"Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (2007 ж 27 шілде), "Жаңа онжылдық - жаңа экономикалық өрлеу - Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері" Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы (2010ж қаңтар), "Қазақстан Республикасындағы білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы" (2010ж маусым), "Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2010 жылғы 09 Шілдедегі №367 бұйрығымен бекітілген және қолданысқа енгізілген нормативтік - құқықтық құжаттарды басшылыққа ала отырып бастауыш сыныптарда
Ағылшын тілін дамыту таңдау курс жобасы ұсынылып отыр.
Қазақстан Республикасында болып жатқан әлеуметтік - экономикалық және мәдени жаңарулар мектептік пән ретінде ағылшын тілінің пайдалану өрісін біршама кеңейтті. Қазақстан халықаралық байланысты кеңейткендіктен, ағылшын тілін жетік меңгерген мамандар қажет. Бұл мәселеге ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаев “Жаңа әлемдегі - Жаңа Қазақстан” атты Жолдауында “Үш тілдің тұғырлығы” мәдени жобада көп көңіл бөлген. Қазақстан бүкіл әлемге халқы үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылды.
Бұлар: қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.
“Мектептерге ағылшын тілінің шетелдік оқытушыларын тарту қажет. Кез келген орта санатты мектептің балалардың ең жоғарғы деңгейде шет тілін оқып үйренуіне жағдай жасайтындай дәрежесіне қол жеткізуіміз қажет.
Қазақстандық мектептердi жаңарту тұжырымдамасы жалпы бiлiм берудiң басым бағыттарын, яғни оқушы мен оқытушының өзара ынтымақтастығы үлгiсiн оқу процесiнде қалыптастыру мен әртүрлi оқу - iс - әрекетiн қамтитын оқыту әдiстерiнiң үйлесiмдiлiгi негiзiнде жүзеге асырылуы тиiс екендiгiн анықтап берiп отыр. Бұл басым бағыттар мектепте бiлiм берудi дамытуға негiз болады. Осыған орай мектептiң әр сатысында оқыту мен тәрбие берудің мақсаты, бiлiм мазмұнын iрiктеу ұстанымдары, сондай - ақ, оқушылардың дайындық сапасын бағалау тәсiлдерi нақтыланады. Бүгінгі таңда мектептің алдына қойып отырған басты міндеттерінің бірі қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.