№7 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі
Маңғытай Қадиша Ысқаққызы
Оқушыларды ҰБТ - ге дайындау барысында геометрия есептерін тиімді тәсілдермен шешу.
Білім – бұл мектепте жаттағанның бәрі ұмытылғаннан кейін есте алатыны. (Альберт Эйнштейн)
1999 жылдан бастап еліміздің жоғары оқу орындарына қабылдау жаңа үлгімен өтуде. Атап айтқанда, Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің «Білім беру мен тестілеудің мемлекеттік стандарттарының ұлттық орталығы» ұйымдастырған ҰБТ мен кешенді тест сынағы арқылы өткізілуде. Сондықтан 11 - сынып оқушыларын математикадан ҰБТ есептерін шешу дағдысын дамыту мақсатында мектептерде көптеген шаралар ұйымдастырылады. Оқушыларды ҰБТ - ге математикадан дайындаудың негізгі мақсаты – математикалық есептерді тиімді тәсілдермен шығарып үйрену. Әр мұғалімнің көптеген жылдар бойы қалыптасқан өзіндік тәсілдермен оқушылармен жұмыс жасау әдістері бар. Бүгінгі семинар барысында геометриялық есептерді шығарудың бірнеше әдіс - тәсілдеріммен бөлісіп, олардың есептер шығару барысында қалай қолдану керектігін көрсетпекпін.
Шар
Жарты дөңгелек өзін шектейтін диаметрден айналғанда шығатын фигураны шар деп атайды.
№1
Шардың радиусы 8 см - ге, ал қиманың радиусы см - ге тең. Шардың центрінен қима жазықтығына дейінгі қашықтықты табыңыз.
№2
Радиусы 41 см шар центрінен 9 см қашықтықты жазықтықпен қиылған. Қиманың ауданын табыңыз.
№3
Шар бетінің ауданы 36. Шардың көлемін табыңыз.
№4
Радиусы 17 см болып келетін шар оның центрінен 15см қашықтықта жазықтықпен қиылысады. Қима ауданын табыңыз.
№5
Шар секторының табанындағы шеңбердің радиусы см - ге, ал шардың радиусы 3 см - ге тең. Шар секторының көлемін табыңыз.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.