Ұйымдастыру кезеңі:
Қазір жылдың қай мезгілі?
Күз айлары ата?
Қазір күздің қандай айы?
Бұл айда қандай мерекелер бар?
Тіл мерекесі қай күні тойланады?
Не себептен бұл күн «Тіл мерекесі» күні деп белгіленді?
Күзде қандай мерекелер бар? (Білім күні, Тіл мерекесі күні, Ұстаздар күні)
Тобымызды Білім, Тіл, Үстаз деп үш топқа жұлдызшалар арқылы бөлінейік.
1 топ «Білім»
2 топ «Ұстаздар»
3 топ «Тіл»
Оқушылар үш топқа бөлініп отырады. Топ басшылары сайланады. Бағалау парақшалары беріледі. Топ ережесін еске түсіреді.
1. Ой түрткі
Тыңдалым
Бейнеролик көрсету.
Бейнеролик туралы сұрақтар қойып балалардың пікірін білу.
Төмен, жоғары сұрақтар қою.
1. Полиглот деген сөзді сендер қалай түсінесіңдер?
2. Көп тілде сөйлейтін адамдарды білесіңдер ме?
3. Көп тіл білу өнер ме?
4. Сендер бірнеше тілде сөйлегілерің келеді ме?
5. Қазір сендер неше тіл үйреніп жатырсыңдар?
Ендеше бізде қазақ тілін үйренуді жалғастырайық, балалар.
2. Білімді өз бетінше меңгеру
Тапсырмалар
Оқылым. Инсерт әдісін қолдану. Оқулықпен жұмыс.
Әр топ 1 абзацтан оқып мәтін бойынша «+» - түсінікті, «-» - толықтыру қажет, «?»- түсініксіз белгілерін қойып белгілерге сәйкес мәтін бөліктерін бір - біріне түсіндіреді.
3. Біліктілік дағдыларын қалыптастыру кезеңі.
Әр топ «Тіл білу - өнер» мәтіні бойынша постер құрады.
(Жабдықтар: А3 форматтары, маркерлер, фломастерлер, кітаптар)
4. Жазылым. Интерактивті тақтамен жұмыс.
2 тапсырма. Шылауларды қатыстырып жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырады.
Қазақ тілін жақсы білу үшін үнемі сөйлеу керек.
Отбасында ана тілінде және қазақ тілінде сөйлеуге тырысу керек..
Сөйлеу ортасы болуы адамға тілді жақсы үйрену үшін көмектеседі.
Отбасында және достарыммен қазақ тілінде сөйлесемін.
Тіл өлмесін десең ол үшін күрес..
(Жабдықтар: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар)
Сергіту жаттығуы.(Бейне таспадан жаттығуды көрсете отырып, қайталау).
(Жабдықтар: интерактивті тақта, слайдтар)
5. Тілдесім. Диалог пікірталас.
Жаңа тақырып: Тіл білу - өнер.
Кіріспе сөз: Біз үйде қай тілде сөйлейміз?
Ерте заманда қазақ елінде қазақтар тек қана қазақша сөйлеген
Қазір қалай ойлайсыңдар қазақ отбасында қазақтар қазақша сөйлей ме?
Кім үйде қай тілде сөйлейді айтыңдаршы?
2. Сөздік жұмысы: 30 - бет.
А) мәнерлеп хормен, жекеше оқу, аудару.
Ә) сөз тіркестерін, шағын сөйлемдерін құрастыру.
3. Оқулықпен жұмыс: 30 - бет.
А) өзім оқимын, мәселе қоямын: ойланыңдар, кім туралы? не туралы?
Ә) Топ арқылы жұмыс: әр топ өз бөлігін оқып, аударып, сұрақтар қояды, мәтін бөліктеріне ат қояды.
Б) Жұп арқылы жұмыс: диалог құру
4. Грамматикалық тақырып:
А) таблица арқылы түсініктеме жұмысы.
Ә) Ыңғайлас салалас құрмалас сөйлем жалғауларымен танысу, сөйлемдер құрастыру.
5. Жазбаша жұмыс:
А) сөздік: 31 - бет танысу, меңгеру.
Ә) 31 - беттегі 3 - тапсырманы орындау
Бекіту: 1. пікірлесу ( оқушылардың құрған сұхбаты негізінде)
2. сызба бойынша салалас құрмалас сөйлемдер құру - 30 - бет 1 - ші тапсырма
6. Сабақты бағалау. Бағалау парақшаларын смайлик арқылы бағалау.
7. Үй тапсырмасын беру:
а) Сөздерді жаттау
ә) 3 - тапсырма
Рефлексия кезеңі.
Ал балалар, бүгінгі сабақта не ұнады?
Бүгін не үйрендік?
Қазақ тілін үйренуге тырысамыз ба?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.