Сабақтың мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызушылығын арттыру, танымдық, ізденімпаздық қабілеттерін дамыту
Сабақтың білімділігі: Жыртқыш сүтқоректілердің өзіне тән биологиялық ерекшеліктерімен, Қызыл Кітапқа енген түрлерімен таныстыру.
Сабақтың тәрбиелігі: Жыртқыш сүтқоректілер туралы өз білімдерін жинақтау арқылы мәтінмен жұмыс істеуге, өз ойын тұжырымдауға, топтың ой - пікірлерін тыңдауға сыйлауға үйрету.
Сабақтың дамытушылығы: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, ой шақыра білуге, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың өткізу әдісі: Топтық жұмыс, ой қозғау, Венн диаграмасы
Көрнекіліктер: Жыртқыш сүтқоректілердің суреттері ватман, маркер, Қызыл кітапқа енген жыртқыш сүтқоректілердің суреттері, слайдтар.
Пәндік байланыс: География, биология
Әдебиеттер: Биология, жануартану 7 сынып, биология салауаттылық негізі журнал 2012 ж, Қазақстан жануарлар атласы
Сабақ барысы: l Үй тапсырмасын тексеру Жедел сұрақтар арқылы ой жинақтау
Сүтқоректілермен жорғалаушылар бірімен – бірі туыстық жақын екенін немен дәлелдеуге болады?
Иностранцевинаның сүтқоректілерге қандай ұқсастығы бар?
Аң тісті жорғалаушылар неге ұзақ ете алмай өліп бітті?
Қалталылар, жұмыртқалаушылар қалай пайда болған?
ll Жана тақырыпты меңгерту «ой қозғау» (ойлау қабілеттерін арттыру барысында сұрақтар қою)
Жыртқыш сүтқоректілер қайда мекендейді?
Олар немен қоректенеді?
Асыранды мысық туралы не білесіңдер
«Білім» жүйесі (жана сабақты түсіндіру)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.