаларының анық болуына, шапшаң жазылатын курсивке немесе оқуға қиын, бірақ сәнді өрнекке бейім болып келеді. Ислам елдерінде каллиграфия жоғары бағаланды. Ірі каллиграфтар “насхи” қарпінің шеберлері арасында ибн Мукла (10 ғасыр). ибн Бавваб (11 ғасыр), Сұлтан Әли Мешхеди (15 ғасыр, “насталик” қарпінің шебері) және басқалар болды (қ. Хұснихат), Еуропада грек және латын жазуларының классик. үлгісі біздің заманымызға дейінгі дәуірде жасалды. Ал орыс жерінде каллиграфияның тамаша үлгілері 11 ғасырда басталды. Кітап басу ісінің және машинамен жазудың өрістеуіне байланысты каллиграфияның қолданылуы азайды, ол, негізінен, бастауыш мектепте пән ретінде оқытылды. каллиграфия кітапты көркемдеу, плакаттар жасау, графика, т. б. салаларда қолданылады. Қазіргі кезде де мектеп оқушыларынан каллиграфия принциптерін сақтау талап етіледі. Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу
Шығармашылық тапсырма.
1 - топ Жаңа тақырыпты түсіндіру
2 - топ Топтастыру
3 - топ Семантикалық карта
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
Ой толғаныс БББ кестесі
Білемін Білдім Білгім келеді

Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Кері қайту
Загрузка...
Ұқсас жаңалықтар:
Қайталау. Теңдей (тең бөліктерге) бөлуге берілген есеп

Қайталау. Теңдей (тең бөліктерге) бөлуге берілген есеп

1) Мазмұнына байланысты: Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Теңдеу шешу - теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу...
Көркем жазу - өнер

Көркем жазу - өнер

Оқушыларды сауатты, мәнерлі, көркем жазуға машықтандыру. Өнерге құштарлықтарын, эстетикалық талғамдарын, ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке баулиды....
Ғ дыбысы мен әрпі

Ғ дыбысы мен әрпі

Ғ дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра отырып, дидактикалық материалдарды пайдаланып, балалардың ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту. Балалардың...
Менің әйбат есімім

Менің әйбат есімім

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, С. Шапағатов селосы, №1 мектеп - лицейі жанындағы "Балдәурен" шағын орталығында педагог - психолог Ерекешова...
Бастауышта оқушылардың көркем жазын қалыптастыру

Бастауышта оқушылардың көркем жазын қалыптастыру

Бастауышта оқушылардың көркем жазын қалыптастыру....
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
загрузка...
Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Күнделікті сабақ жоспары, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, ана тілі, ашық тәрбие сағаты, ағылшын тілі, ағылшын тілінен сабақ жоспары, бала-бақша, балабақша, балабақшаға арналған, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертеңгілік, математика, презентация, сабақ, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, технология, тәрбие, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, әдебиет, әдебиеттік оқу

Барлық тегтерді көрсету