Сайтқа кіру Тіркелу

Жалпы биология негіздері пәнінің жаратылыстану - ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері (күнделікті сабақ жоспары)

1. Жалпы биология негіздері пәнінің жаратылыстану - ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері.
2. Қайталау. Тест
3. Цитология пәні және міндеттері. Зерттеу әдістері және олардың биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы
4. Жасушаның ашылу тарихы.
5. Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы.


Биология 9 сынып
Сабақтың
Сабақтың тақырыбы: Жалпы биология негіздері пәнінің жаратылыстану - ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология - биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік. жалпы биология негіздері туралы шолу жасау.
Дамытушылық. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік. Ұқыптылыққа, тазалыққа баули отырып, гигиеналық, экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: білім беру.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақты өткізу әдісі: түсіндірмелі көрнекілік, нұсқаушы ойға түсіруші, сұрақ, жауап.
Сабақтың көрнекілігі: жануарлар селекциясы

Сабақтың барысы.
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) сәлемдесу;
ә) оқушыларды түгелдеу;
б) сынып тазалығына көңіл бөлу.

ІІ Жаңа сабақ
Биология грекше(bios - өмір, және logos - ғылым деген мағынаны береді) жаратылыстану ғылымының салаларының бірі. Тірі оргонизмдерді және олардың қоршаған ортамен арақатынасын зерттейтін ғылым. Биология жанды нәрселерде тіршліктің барлық көріністерімен айналысады. Биология ғылымы тірі оргонизмдердің құрылысын, функциясын, шығу - тегін зерттеумен айналысады.

Қазірде биологияның барлық тармақтарын біріктіретін бес принцип бар.
• Жасуша теориясы. Жасушаға қатысы бар нәрсенің бәрін зерттейтін ілім. Барша тірі организмдер ең кемінде бір жасушадан, күллі жандылардағы функциялаудың бірлігінен, тұрады. Сонымен қатар барлық тірі организмдерде жасушаның маңызды механизмдері мен химиясы ұқсас келеді және жаңа жасушалар тек бұрынғы жасушалардың бөлуінуінен пайда болады. Жасуша теориясы жасушалардың қалай пайда болатынын, қалай көбейетінін, қоршаған ортасымен қалай араласатынын, олардың қандай заттардан құралатынын, жасушаның құрамдас бөліктерінің қалай жұмыс атқаратынын және жасушаның басқа бөлімдерімен қалай қатынаста болатыны сияқты мәселелерді қамтиды.
• Эволюция. Популяциялардың тұқым қуалайтын қасиеттері ұрпақтан - ұрпаққа табиғи сұрыпталу мен генетикалық дрифт нәтижесінде өзгеріске ұшырайды.
• Ген теориясы. Тірі организмнің сипаттары мен белгілері геннің түпкі компонентінде - оның ДНҚ - сында генетикалық код түрінде жазылған. Және белгілі бір организмге тән сипаттар осы гендер арқылы бір ұрпақтан келесі ұрпаққа өтіп отырады. Барлық мәлімет генотиптен организмнің көзге байқалатын, яғни көрінетін физикалық немесе химиялық ерекшеліктері - фенотипте көрініс табады. Ген экспрессиясы арқылы пайда болған фенотип организмнің қоршаған ортасына қарай бейімделуі мүмкін. Алайда мұндай жағдайда жаңа мәлімет гендерге қарай кері бармайды. Гендер қоршаған ортаға жауап ретінде тек эволюция процессі арқылы өзгереді.
• Гомеостаз. Организмнің қоршаған ортаға қарамастан өзінің ішкі ортасын қалыпты жағдайын ұстап тұруға бағытталған физиологиялық процесс.
• Организмнің өзін - өзі ұстауы. Барлық жанды нәрселер стимул - жауап қасиетіне ие.

ІІІ Бекіту сұрақтары
1. Биология ғылымы нені зерттейді?
2. Биология салаларын атаңдар.
3. Биология ғылымының маңызы қандай?
4. Тіршіліктің негізгі жаратылым деңгейлерін атаңдар?
5. Қандай деңгейді жаратылым деңгейлерін атаңдар?
6. Биологиялық жүйелердің өлі табиғат зерзаттарынан айырмашылығы неде?

IV Бағалау
V Үйге тапсырма. Оқу

1, 2, 3, 4, 5 сабақтарды жүктеу
6, 7, 8, 9, 10 сабақтарды қарау
11, 12, 13, 14, 15 сабақтарды қарау
16, 17, 18, 19, 20 сабақтарды қарау
21, 22, 23, 24, 25 сабақтарды қарау
26, 27, 28, 29, 30 сабақтарды қарау
31, 32, 33, 34, 35 сабақтарды қарау
36, 37, 38, 39, 40 сабақтарды қарау
41, 42, 43, 44, 45 сабақтарды қарау
46, 47, 48, 49, 50 сабақтарыд қарау
51, 52, 53, 54, 55 сабақтарды қарау
56, 57, 58, 59, 60 сабақтарды қарау
61, 62, 63, 64, 65 сабақтарды қарау
66, 67, 68, 69, 70 сабақтарды қарау
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Ч. Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы (күнделікті сабақ жоспары ...

Ч. Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы (күнделікті сабақ жоспары ...

Чарлз Дарвин ілімінің шығу себептері. XVIII ғасырдың соңында Англияда өндірістің дамуы шикізат қорын ұлғайтуды талап етті. Өнеркәсіп пен ауыл...
Органикалық заттардың тотығуы есебінен жасушаның энергиясымен қамтамасыз ет ...

Органикалық заттардың тотығуы есебінен жасушаның энергиясымен қамтамасыз ет ...

Пластикалық алмасудың маңызды формаларының бірі — нәруыз биосинтезін қарастырамыз. Жасушада нәруыздар бүкіл тіршілігінде синтезделеді. Нәруыз...
Тест. Кіріспе (биология 6 сынып)

Тест. Кіріспе (биология 6 сынып)

Тақырыптық тестер жинағы Биология 6 сынып...
Жасушаның құрылысы

Жасушаның құрылысы

Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Амангелді ауылы, Амангелді негізгі мектебінің химия - биология пәні мұғалімі Қуанышбаева Гүлзада Қамбарқызы...
Биология

Биология

“Биология” терминін ғылымға алғаш 1797 ж. неміс ғалымы Т. Руз енгізген. Биология Оңтүстік-шығыс Азия елдерінде (Қытай, Жапония, Үндістан) 6 — 1...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×