Информатика пәнінің мұғалімі. Байғалиева Жанар Кенжеғалиқызы.
Сабақтың мақсаты: оқушылар Мұқағали Мақатаевтың шығармашылығымен тереңірек танысады, ақын өлеңдерінің мазмұнын түсіне біледі.
Сабақтың міндеттері:
1. Ақынның өлеңдері мен әндерінің мағынасына назар аударады. Ақынды қайталанбас тұлға ретінде қабылдайды.
2. Оқушылардың зейіні, еске сақтау қабілеті дамиды.
3. Пәнге деген қызығушылығы артады.
Цель урока информатики: обобщить и применить для решения реальной задачи знания возможностей текстового редактора Microsoft Word, применить навыки работы с казахскими буквами и текстом.
Задачи урока информатики:
1. Развитие познавательного интереса, творческой активности учащихся, умения использования дополнительной литературы и ресурсов Интернет.
2. Повторение и проверка умений учащимися пользоваться современными компьютерными технологиями.
3. Осознание учащимися своей значимости в образовательном процессе.
Сабақ түрі: кіріктірілген (интегрированный).
Әдіс - тәсілдері: СТО, дамыта оқыту технологиялары.
Құрал - жабдықтар: проектор, интерактивтік тақта, дербес компьютерлер.
Пәнаралық байланыс: орыс әдебиеті.
Подготовительный этап
Учащиеся класса разбиваются на 2 группы. Им необходимо подготовить материалы о жизни и творчестве казахского поэта Мукагали Макатаева для издания буклета (источники: библиотека школы, городские библиотеки, ресурсы Интернет). Материалы на казахском языке необходимо ввести в компьютер на последнем практическом занятии перед интегрированным уроком.
Темы для групп:
1. Биография Мукагали Макатаева.
2. Творчество Мукагали Макатаева.
Сабақ барысы
Қазақ тілі: Сабақтың ұраны:
«Мұқағали мөлдірліктен, тазалықтан, биік адамгершіліктен тұратын».
Лашын Әзімжанова – жұбайы.
1. Кіріспе бөлімі.
2. Қызығушылығын ояту.
1. Сөздер одағын құрастыру (компьютер арқылы).
2. Сөйлемді аяқтау. («Сәби болғым келеді» әнін тыңдау).
Мен ән тыңдағанда...
3. Мағынаны ажырату.
1. Инсерт стратегиясы (компьютер арқылы).
2. Топтық жұмыс. 2 топқа бөлу.
Тапсырма: мәлімдеме дайындау
1 топ. Ақын өмірбаяны.
2 топ. Ақын шығармалары.
Информатика:
Работа в группах.
Учащиеся должны изменить внешний вид буклета, вставить фотографии Мукагали Макатаева и другие рисунки, изменить шрифт, используя возможности текстового редактора Microsoft Word.
Требования к оформлению буклета:
1. Материал необходимо разбить на 3 страницы.
2. Для заголовка должна использоваться программа WordArt.
3. Расположить материал в колонки.
4. Вставить в материал фотографии акына, его семьи, друзей и т. д.
5. Установить верхние и нижние колонтитулы (текст и рисунки).
6. Для шрифта использвать стили Kz Parsek, Kz Decor, Kz Boyarsky.
После внесения корректив учителем в работу учащихся документы отправляются на печать. Готовые документы учащиеся 2 - х групп объединяют в один общий буклет.
Қазақ тілі:
Оқушылар дайындаған материалдары бойынша ақынның өмірбаяны мен шығармашылығы туралы әңгімелейді.
Слайдтар бойынша: өмірбаяны, поэзия, проза, әндері.)
(гиперссылка арқылы өлеңдерін оқып, әндерін тыңдауға мүмкіндік берілген).
3. Вен диаграммасы. (Интерактивті тақтамен жұмыс).
4. Поэзия сәті. «Үш бақытым» өлеңі (үнтаспадан тыңдау).
5. Мұқағали туралы естеліктер, күнделігінен үзінді. (диалог құру)
6. Лирика сәті. Оқушылардың орындауындағы «Махаббат диалогын» тыңдау.
7. Ой толғаныс. Қорытынды. 5 жол өлең.
Информатика:
8. В конце урока 2 группы объединяют свои материалы в один общий буклет. Учителем оцениваются работы каждой группы.
Қазақ тілі: Үй тапсырмасы: «Ғасыр ақыны» эссе жазу.
Сабақты Мұқағалидің «Әлем дархан» өлеңімен аяқтау. Үнтаспадан өлеңді тыңдау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.