Сайтқа кіру Тіркелу

How much is it?

«How much is it?» тақырыбы туралы ақпарат беру, тақырып мазмұнымен, идеясын толық меңгерту.
Тақырыптан алған білімдерін өмірде дұрыс қолдана білуін қалыптастыру. Жаңа сабақпен өткен сабақты ұштастыру.
Оқушыларды өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру, алынған тақырыпты басшылыққа ала отырып, білімін кеңейту, қиын проблемаларды шешу.
Сабақтың бөлімдері: Мұғалімнің қызметі Оқушының қызметі Күтілетін нәтиже
I. Warm up.
Ұйымдастыру бөлімі. Good morning children!
I am glad to see you.
Sit down please.
Who is on duty today?
Who is absent today?

What day is it today?
What day of the week is it today?
What season is it now?
What weather like is it today? Good morning teacher!

I am on duty today.
All are present or ….. is absent.
th
Today is 13‾ of October.
Today is Tuesday.
It is spring.
It is cold…...
Мұғалім мен оқушы арасында қарым - қатынас орнайды. Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейлері анықталады.
II. Checking up hometask.
Үй тапсырмасын тексеру. What was the hometask for today.
Барлық оқушылардың үй жұмысын тексеру.
- The hometask for today was exercise 3 page 60 (Work book)
Үй тапсырмасын тексеру арқылы өткен материалдарды қайталайды.
Үйге берілген жаттығуды тексеру арқылы баланың тапсырмаларға дайындалып, тақырыпты қаншалықты меңгергені көрінеді.

III. Сергіту сәті Are you tired?
Оқушыларды орнынан тұрғызып бейнежазба арқылы сергіту сәтін өткізеді.
Оқушылар орындарынан тұрып сергіту жаттығуларын бірге жасайды.
Оқушылар бой жазып, сергіп қалады.
IV. Жаңа материалды хабарлау The theme of our lesson is «How much is it?»(Презентация)
Grammar:
Exercise 1. Read the text and translate it.
Shopping
When we want to buy something, we go to a shop. There are many kinds of shops in every town or city, but most of them have a food supermarket, a department store, men` s and women` s clothing stores, grocery, a bakery and a butchery.
I like to do my shopping at big department stores and supermarkets. They sell various goods under one roof and this is very convenient. A department store, for example, true to its name, is composed of many departments: readymade clothes, fabrics, shoes, sports goods, toys, china and glass, electric appliances, cosmetics, linen, curtains, cameras, records, etc. You can buy everything you like there.

Now look at the your papers.
Exercise 2. Put much or many.
1. How ____ songs do you know?
2. He has so ____ friends.
3. Hurry up! We don` t have so ____ time.
4. You have too ____ money. Can you lend me?
5. How ____ tenge do you need?
6. There are ____ students in the theatre.
7. How ____ of you speak English?
8. How ____ brothers do you have?
9. My father doesn` t drink ____ coffee.
10. There are too ____ children in our house.
11. How ____ does this T - shirt cost?
12. How ____ tenge does this cap cost?
13. It is not easy to say how ____ books I have.
14. How ____ litres do these cows produce?
15. How ____ milk should you drink?
16. Too ____ teachers get no respect from pupils.
17. We use “____” with countable nouns, “____” with uncountable nouns.
18. I don` t eat ____ cheese.
19. Is there ____ snow in the mountains?
20. ____ sugar, ____ pens, ____ CDs.

Exercise 1.
Сауда
Біз бірдеме сатып алғымыз келсе, дүкенге барамыз. Әрбір қалада әртүрлі дүкендер бар. Көбіне олар азық – түлік сататын супермаркеттер, әмбебап, ер және әйел адамдардың киімдер дүкені, нан және ет дүкендері.
Маған үлкен әмбебап дүкендерде және супермаркеттерде сауда жасаған ұнайды. Бір ғана ғимараттардың астында әр түрлі заттар сатылады, әрі бұл өте ыңғайлы. Мысалы әмбебап дүкендер өз аттарына лайық. Онда көптеген бөлімдері бар: киімдер, маталар, аяқ киімдер, спорт тауарлары, ойыншықтар ыдыстар, электрлік тауарлар, косметика, перделер фотоаппараттар, магнитафондар және де тағы басқа. Бұл жерден қалаған нәрсеңізді ала аласыз.

Exercise 2 Put much or many.
1. How ____ songs do you know?
2. He has so ____ friends.
3. Hurry up! We don` t have so ____ time.
4. You have too ____ money. Can you lend me?
5. How ____ tenge do you need?
6. There are ____ students in the theatre.
7. How ____ of you speak English?
8. How ____ brothers do you have?
9. My father doesn` t drink ____ coffee.
10. There are too ____ children in our house.
11. How ____ does this T - shirt cost?
12. How ____ tenge does this cap cost?
13. It is not easy to say how ____ books I have.
14. How ____ litres do these cows produce?
15. How ____ milk should you drink?
16. Too ____ teachers get no respect from pupils.
17. We use “____” with countable nouns, “____” with uncountable nouns.
18. I don` t eat ____ cheese.
19. Is there ____ snow in the mountains?
20. ____ sugar, ____ pens, ____ CDs.
Жауаптары:
1. many, 2. many, 3. much, 4. much, 5. many, 6. many, 7. many, 8. many, 9. much, 10. many, 11. much, 12. many, 13. many, 14. many, 15. much, 16. many, 17. many – much, 18. much, 19. much, 20. much – many - many Оқушылар ағылшынша жауап беруге және сұрақ қоюға дағдыланады. Жаттығу арқылы берілген сұрақтарға дұрыс әрі нақты жауап қайтарып үйренеді. Берілген тапсырмалар арқылы тақырыпты қорытындылайды. Сөздік қоры молаяды.
“How much is it?” тақырыбының грамматикасын толықтай меңгереді.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×