Кіру
Жабу

Тармақталу алгоритмдері

Информатика

Тармақталу алгоритмдері
Сабақтың мақсаты:
1. Есептердi шығару барысында орындалатын әрекеттер тiзбегi ретiнде алгоритм түсiнiгiн беру.
2. Атқарушының командалар жүйесi болатыны жайлы түсінiк беру.
3. Оқушыларды қарапайым алгоритмдердi орындауға үйрету.
Сабақтың түрі: ашық сабақ.
Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, түрлі - түсті қағаздар.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу, топқа бөлу
Оқушыларңа екі түсті стикер таратамын. Жасыл түс алғандар 1 - топқа, қызыл түс алғандар 2 - топқа бөлінеді.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Алгоритмді аяқта.
Әр түрлі нәтиже қойып, орындалуын кестеге жаз.

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Алгоритмдiк ойлау қабiлетi – бұл ойлай бiлу өнерi, өз iс - әрекеттерiңді жоспарлай бiлу, әр түрлi жағдайларды қарастырып, соларға сәйкес әрекет ету. Мұндай қасиеттер мен дағдылар адамдарға алғашқы компьютер пайда болмай - ақ қажет болып еді. «Алгоритм» сөзi Орта Азияда өмiр сүрген орта ғасырдағы ғалым Мухаммед ибн Муса аль - Хорезми (787 - 850) атына байланысты пайда болды.
Алгоритм – бұл есептер шешiмiн табуға мүмкiндiк беретiн әрекеттер тiзбегiн түсiнiктi, әрі айқын түрде сипаттау.
Алгоритмдi құрайтын қарапайым әрекеттер команда деп аталады. Адам өз өмірінде күн сайын алгоритм кездестiріп отырып, мысалы, мектепке бару үшін де белгілі бір алгоритм орындалады. “Алгоритм” ұғымын түсіндіру барысында жұмыс дәптерiндегi берiлген тапсырмаларды оқушылармен бiрлесiп орындау арқылы түсіндіру.

Алгоритмді орында.
«Сынған»- алгоритмді түзе.
Алгоритм – бұл атқарушының орындайтын әрекеттер тiзбегi.
Командалар жүйесi – бұл атқарушыға түсiнiктi әрекеттер.
IV. Сергіту сәті.
V. Тәжірибелік жұмыс.
1 - топ.
2 - топ.

VI. Сабақты бекіту.
Сабақты рет - ретімен оқу – бұл да алгоритм, кез келген ойын да белгiлi бiр ереже бойынша ойналады, бұл да алгоритм болып табылады. Кейбір мәселелерді шешу жолында жетiстiктерге жету де алдын ала жоспарланған әрекеттерді орындаудан тұрады, ол да - алгоритм.
Бақылау жұмысы бойынша әр топ өз нұсқасын шешуі керек.

Рыскалыев Жанболат Ондасынович
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №6 орта мектептің
информатика пәні мұғалімі

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Ұқсас сабақтар

Пікірлер (0)

Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.

Бөлімдер

Яндекс.Метрика
×