Тақырыбы: Which room do you like?
Мақсаты Тақырып бойынша жаңа сөздер енгізу. Тарау бойынша лексикалық бірліктердің қолданылуын және there is\there are құрылымының қолданылуын жаттықтыру. Оқушыларды көрнекіліктерге сүйене отырып суреттеуге, қысқа және толық жауап беру түрлерін қолданып бір нәрсе жайлы керек мәліметті сұрап білу немесе айтуға үйрету. Монологтік және диалогтік тілдерін жетілдіру. Ағылшын тілінің әріптерінің айтылуы мен дұрыс жазылуына мән беру.
Сабақтың әдісі СТО, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Күтілетін нәтиже Оқушылардың тақырыпты толық меңгеруі, ағылшын тілінде диалог құра білуі, және топта дұрыс жұмыс жасай білу, өздеріне қай бөлме ұнайтынын және неліктен ұнайтынын айта алу.
Дереккөздер, құрал - жабдықтар А4 формат, маркерлер, үлестірме карточкалар, стикерлер, оқулық Ағылшын тілі 5класс Т. Аяпова, Ж. Тұтбаева. Басылым. Атамұра 2010ж
Сабақтың барысы
Кіріспе
• Амандасу
- Good morning!
• Кезекші оқушымен сұхбат
- Who is on duty today?
- Who is absent today?
- What date is it today?
- What day of the week is it today?
- What season is it now?
- What month is it now?
- What is the weather like today?
• топқа бөлу, топ мүшелерін сайлау
топ ережесін еске түсіру • aмандасады
- Good morning!
• кезекші оқушы сұрақтарға жауап береді - I am on duty today.
- …
- The …th of....
- It is …
- It is...
- It is....
- It is …
• топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды
топ ережесін еске түсіреді
Тұсаукесер 1. АВС әнін айту, әріптерді қайталау
2. Үй тапсырмасын тексеру
- What was your home task for today?
- Let’s check up your home task.
- Who wants to read?
3. Өтілген материалды қайталау.
- Now let’s revise our words.
- What room is it?
- What is it?
Формативті бағалау (бас бармақ көрсету.) Thank you, you know all words and you are very clever.
Ағылшын алфавиті туралы хормен ән айтады.
Үй тапсырмасын екі оқушы оқып береді.
Слайлта көрсетілген сөздерді атайды.
It is a living room (a bed room, a bathroom, a study, a dining room, a sofa, an armchair, a table, a chair, a picture, a mirror, a calendar, a lamp, a carpet, a book, a window, a door, a cooker, a dishwasher, a washing machine, a sink, a cup, a plate, a fridge, a cupboard )
Негізгі бөлім 1. Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.
– Today we will take the new theme. All of you open your books and write down today’s date and theme. Today’s our theme is “Which room do you like?”. At our lesson we will take the new words and speak about rooms. At the end of our lesson you will be able to describe which room you like and why.
2. Жаңа сөздермен танысу.
- Now let’s take some new words. All of you look at the screen and listen to me. I’ll read new words.
Read books
Watch TV
Listen to music
Relax
Talk to family
Play chess
Play computer games
Have breakfast
Have dinner
Have supper
Do homework
- Repeat after me, please.
- Who wants to read these words?
Формативті бағалау (оқыған оқушыларға смайл беру) Thank you, take smile, please
3. Now let’s work in groups and describe the pictures.
Формативті бағалау (қол шапалақтау)
4. Pair work.
a) At first write 3 interview questions.
b) Interview your classmates.
5. Сергіту сәті. Are you tired? Let’s have a rest. All of you look at the screen. Dance and sing a song “If you happy”. Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты мен танысады. Күн жадысын, жаңа сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
Оқушылар жаңа сөздермен танысады.
Сөздердің айтылуын тыңдайды, мұғалімнен кейін қайталайды, өздері сөздерді оқиды.
Балалар топтаса отырып, берілген суреттерді сипаттайды. Әр топтан бір оқушы шығып топ жұмысын қорғайды.
Оқушылар ір қайсысы екі сұрақтан дайындайды.
Дайындаған сұрақтарын қалаған класстастарына қойып сұхбат алады.
Оқушылар видеороликке қарап іс әрекеттерді қайталайды, ән айтады.
Қорытынды 1. Топтық жұмыс.
Let’s go on our lesson. Now work in groups and make a poster. Which room do you like? Why?
Present your group work.
2. Жинақтық бағалау.
Now children count your points and mark yourselves.
10 - 12 “5”
9 - 7 “4”
4 - 6 “3”
Оқушылар топта жұмыстанып, өздеріне қандай бөлме үнайтындығы және неліктен ұнайтындығы туралы постер жасайды. Топтан бір оқушы топ жұмысын қорғайды.
Балалар бағалау парақтарындағы баллды есептеп, өздерін бағалайды.
Үйге тапсырма Ex. 12 p. 125 Draw a plan of your dream house and write about your dream house. Қиялдарыңдағы үйлерінің суретін салып, сол туралы сөйлемдер құрастырып жазу.
Сабақтың талдауы Бүгінгі сабағымызда әрқайсымыз не үйрендік? Сабағымыздың басында қойған мақсатымызға жеттікпе? Болашақта бүгін үйренгендеріңді өмірде қалай, қайда қолданар едіңдер? Балалар кері байланыс сұрақтарына жауап береді.
Which room do you like?
- Balzhan
- 24 қазан 2014
- 4264
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Which room do you like, ағылшын тілінен сабақ балабақша
Ұқсас жаңалықтар:
Ағылшын тілінен қысқа мерзімді жоспарлар 7 сынып №2
Ағылшын тілінен қысқа мерзімді жоспарлар 7 сынып Lesson 11. Theme: Having pen-friends. Lesson 12. Theme: Is it good to have a pen-friend? Lesson 13....Ағылшын тілінен қысқа мерзімді жоспарлар №5
Ағылшын тілінен сабақ жоспарлар тізімі: Lesson 41. Theme: How many boys are there in your class? Lesson 42. Theme: Grammar lesson. Lesson 43. Theme:...My Room
The aims of the lesson: a) To develop communicative skills and abilities. Developing the vocabulary b) To stimulate the students interest and their...My house
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы, Ұлан ауылы С. Аманжолов атындағы орта мектептің ағылшын тілі пәні мұғалімі: Бейбтканова Назгуль Бейбткановна...Which room do you like?
to teach pupils to describe their house, to study new words and practice them in speech....Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.