Тақырыбы: Біржасушалы балдырлар.
Мақсаты: а) Балдырлар жайында түсінік қалыптастырып беру арқылы білім беру.
ә) Балдырларды құрылысына қарай жіктей отырып одан әрі дамыта түсу.
б) Балдырлардың пайдасын айта отырып, балдырларды қорғауға тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: Баяндау, сұрақ – жауап
Көрнекілік: Плакат, сурет.
Ұйымдастырушылық кезең
Үй тапсырмасын сұрау
1. Өсімдіктерге тән қандай ортақ белгілер бар?
2. Көбею дегеніміз не және жыныссыз көбею дегеніміз не?
3. Өсімді және жынысты көбею дегеніміз не?
4. Түр дегеніміз не?
5. Өсімдіктерді жіктеуді сызбанұсқа арқылы түсіндір.
Жаңа сабақ
Дәптермен жұмыс
Жоспар
1. Балдырлар туралы жалпы шолу.
2. Біржасушалы жасыл балдырлар.
Тоқтау сулар өзендер теңіз көл топырақ
Балдырлардың мекен ортасы
Біржасушалы
Балдырлардың түрлері Шоғырлы
Көпжасушалы денесі таллом д. а.
Денесінде ұлпалары болмайтын және мүшелерге бөлінбейтін өсімді бөлігін таллом дейді.
қабықшасы жақсы жетілген сілемейлі суда қозғалуға, төсемікке бекінуге көмектеседі көбіне бір ядролы
Балдырлардың жасушасы цитоплазмасында органоидтары бар.
вокуол болады.
Хроматофорлары 1, 2 кейде көп болады. Түсі әр түрлі (жасыл, қызыл, қоңыр, сары).
Көбеюі
Өсімді жыныссыз жынысты
Біржасушалы балдырлар бұдан шамамен 1, 5 милрд жыл бұрын пайда болған. Өкілі Хломидоманада, хлорелла, хлорококк.
Хломидоманада Хлорелла
Хлорококк
Тоқтау суда. Жасуша қабықшасы жасуынықтан тұрады. Цитоплазма, ядро, терең астау тәрізді жасыл хромотафор. 2 талшық, алдыңғы жағында жиырылғыш вакуолі, қызыл көзшесі болады. Судағы минералды тұздар мен СО2 бүкіл денесімен сіңіреді. Күн сәулесі арқылы ағзалық зат түзіп қоректенеді. О2 бөліп шығарады. О2 мен тыныс алады. Жынысты, жыныссыз көбейеді. Жасыл түсті хроматафоры жазық астау тәрізді, жыныссыз көбейеді. Екі талшығы жоқ, қызыл көшесі болмайды. Топырақ, ағаш діңінде өседі. Қызыл көзшесі, талшығы болмайды. Құрылысы хломидомонадаға ұқсайды. Жынысты, жыныссыз көбейеді.
Пайдасы
1. Су жәндіктерінің қорегі.
2. Фотосинтез кезінде бөлінген О2 су өсімдіктерімен жануарлары тыныс алады.
3. Хлорококк балдырларының қалдықтары шіріп, топырақ түзуге қатысады.
Қорытынды.
Пайдасы
Жіктеу тіршілік ету ортасы
Көбеюі құрылысы.
Жаңа сабақты бекіту:
1. Балдырлар қайда тіршілік етеді?
2. Таллом дегеніміз не?
3. Хроматофор дегеніміз не?
4. Балдырлар қалай көбейеді?
5. Хлорелла балдырының хламидомонада балдырынан айырмашылығы қандай?
6. Спирогира және улотрикс не себепті көпжасушалы балдырларға жатады?
7. Олардың хроматофорларының пішіні қандай?
INSERT.
V - +?
Білемін, білгім келеді, жаңа мәлімет, сұрақ туды.
Бағалау.
Үй тапсырмасы: Мазмұндау, 31 - 33 сурет, қосымша дерек.
Біржасушалы балдырлар
- Ұлар
- 14 қаңтар 2016
- 10160
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Биология 6 сынып, балдырлар жайында түсінік қалыптастыр
Ұқсас жаңалықтар:
Кірпікшелі кебісше — күрделі құрылысты қарапайым жәндік
Мақсаты. Кірпікшелі кебісшенің тіршілік әрекеті көбеюі маңызы. Дамытушылығы: Оқушылардың білімділік пен ізденімпаздығын дамыту. Тәрбиелігі:...Балдырлар туралы жалпы шолу
Алматы облысы, Көксу ауданы, Жапсарбаев атындағы орта мектептің 8 - сынып оқушысы Сағидолда Назерке Ерланқызы...Хлорелланы Мақтарал өңірінде лабораториялық жағдайда өсіру және ауылшаруашы ...
«№122 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің биология пәнінің мұғалімі Райкулова Ғайша...Балдырлар
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Көпжасушалы жасыл, қоңыр, қызыл балдырлар және олардың табиғаттағы, шаруашылықтағы маңызымен таныстыру әрекетін...Деңгейлік тапсырмалар
Қостанай облысы, Рудный қаласы №15 мектептің биология пәнінің мұғалімі Өміржанова Сайран Еспайқызы...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.