Сабақтың тақырыбы: Модель - нақты нысанның маңызды қасиеттерін көрсету.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
• Модель және модельдеу ұғымы мен олардың мәні туралы түсінік беру;
• Оқушыларға модельдеуді топтаудың негізгі түсініктерін;
• Модельдеу тәсілдерін сипаттау туралы.
Дамытушылық:
• Ақыл - ой әрекетінің тәсілдерін дамыту;
• Танымдық қызығушылығын арттыру;
• Оқушылардың АКТ - қолдануын жетілдіру.
Тәрбиелік:
• Өз бетімен үйрену дағдысын қалыптастыру;
• Оқушыларды ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.
Программалық - дидактикалық жабдықталуы: дербес компьютерлер, мультимедиалық проектор, ОЖ, материалды көрсету үшін презентациялар, модель түрлері, графикалық редактор, қазақ оюларының үлгілері.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбын, мақсатын айту. Жаттығу жасату.
ІІ. Сабақтың өзектілігі (білу). Мұғалімнің сұрақтары:
• «Модель» сөзін естігенде сенің көз алдыңа не келеді?
• Модельді қандай мақсатпен пайдаланады?
• Өздеріңе таныс модельдерден мысал келтір. Бала кездеріңде қандай ойыншықтармен ойнадыңдар?
ІІІ. Жаңа түсініктер мен іс - әрекет тәсілдерін қалыптастыру.(түсіну)
Мұғалімнің сөзі.
«Модель» түсінігімен біз бала кезімізден таныспыз. Модель мен модельдеуді адамзат ертеден пайдаланған. Модельдің көмегімен сөйлеу тілі, жазу, графика тараған. Ата - бабаларымыздың жартасқа салған бейнелері, сурет пен кітап - мұның бәрі келешек ұрпаққа қоршаған әлем туралы білімді ақпараттық формада беру модельдері.
Модельдің не екенін түсіндіру үшін мысалдар келтіру.
Глобус - бұл Жер шарының моделі.
Дүкендегі манекен - адамның моделі.
Оқушыларға модельге мысал келтіруді ұсыну.
ІҮ. Білім мен дағдыны қалыптастыру кезеңі (қолдану)
Компьютермен практикалық жұмыс жасау. Графикалық редакторда қазақ оюының моделін құру. Бейнені құру, ерекшелеу, көшіру, бұру технологиясын қайталау.
Ү. Жаңа білімді қорытындылау және іс - әрекет тәсілдерін қолдану кезеңі (талдау).
1. Модель мен модельдеу деген не?
2. Өмірде модельдерді жіктеуге мысал келтіріңдер
3. Материалды модельге мысал келтіріңдер
4. Ақпараттық модельге мысал келтіріңдер.
5. Шынайы нысан «желдің» моделі қалай көрінер еді?
ҮІ. Сабақты қорытындылау кезеңі (синтез)
Сабақтан алған жаңа әрі жалпы ақпараттардың негізгілерін бекіту арқылы сабақты қорытындылау.
ҮІІ. Бақылау және өзін - өзі бақылау кезеңі (бағалау)
Сөзжұмбақты шешу.
ҮП. Үй тапсырмасын беру кезеңі.
Үй тапсырмасы: Оқулықтағы §3. 6. Шығармашылық тапсырма орындау.
ҮШ. Рефлексия кезеңі.
Ою - өрнек сәндігі,
Көздің жауын алады.
Болмаса зат өрнексіз,
Ешбір мәнсіз қалады.
Модель-нақты нысанның маңызды қасиеттерін көрсету
- Амангүл
- 11 қазан 2015
- 8889
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Модель және модельдеу ұғымы мен олардың мәні туралы түсінік беру
Ұқсас жаңалықтар:
Модельдеуге тәжірибелік жұмыс
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға модельдеудің негізгі кезеңдері бойынша модель құруға үйрету;...Модельдеу. Модель түрлері
Модель дегеніміз нақты объектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету. Модельдеу – объектілерді, процестерді немесе...Модель және модельдеу. Модельдің түрлері
Модель ол: нысанның қарапайым көшірмесі заттың кішірейтілген түрі (макеті) табиғатта, қоғамда болып жатқан кейбір құбылыстарды, үдерістерді сызба,...Модель түрлері
Сабақтың мақсаты: 1. Модель түрлерімен таныстыра отырып, теориялық білімді практикада ұштастыру 2. Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқыптылыққа,...Алгоритм түрлері. Сызықтық алгоритм
Сабақтың мақсаты: Білімділік: • Оқушыларға алгоритм түрлері туралы түсінік беру; • Сызықтық алгоритм туралы;...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.