Тақырыбы: «Ғажайып әлемге саяхат»
Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер, түстер туралы алған білімдерін бекіту, санамақ арқылы 1 - ден 10 - ға дейін тура және кері санауды пысықтау, ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін, сте сақтау қабілетін дамыту. Достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдық: Әр түрлі геометриялық пішіндер, сандар т. б.
Іс - әрекет кезеңдері:
Мотивациялық - қозғаушылық: Жылулық шеңбері
Көп қызық бар әлемде,
Құштар бол сен білімге.
Бізбен оқы, жалықта.
Білмегенді анықта,
Ойланайық, ойлайық.
Кітаптарды оқиық,
Жеңістерге әрдайым
Біліммен жетейік.
Балалар: Жылулық шеңбер құрып, өлең жолдарын айтады.
Ұйымдастыру - іздестіру:
Балалар, бүгін «Ғажайып әлемге саяхат» жасаймыз. Саяхатымызды бастамас бұрын геометриялық пішіндерді есімізге түсіріп алайық. Төбеде ілініп тұрады. Мынау қандай пішін?
- Балалар: Төртбұрыш
Ал мынау ше?
- үшбұрыш, дөңгелек
Балалар, ғажайып әлемге поезбен барамыз. Поезға отыру үшін билет алыңдар. Алған санға сәйкес поезға отырамыз.
- Поезға отырып саяхатқа барады.
Кел балалар, қанеки,
Бәрімізді әлемде.
Жалықпа, сен жалықпа.
Оқы, тоқы, арманда.
Бәрін білген балаға
Жақын болар алыста.
Бірінші аялдама: «Санамақ айту аялдамасы»
- Балалар, мына қоянға кім көмектеседі. Қоян санай алмай қиналып тұр екен. Қанеки, 1 - ден 5 - ке дейін тура және 5 - тен 1 - ге дейін кері санап жіберейік. Енді осыған орай санамақ айтып жіберейік.
1 - білеу,
2 - егеу,
3 - үйшік,
4 - төсек,
5 - бесік,
6 - асық,
7 - желке,
8 - серке,
9 - торқа,
10 - оймақ.
Екінші аялдама - «Түстерді ажырату» аялдамасы
Енді әрі қарай жол тартайық, түстер аялдамасына тоқтаймыз. Балалар, мына қуыршақ Әминаға көмектесейік. Ол үшін мына қорапшаға сай дөңгелектерді тауып, кассаға саламыз.
1 - жасыл
2 - сары
3 - көк
4 - сарғыш
Үшінші аялдама – «Салыстыру аялдамасы»
Мұнда түрлі заттарды салыстыратын боламыз.
1. Пішініне қарай: Есік - төртбұрыш, доп - дөңгелек
2. Көлеміне қарай: алма - үлкен, өрік - кішкентай
3. Кеңістікте орналасуына байланысты: Кассамен жұмыс жасау арқылы
Енді аялдамаға шығып сергіп алайық.
Сергіту сәті «Адым»
Төртінші аялдама – «Адасқан сандар» аялдамасы
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар ретімен тұрған жоқ, яғни адасып кетіпті. Адасқан сандарды тауып қою керек.
Балалар: Тауып болады.
Қорытынды: Балалар, осы жерден саяхатымызды аяқтап, топқа оралсақ. Себебі, ғажайып әлем ешқашан таусылмайды. Кейін тағы да барып қайтатын боламыз.
Балалар, әлемдегі ең берік сезім - достық сезімі. Ендеше, достық туралы өлең жолдарын айтайық.
Балалар, балалар,
Тату - тәтті болыңдар.
Достық деген – бұл байлық,
Достарыңды сыйлаңдар.
Нені білді: Геометриялық пішіндерді, олардың түстерін ажырата біледі;
Нені игерді: Сандардың реттік орналасуын, тура және кері санауды, заттарды өзара салыстыру әдістерін
Ғажайып әлемге саяхат
- Орманова Құралай
- 10 сәуір 2014
- 10025
- 0
- 0
Ілмек сөздер: математика, математикалық сайыс
Ұқсас жаңалықтар:
«Ғажайып математика»
Мақсаты: 5 көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау....7 саны
Шығыс Қазақстан облысы, Бородулиха ауданы, Ново – Покровка ауылы, «М. Әуезов атындағы орта мектеп» КММ. Шағын орталық тобының тәрбиешісі Нұрланбетова...Зат қандай пішіннен құралған?
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, №7 «Балдырған» балабақшасы Садықова Жадыра...7 саны
ШҚО, Семей қаласы, Қ. Рысқұлбеков атындағы № 33 орта мектебінің даярлық тобының тәрбиешісі Аринова Қаламқас Базкенқызы..."Сандар сыры"
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы Әйтеке би кенті, №7 «Балдырған» балалар бақшасының тәрбиешісі: Серікбаева Клара Тоғамысқызы Білім беру саласы:...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.