Ересектер тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекетіне арналған технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным.
Кіші сала: Қоршаған ортамен танысу.
Тақырыбы: Өлі табиғат және тірі табиғат
Мақсаты: Балаларды өлі және тірі табиғат туралы, жан - жақты түсінік беру. Ойлау және сезіну қабілеттерін қалыптастыру. Табиғатқа деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
Билингвальдік компоненті:
Күн – солнце.
Ауа - воздух.
Су - вода.
Жер - земля
Іс - әрекет кезеңдеі
1 - кезең. Мотивациялық - қозғаушы
Тәрбиешінің басқарымдық әрекеттері
Таңертеңгі шеңбер
Біз қандаймыз, қандаймыз
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз
Ренжуді біз білмейміз
Қуанамын мен де
Қуанасын сен де
Қуанайық достарым
Арайлап атты таңға.
Балалар шеңберге тұрып, бір - бірін қолдарын ұстап жылы лебізді білдіреді.
2 - кезең. Ұйымдастырушылық – ізденушілік
- Балалар таңертең ұйқыдан тұрғанда кімді көресіңдер?
- Әке, ана ата, әже
- Далада, балабақшаға келе жатқанда нені көресіңдер?
- Аспан, бұлт, машина, ит, ағаш, мысық, жер, қар).
- Балалар қалай ойласыңдар, күн, су, ауа керек пе?
- Ия, күн, су, ауа бізге керек.
- Осының барлығын бір сөзбен айтқанда не дейміз?
- Табиғат.
Табиғат екіге бөлінеді: Өлі табиғат және тірі табиғат. Кәне бәріміз қайталайық.
- Өлі табиғат және тірі табиғат.
- Өлі табиғатқа су, ауа, жер, күн, бұлт.
- Балалардың жауаптары: Жаңбыр, құм бұл өлі табиғат.
- Топтағы балалар, гүлдер олар тірі табиғат.
- Ал тірі табиғатқа: адамдар, құстар өсімдіктер, гүлдер жатады.
- Балалар міне, менің қолымдағы ыдыста не бар?
- Қар.
- Оның түсі қандай?
- Ақ.
- Қар, қай мезгілде болады?
- Қар, қыс мезгілінде болады.
Тәрбиеші балаларға жұмбақ жасырады:
1. Дәмі де жоқ, түсі жоқ,
Пайдаланбас кісі жоқ.
Жауабы: Су.
2. Ақ сандығым ашылды
Ішінен жібек шашылды.
Жауабы: Күн
3. Өмірде одан мол ештеңе болмайды,
Құшақтасаң құшағың тең болмайды.
Жауабы: Ауа
- Мынау не?
- Су.
- Түсі қандай?
- Судың түсі мөлдір таза, сұйық зат.
- Дәмі барма?
- Дәмі жоқ.
- Суды қалай пайдаланамыз?
- Суды ішеміз, кір жуамыз, тамақ істейді.
Су керек пе?
- Балалар судың пайдасы мол. Су түрлі өзгеріске ұшырайды, бұға айналады, бу қайтадан су күйінде жаңбыр болып жауады, су мұз болып қатады.
- Су отты өшіре алады, суды адам барлық тіршілігіне пайдаланады.
Кім су туралы тақпақ біледі.
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрайық,
Қанатты жазайық
Құс болып ұшайық,
Бір отырып, бір тұрып
Біз тынығып алайық.
Тақтадағы табиғат көрінісін түсіндіру.
1. Суға құмды салайық ери ме?
Балалар құм бізге керек пе?
Құмға ағаштарды отырғызамыз, құмда өсімдіктер, гүлдер өседі.
Ағаштардан не жасауға болады?
Сонымен су өлі табиғатқа, ағаш, құс, гүлдер, өсімдіктер тірі табиғатқа жатады.
Балалар біз нені жұтып, дем аламыз?
Құстарды атуға бола ма?
Ағаштың талын кесуге бола ма?
2. Мына гүлді құмға қопсытып отырғызамыз да, суды құямыз. Ол сумен өседі, көріктенеді, оттегін шашады, ауаны тазартады.
Бұлар қандай табиғатқа жатады?
3. Енді қантты суға салайық, ери ме?
Дәмі қандай?
4. Суға тұзды салайық тұз еріді ме?
Дәмі қандай болады?
Мақал - мәтел:
Судың да, сұрау бар.
Су - тірліктің көзі.
Балалар, қар қай мезгілде болады
Толық нұсқасын жүктеу
Өлі табиғат және тірі табиғат
- bibka
- 24 қыркүйек 2019
- 93118
- 0
- 100
Ілмек сөздер: Өлі табиғат және тірі табиғат, сабақ жоспары балабақшаға арналған, қоршаған ортамен танысу
Ұқсас жаңалықтар:
Жанды және жансыз табиғат
Мақсаты: 1. Жанды табиғат, оның тіршілік ортасы және жансыз табиғатты қайталанбас құбылыс түрлері туралы білімдерін жетілдіру....Тірі және өлі табиғат
БҚО, Орал қаласы, №35 «Шұғыла» бөбекжайы МКҚК - ның тәрбиешісі Татпанова Жадыра Тұрарбекқызы...Табиғат - анамыз
Атырау облысы, Исатай ауданы, Аққыстау селосы, №15 «Балдырған» балабақшасының тәрбиешісі Изтелеуова Ардақ Оразбекқызы...Тірі және өлі табиғат
Усенова Асемгул Қарағұлқызы...«Табиғат сыйы»
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы №89 Шамшырақ бөбекжай – балабақшасы тәрбиешісі: Бекетова Клара Рысалдиевна...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.