Әдебиеттік оқу 2 сынып
Бөлім: Менің мектебім
Сабақтың тақырыбы: Мектептегі бір күнім
Сабақтың оқыту мақсаттары: 1. 2. 1. Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау/үзіндісін мазмұндау/сахналау.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бәрі:
• Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, сұрақ - жаапқа түседі, топта жұмыс жасайды
Оқушылардың көпшілігі:
• Тақырыпты болжайды, сөздердің мағнасын түсіндіреді, бір күні жайлы әңгіме жазады
Кейбір оқушылар:
• Қатесіз жазады
Өткен сабақтардан алынған білім: Аламын білім кітаптан
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі, математика, орыс тілі, ағылшын тілі.
Сабақтың басы 5 минут
Қызығушылықты ояту:
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Апта күндері арқылы топқа бөлу. Топқа бөлу 1 минут
Ой сергек:
Бір аптаның күндері өтті: Бейсенбіде бақша баптап,
Дүйсенбіде гүлдер ектім. Жұма күні тақпақ жаттап,
Сейсенбіде жуа тердім, Сенбіде мен кино бардым,
Сәрсенбіде су әкелдім. Жексенбіде бір демалдым.
Үй тапсырмасын тексеру.
1 - топ:«Кітап»әңгімесін мазмұндайды.
2 - топ: «Кітапханада» ойынына дайындалып келу.
3 - топ: Кітапханадан кітап алу ережесін құрап келу.
«Ақылды доп» ойыны арқылы үй тапсырмасын қорытындылау
1. Әңгіменің авторын ата? Мұқан Иманжанов
2. Қай облыста туылған? Қарағанды облысында туған.
3. Қандай кітаптары бар? «Алғашқы айлар», «Шаңғышылар»атты кітаптары бар.
4. Мәтіндегі сөз етілген қандай кітап деп ойлайсыңдар?
Сабақтың ортасы 30 - 35 минут
Мағынаны ажырату
Ой қозғау:
№1 слайд (барлық оқушылар табады)
Жұмбақ: Бір ұяда жеті жұмыртқа (аптаның жеті күні)
Оқушыларға сұрақ:
1. Бір аптада неше күн бар? (7)
2. Осы 7 күннің де өзіндік атаулары бар. Кім біледі?
№2 слайд (оқушылар тақтаға шығып жазады) орыс және ағылшын тілдерде апта күндерін айтады
3. Осы 7 күннің неше күнінде мектепке келесіңдер?
Ал бүгін қай күн?
4. Тақырыпты болжау. Олай болса, бүгінгі сабағымыз не жайлы деп ойлайсыңдар? (Сұрақтар арқылы оқушыларды тақырыпты болжауға жетелеу).
Иә, бүгінгі сабағымыз осы апта күндері жайлы және соның ішінде мектептегі бір күніміз жайлы болмақ.
Олай болса Оспанхан Әубәкіровтың «Жеті шал»әңгімесімен танысалық.
Жазушы жайлы мағлұмат беру.
Қарағанды обылысы, Жезқазған қаласы,
№10 жалпы орта білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Парманкулова Бегзат Зияшовна
Мектептегі бір күнім. жүктеу
Мектептегі бір күнім
- aiboll
- 21 ақпан 2018
- 12412
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Мектептегі бір күнім, менің мектебім, қысқа мерзімді жоспар, әдебиетті оқу 2 сынып
Ұқсас жаңалықтар:
Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. Заттар ...
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 7. 1. 3. 1 - тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіру;...Мәтін дегеніміз не? КМЖ 2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2. 2. 4. 1 - мұғалімнің...Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2. 1. 1. 2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру...Оспанхан Әубәкіровтың «Жеті шал» әңгімесі
Сабақтың оқыту мақсаттары 1. 2. 1. Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау/үзіндісін мазмұндау/сахналау....Ұқыпты бала - әдепті бала
Сабақтың мақсаты: оқушылардың ішкі жан дүниесінде жалқаулықты қадағалай білу, ұқыптылық, тазалық, шыдамдылық құндылық ретінде мәнін ашу...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.