Білім саласы: Таным
ҰОІӘ: ҚМТҚ
Тақырыбы: «Сен білесің бе?»
Мақсаты: Ойын ақылы балалардың қарапайым математикалық ұғымын толықтыру, геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту. Ұзын - қысқа заттарды салыстыруға үйрету. Логикалық ойындар арқылы ойлау қабілетін дамыту. Тапқырлыққа тәрбиелеу.
Ұйымдастыру бөлімі:
Балалар шаттық шеңберіне тұрады.
Жарқын, жарқын үніміз,
Болашақтың күніміз,
Балабақша үйінің
Жайнап тұрған гүліміз.
Сәлеметсіздер ме, қонақтар,
Қош келдіңіз бәріңіз!
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар! Бүгін, балалар бізге көптеген апайлар келіп отыр екен. Сендердің сабаққа деген қызығушылықтарыңды, білімдеріңді көргілері келеді екен. Ендеше сабаққа көшелік.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Қазір қыс мезгілі.
- Қыс мезгілінде неше ай бар?
- Қыс мезгілінде үш ай бар: Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
- Қаңтар айы қыс мезгілінің нешінші айы?
- Екінші айы.
Тосын сый: Әуен ойналып, Күлдіргі келеді. Қолында 5 шары бар. Күлдіргі балалармен амандасады.
Балалар: Күлдіргімен амандасып, қуана қарсы алады.
Күлдіргі: Балалар, мен сендерге құр қол келген жоқпын. Мына қолымдағы шарлардың ішінде тапсырмаларым бар. Тапсырманы дұрыс орындаңыздар мен сендерге сыйлық беремін.
Тәрбиеші: Күлдіргі бізге қанша тапсырма алып келгенін білу үшін оның қолындағы шарды санайық.
Балалар: Шарды санап түстерін айтады.
Тәрбиеші: Барлығы қанша шар болды?
Балалар: Барлығы 5 шар.
Тәрбиеші: Күлдіргінің тапсырмасы шардың ішінде оны орындау үшін бір - бірлеп жару керек. Бір бала шығып шарды жарады, ішінен тапсырманы алып орындайды.
1 - тапсырма: Сен санамақ білесің бе?
Мыс: Айназ санамақ айтып береді.
- тағы кім айтады?
2 - тапсырма: Геометриялық пішіндерді ата.(үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек)
3 - тапсырма: Ұзын - қысқа заттарды салыстыра білесіңдер ме? Бұл тапсырманы орындау үшін Д/ойын: Байқағыш ойынын ойнайық.
Ендеше, балалар мына күшіктің қанша құлағы бар, неше аяғы бар, құлағы ұзын ба, құйрығы ұзын ба? Құлағы қандай пішінге ұқсайды?
Балардың жауабы:
Сергіту сәті: Кел санайық санамақ
Саусақтарға қарап ап,
Қане - қане санайық
Санап біліп алайық
1, 2, 3, 4, 5
4 Тапсырма: Дидактикалық ойын «Кім жылдам?»
Үлестірмелі материалдармен жұмыс
5. Тапсырма ішінен не құрастыра білесіңдер?
Балалар алдарымызда геометриялық пішіндерден өздеріне ұнайтын бейнелер құрастырыңдар.
Т. Жарайсыңдар тамаша! Күлдіргінің барлық тапсырмасын орындадыңдар. Енді күлдіргінің көңілін көтеріп ойын ойнап жіберейік.
Ойын: «Өз үйіңді тап»
Ойын шарты: Балалардың қолдарына әр түрлі пішін таратылып беріледі, музыка ойналып тоқтаған кезде, қолдарыңда қандай пішін болса сол пішінге кіріп үлгеру керек.
К: Өзінің ризашылығын білдіріп, балаларға сыйлығын береді. Ол балалармен қоштасып, кетіп қалады.
Т: Қорытындылау:
Мадақтау:
Т: Көп рахмет, сау болыңдар.
Сен білесің бе?
- vini
- 24 шілде 2014
- 10702
- 0
- 0
Ілмек сөздер: геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту
Ұқсас жаңалықтар:
1, 2, 3 цифрлары туралы ұғымды білу, геомертиялық фигураларды ажырату
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы, "Айналайын" ясли бақшасының тәрбиешісі Садыкова Жанат...«Күлдіргі» Смешарик
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, № 24 "Айналайын" бөбектер бақшасы Жұмашева Ләйлә Жексенбайқызы...4 цифрымен танысу. Үлкен, кіші.
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Корганбаева Ардак Куанишовна...Сыйқырлы пішіндер
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін артыру, заттарға қарап геометриялық пішіндерді салыстыру арқылы ажырату. Сабақтың барысы: Балалар бүгін бізге...Қызықты математика
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Ембі қаласы, "Жұлдыз"балабақшасы тәрбиешісі: Искакова Күнсұлу Туребайқызы...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.