Сайтқа кіру Тіркелу

Төлен Әбдіков "Қонақтар" әңгімесіндегі ұрпақ тәрбиесі

Сабақтың атауы
Төлен Әбдіков «Қонақтар әңгімесіндегі ұрпақ тәрбиесі
Сілтеме Г. Д. Рыскелдиева, С. Ч. Тұрсынғалиева 8 сынып «Қазақ әдебиеті»
Жалпы мақсаты Прозалық шығарманы талдау, ата - ана мен бала арасындағы қарым – қатынас жайлы мағлұмат бере отырып, оқушы сезімімен ұштастыру, оқушылардың ойларын дәл жеткізе білуге дағдыландырып, өз пікірін ашық айта білуге үйрету
Міндеттері
1. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту.
2. Сабаққа оқушылардың өзі білетін білімдері арқылы кіру
3. Сабақ бойынша ой қорытынды жасауға, өзіндік тұжырым айтуға үйрету
Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1. Оқушылардың сыни ойлауын дамыту, басқалардың көзқарасын сыйлауға дағдыландыру
2. Әр түрлі жауапқа бірдей қарау, жақсысын мадақтау(стикер арқылы) және бірін – бірі бағалауы
3. Тақырыпты талқылауға белсенділікпен қатысуға үйрету
Күтілетін нәтиже 1. Оқушылардың еркін ойлауын, дүниетанымының кеңіп, рухани өсуін іске асыру
2. Оқушының шығармашылық дамуына мүмкіндік туғызу
3. Жаңа білімді бұрынғы алған білімдерімен ұштастыруға жол ашу
Сабақта қолданылатын материалдар презентациялар, интерактивті тақта
Сабақтың түрі
Білімді тиянақтау, қорытындылау сабағы
Оқу әдістері Сыни ойлауға үйрету, АКТ - ны қолдану, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Диалогтік оқыту Топтық жұмыс
Шығармашылық жұмыс
Тапсырма көздері 1. Оқулықпен жұмыс
2. Өзгерістерді бағалау
3. Басқа әріптестермен ақылдасу
Сабақта қолданылған модульдер - Жаңа тәсіл (топтық, диалог баяндау)
- Сыни тұрғыдан ойлау (ой қозғау, қызығушылықты ояту сұрақтары)
- Форматифті бағалау (мадақтау, қолпаштау)
- АКТ (слайд, ақпараттың интернеттен алынуы)
- Дарынды және талантты балалармен жұмыс (шығармашылық тапсырма, ой толғау)
- Білім берудегі көшбасшылық (оқытуда өзгеріс енгізу)
Сабақ барысы

Үй тапсырмасын cұрау
«Жылдар сөйлейді» сұрақтары
уақыт Мұғалімнің іс әрекеті Оқушылардың іс әрекеті
3 мин
3 мин
2 мин гүлдерді таңдату арқылы топқа бөлемін.
Ал, ендеше барлығымыз бірге:
- Өте жақсы!
- Керемет! – Тамаша! – деген сөздерді айту арқылы, көңіл күйімізді білдірейік Өз ойларын айту. топқа бөліну
Оқушылар бүгінгі сабақтақтағы көңіл күйлерін білдіреді.
Туған жерге деген сүйішпеншілігін білдіріп, өз ойларын ортаға салады.
Әр топ өзінің неше сұраққа жауап бергендерін белгілеп отырады
Шығармашылық тапсырмаларын оқыту

1. 1942
2. 1965
3. 1977 – 1979
4. 1985
5. 1987
6. 2002

Б. Б. Ү 3 мин Әр топтан бір - бір оқушы тақтаға білетінін жазады
II Жаңа тақырыпты түсіндіру (интерактивті тақтада слайд көрсету арқылы)
«Блум таксономиясы»

17 мин
Білу: Автордың “Қонақтар” әңгімесін жазуға себеп болған жағдайлар
Әңгіменің “Қонақтар” деп аталуы нені меңзейді?
Түсіну: Жазушы Ерекеңді қалай сипаттады?
Қолдану: Диалогтік әдісті қолданып, өмірмен байланыстырды, сахнада рөлге енді.
Ітоп. Қонақтар әңгімесі арқылы жазушы оқырмандарға қандай ой тастады?
ІІтоп. Әңгіменің мазмұнын ашуда жанрлық маңызы қандай?
ІІІтоп. Әңгіменің өздеріне ұнаған жеріңе қойылым әзірлеңіздер
Талдау: Автордың “Қара арғымақ арыса, қарға адым жер мұң болар”, - деп нені
айтқысы келіп отыр?
Жинақтау: “Ортада қаламсап” стратегиясы бойынша “Шын жүректен шыққан сөз”
айдарымен әңгімедегі түйінді ойды жинақтап, ой толғау жазу
І топ. Үлкенге құрмет – кішіге ізет
ІІ топ. Ата – балаға сыншы
ІІІтоп. Атаңа не қылсаң – алдыңа сол келер
Бағалау: Композициялық ерекшелігіне талдау жұмыстарын жүргізгенде жоспарға сай толық жасаған оқушылар бағалау критерийлері бойынша ұпай санына қатысты бағаланады. Әңгімедегі қай адаммен кездескіңіз келеді? Осы әңгімені оқи отырып сен өзіңе қандай тәрбие алдың?

Оқушылар жауабы тыңдалады
Әр топ өзінің неше сұраққа жауап бергендерін белгілеп отырады
Сергіту сәті 2 мин
Топтық жұмыс
«Брейн – ринг» 10 мин
(Әңгімені қорытындылау сұрақтары)

Оқушылар берілген тапсырмаларды үлкен ақ бет қағазға орындайды, өз жұмыстарын қорғайды.
Топтың барлық мүшелері белсене қатысып, өз үлестерін қосады.
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Бақшада

Бақшада

Білімділік: Өсімдік аурулары жөнінде мағлұмат беру, оларды емдеу жолдарымен таныстыру Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, ауызекі...
Алтын сөз

Алтын сөз

Мақсаты: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы өлеңнің мазмұнын ашу. Топтық жұмыста белсенділіктерін арттыру мақсатында қызықты тапсырмалар...
Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?

Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы №37 жалпы орта білім беретін мектебінің ағылшын тілі мұғалімі Биктурганова Каникей Самигуллиевна....
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу.

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу.

Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, математика пәнінің мұғалімі Байдуанова Разия Боларбекқызы...
Төлен Әбдіков «Қонақтар»

Төлен Әбдіков «Қонақтар»

Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы, №13 ұлттық мектеп- гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Каримова Гульмира Сафиуллиевна...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×