Тақырыбы: Шеңбердің ұзындығы
Мақсаты:
1. Шеңбердің ұзындығын есептей білуге және жаңа ұғымдарды терең меңгеруге қалыптастыру.
2. Оқушылардың математикалық мәдениеттілігін білімді меңгеруде қолдана білуге, ұқыптылық пен көпшіл болуға тәрбиелеу.
3. Әрбір жеке оқушының ақыл - ойының дамуына, шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау.
Көрнекіліктер:
1. Тестік карточка - плакаттар
2. Интерактивті тақта
3. Тәжірибеге қажетті құралдар
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру.
II. Үй тапсырмасын еске түсіру, пысықтау
l."Толықтыру тесті" (ауызша)
1. Центрге қатысты шеңбердің нүктелері ____ қашықтықта орналасады.
2. Шеңбердің (дөңгелектің) радиусы ____ қосатын кесінді
3. Шеңбердің (дөңгелектің) диаметрі ____ қосатын кесінді
4. Диаметр радиустан ____ ұзын
5. Центрден дөңгелектің кез келген нүктесіне дейінгі ара қашықтық ____ артпайды.
(Қорытындысын ауызша айту)
III. Жаңа сабақ:"Шеңбердің ұзындығы".
а) Мысал келтіру, тәжірибе жасау.
б) Жаңа термин «пи – ге» түсінік беру.
Дәлме - дәл математикалық пайымдау кез келген шеңбердің ұзындығы өзінің диаметрінен сондай сан есе артық болатынын көрсетеді.
Бұл сан гректің … (пи) әрпімен белгіленеді. Нақты мәні шектеусіз ондық бөлшекпен өрнектеледі.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.