Биология дамуының Ч. Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда әуел бастан мақсатқа сәйкестілік және тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі туралы сипаттама беру.
Сегодня мы продолжаем изучение имен существительных, с которыми вы уже знакомы. Это первая часть речи, с которой мы начинаем изучение частей речи. Это часть речи главная, потому что часто в предложении выступает в роли главного члена.
Бүкіл әлемдік білім беру кеңістігіне ұмтылыстар, қоғам дамуында қалыптасып отырған жаңа жағдаяттар, тыңнан туындаған мәселелер, өзгеріп жатқан өмірге бейімделу қажеттілігі туындап отыр.
XVII ғасырда микроскоптың ашылуы, оның түрлі биологиялық зерттеулерге қолданыла бастауы, көптеген ғалымдардың тірі табиғатқа деген көзқарасын өзгертіп, ой - өрісін дамытты. Эмбриология мен палеонтология өз алдына ғылым болып қалыптасты. Француз ғалымы Жан Батист Ламарк биологияда Дарвинге дейінгі органикалық дүниенің дамуы туралы ғылыми теорияның негізін салды.
Задача школы состоит в том, чтобы пробудить умственные способности к самостоятельности и развивать желание самостоятельно, без учителя, приобретать новые знания. (К. Ушинский)
Өнеге адамдардың тәлім – тәрбиелілігі, үлгілілігі, саналылығы ережелерінің жиынтығы ретінде көрінеді. Ұрпаққа өнеге көрсететін иманды, зерделі, инабатты кісілерден адамдар жақсылық пен қайырымдылықты, адамгершілік пен ізеттілікті үйреніп, оны өздеріне үлгі тұтады.
Бүгінігі ұрпақ өзінің мінез - құлқын, тілін, өнерін жоғалтпауы қажет. Өнер жас ұрпаққа жақсы әсер ететін және оны тәрбиелейтін нәзік дүние. Осы мақсатта құрылған 1 - сыныпқа мектеп компонентінен алынған «Шебер қолдар» қолөнерге баулу үйірмесі оқушылардың ықылас - ынтасын дамытып, болашақ маман ретінде өзін - өзі тануға мүмкіндік береді.