Назарбаев зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Текеева Жанша Тажибаевна
Бұл сабақ кіріктірілген сабақтың үлгісі. Тақырып жағынан орыс тілі мен Қазақстан тарихы пәндерімен үйлесім тауып өткізілді.
Мұғалімдер: ЛезоваГ. К,.(орыс тілі) Садихова Ж. Қ.(тарих)
Сабақтың тақырыбы: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым Сынып 7 Т1
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары:
Т/А5 Әлеуметтік және іскерлік ортадағы тіл мәдениеті.
О8 Мәтіндердің салыстырмалы анализі
• Әлеуметтік, көпшілік және білім тақырыбынан алынған ақпараттарға өз сезімін көрсете отырып, диалог және монолог құрастырады.
• Қысқа көркем шығармалардың тақырыптары мен идеяларын анықтайды, бас кейіпкерлерді сипаттайды.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
• Әлеуметтік ортадағы белгілі тақырыптан ақпараттарды жинай алады.
• Ол ақпараттардағы ойға өз көзқарасын білдіреді.
• Көпшілік талқыға салған тақырыптарға диалог пен монолог құрастырады.
• Берілген шығармалардағы кейіпкерлерге сипаттама береді.
Оқушылардың көбісі:
• Көпшілік қозғаған тақырыптардағы мәліметтерді таба алады. Оған өз сезімін көрсете отырып, шағын монолог жасайды.
• Көркем шығармадағы бас кейіпкер туралы мәліметтер тауып, ол туралы дәлелді ойларды орынды айта алады.
Тілдік міндеттер: Түйін сөздер: сөз тіркестерін құрып, сөйлей білу, еркін сөзді қалыптастыру, ауыспалы мағынадағы сөздерді таба алады.
Алдыңғы білім: Жеңіс күні. Ерлік ешқашан өлмейді. Мәтінмен жұмыс түрлері.
Жоспар
Жоспарланған іс - әрекеттер:
Оқушылармен сәлемдесу. Сыныптың сабаққа белсенділігін арттыру.
Қызығушылығын ояту.
Ән «Бейбіт күн тілегі» Сөзі: Ж. Нәжімеденовтікі, әні: Ш. Қалдаяқовтікі) 1 шумағы айтылады.
Ортаға балаларды жинап алу, әнді жалғастырып айтқызу.
Жойылсын жалғыз сөз соғыс деген
Оқ даусы мәңгілік жойылсын
Бомбаның орнын тегістеген
Күректер музейге қойылсын
Қ - сы
Кел, достарым, Ән бастайық!
Көтеріп жаңғыртық!
Даласын дана, баласын ана
Жоқтамасын мәңгілік!
Әнді айта жүріп, топқа бөлу. Сыныпты құлып бауының түстерімен бөлу.
Ортаға сұрақ
Оқушылар, бұл әнді бұрын естідіңдер ме?
Ән жалпы не туралы? Кімдер жайлы деп ойлайсыңдар?
Сіздерге ән мәтінінің қай тұсы ұнады? Бүгінгі сабақ не туралы білдік пе? Әннің жалғасын жаттап алу тапсырылады.
"Әлемнің бар сәби балалары
Тұрсын тек ұйқысы қанған соң"
Осы сөзді сұрақ етіп тастау.
Пікір білдір, ой айт, сұрақ қой, талдау жаса
Өз ойларын айтады. Пікірлерін ортаға салады.
Жеңіс күні, ешкімде, ешқашанда ұмытылмайды, мәңгілік алау туралы ойларын "Иә, бірақ... деген оймен жалғастыра айту.
Бағалау "Бір жұлдыз, бір тілек"
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады (Слайдтан)
а) Ақпарат жинаймыз
ә) ол үшін дерек көздерінен мәлімет аламыз.
б) мәлімет үшін бұрын білетіндерімізді еске түсіреміз.
Сабаққа орыс тілі мұғалімі кіріседі. Жұптық жұмыс.
Оқушыларға тақырыпқа сай сұрақтар алдында ілулі тұрған шарға жапсырылады.
Тапсырма 1. Жұптық жұмыс. Диалог (орыс тілінде) құрастыру.
Представь, что ты ребенок военного времени. О чем ты мог бы мечтать?
Ты ребенок настоящего, о чем мечтаешь ты?
Назови ключевые слова современности - мирного времени.
Назови ключевые слова военного времени.
Как по - твоему, место ли детям на войне?
Ты ребенок из прошлого – из военного времени. Ты оказался в нашей школе.
Перед твоими глазами – наши школьные будни. Вырази свои чувства и эмоции.
Ты играешь в компьютерные игры, где нужно убивать. Что ты должен помнить в реальной жизни?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.