«№21 жалпы білім беретін орта мектеп»КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Тусупбекова Лаззат Естаевна
Сабақтың тақырыбы: Отан. Жақан Смақов
Сабақтың мақсаты: 1. Өлеңді мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіре отырып, өлеңнің негізгі ойын, тәрбиелік мәнін ашу.
2. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыра отырып, ой - пікірлерін қорытындылап айту шеберліктерін, сөйлеу әрекеттерін жетілдіре түсу, дамыту.
3. Өлеңнің негізгі мазмұнын түсіндіре отырып, Отанды сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, талдау - жинақтау, сұрақ - жауап, т. б.
Көрнекілігі: Суреттер, тірек - сызбалар, дидактикалық материалдар
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
Балаларды сабаққа дайындау;
2. Үй тапсырмасын тексеру: «Қартқожаның туған жері» мәтінінің мазмұнын әңгімелету
- Қартқожаның туған жерге деген сүйіспеншілігін жазушы қалай суреттеген?
3. Психологиялық тренинг:
Баяу музыка әуені ойнап тұрады: көздерімізді жұмып, қазір ұшақпен Астанаға ұшамыз, кәне бәріміз Астанамызды елестетейік, Астана қандай ғажап қала! Тағы да ұшаққа отырып, биікке көтерілеміз.
Барлық Қазақстанның үстіне әуелете ұшып жүрміз.
1. Жаңа сабақ:
- Қиял әлеміне еріп қайда бардық? Сендерге қиял әлемі саяхаты ұнады ма? Несімен ұнады?
- Ал, өздерің осы Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесіңдер?
- Өсіп азамат болғанда өз елдерің, туған жерлерің үшін қандай қызмет жасар едіңдер?
- Иә, өз туған жерін көркейту, әр адамның перзенттік борышы. Өйткені ол біздің Отанымыз. Отансыз адам – ормансыз бұлбұл деген дана халқымыз.
- Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашып алу үшін мына сөзжұмбақты шешіп алайық:
д О с т ы қ
е л Т а ң б а
қ а з А Қ
а Н а
1. Ұлт бірлігі, татулығы
2. Мемлекеттік рәміздердің бірі
3. Ұлттың аты
4. Мейірімді жан
- Ерекше сызықтан қандай сөз шықты? Отан деген не? Отан сөзінің мағыналас сөздерін табу;
- Әр ақын жазушы өз туған жеріне, еліне, Отанына деген сүйіспеншілігін өлеңмен, түрлі шығармалары арқылы жеткізген. Сол сияқты біз бүгін Жақан Смақовтың «Отан» деген өлеңімен танысамыз.
- Ж. Смақов – Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында дүниеге келген. Ол кісі балаларға да арнап бірнеше өлеңдер жазған екен.
1. Оқулықпен жұмыс:
Өлеңді мәнерлеп оқып, әр шумақтарын тоқталып, талдап, түсіндіру; Сөздік жұмысын жүргізу
2. Оқу түрлері:
а) Өлеңді оқушыларға іштей оқыту;
ә) Шумақтап бөліп оқыту;
б) Тауып оқыту;
Оқулықтағы сызба бойынша жұмыс жүргізу:
3. Сергіту сәті: жаттығулар жасату;
4. Дәптермен жұмыс:
Отан, туған жер тақырыбына біз де өз сүйіспеншілігімізді бір шумақ өлеңмен өрнектеп көрейік
(Оқушыларға тірек сөздер бере отырып, бір шумақ өлең шығарту, шығарған өлеңдерін оқыту)
5. Бекіту: «Сиқырлы сөздер» ойыны:
А О Т Н
ТЖУЕҒРАН
НЕАКТЕАМ
Жауаптары: Отан, Туған жер, Атамекен;
- Осы сөздер туралы не айтасыңдар?
- Бұл сөздердің бүгінгі өтіп жатқан өлеңімізге қандай қатысы бар?
6. Поэзия минуты: «Айгөлек» журналынан «Менің елім осындай» өлеңін оқу, салыстыру
7. Қорытынды:
- Ақын өлеңінде Отанды қалай суреттеген?
- Мына суреттердің осы өлеңге қатысы бар ма? (осы суреттер арқылы өлең шумақтарын айтқызу)
8. Үйге тапсырма: Өлеңді жаттап келу; 72 – бет
9. Бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.