Сайтқа кіру Тіркелу

Мүсін өнері

Сабақтың тақырыбы: Мүсін өнері
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Оқушылардың мүсін өнері туралы түсініктерін кеңейту.
ә) тәрбиелігі: Мүсін өнерінің айырықша туындыларын көрсете отырып, оқушыларға эстетикалық тәрбие беру.
б) дамытушылығы: сұрақтар арқылы оқушылардың дүниетанымын, шығармашылық қабілеттерін байқау, дамыту.
Типі: Жаңа білімді меңгерту
Әдісі: Сұрақ - жауап, топпен жұмыс, түсіндіру.
Көрнекілігі: Түрлі мүсін үлгілері, иллюстрациялар, фотосуреттер, мүсіннің жасалу жолы көрсетілген плакат.
Сабақтың барысы:
Жоспар:
1. Мүсін өнерінің шығу тарихы.
2. Мүсін өнерінің түрлері
3. Мүсін өнерінің маңызы және қоғамда алатын орны.
4. Жаңа терминдерге түсінік беру.
5. Мүсінді орындау технологиясы.
6. Қорытынды

І Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.
ә) Бір - біріне мейірімділік, жылулық, жақсылық тілеу.
Ынталандыру кезеңі
ІІІ. Білімді жан - жақты тексерту
а) Өткен тақырыпқа байланысты топтарға сұрақ қойып, жауап алу.
І топ. Перспектива сөзі нені білдіреді? Көкжиек сызығы деп қандай сызықты айтамыз?
ІІ топ. Заттың көкжиек сызығынан төмен немесе жоғары тұрғанын қалай анықтауға болады?
ІІІ топ. Перспектива түрлерін ата?
ә) Оқушылардың жұмысын тексеріп бағалау.
ІҮ. Жаңа сабаққа дайындық
Оқушыларға бүгінгі сабақта қандай тақырып өтетінімізді түсіндіру
Құрал жабдықтарын түгендеу.
Картон, су, пластилин, қол сүртетін сүлгі.
Ой қозғау
Бейбітшілік құсы деп, айтады оны барша жұрт. (көгершін)
Қайталап әнімді, көктемде ән салам (көкек)
Су бетін сызып, аққұман жүр жүзіп. (аққу)
Қос қанатын иіп ап,
Жарға келіп қонады.
Қара киім киіп ап,
Балшықтан үй соғады. (қарлығаш)
Бір құс бар, үлпілдеген жүні жұмсақ,
Тұяғы бейне болат алмас пышақ.
Тұмсығы имек көрмейді күндіз көзі,
Шарықтап көкті кезіп, түнде ұшады. (үкі)
Биік шыңда тұрады,
Қалықтайды төбеңде.
Көз тастайды қырағы,
Қонбайды ол төменге (бүркіт)
Барлығының жауабын таптыңыздар. Енді осы жұмбақтардың жауабын не деп атаймыз.
Құстар. Олай болса жаңа сабағымыз Құстарды мүсіндейміз.
Ү. Жаңа сабақ
Мүсіннің шығу тарихы Қазақстан аумағында ежелгі мүсін өнері ескерткіштері тас дәуірінде пайда болған.
Бұл тас мүсін – Балбал тастар.
Оны жасауға сопақ пішінді тастарды іріктеп алған. Олар: Орталық Қазақстан, Жетісу өңірінде көп кездеседі. Ертеректегі тас мүсіндер жалпақ, әрі көлемді болып келеді. Одан кейінгілері жұмырлы мүсін болып келеді.
Мүсіндеу өнері - көркем өнердің бір түрі. Мүсіндеудің графика мен кескіндемеден айырмашылығы кескіннің барлық жағынан анық көрсетілуі..
Мүсіндеудің түрлері: 1. жұмыр мүсіндеу 2. рельеф(бедерлі) Жұмыр мүсінді барлық жағынан қарауға болады.
Мүсіншілер өздерінің шығармаларын жасау барысында адам мен жануарлардың мүсіндерін жан - жақты қарап отырып сомдайды.
Мысалы: Хакімжан Наурызбаев (27. 08. 1925 жылы туған, қазіргі Қостанай облысы, Ленин ауданы) — қазақтың тұңғыш кәсіпқой мүсіншісі, қазақ халқының көрнекті қайраткері, А. Иманов, Ж. Жабаев, А, Құнанбаевтың монументалды бюстері шықты.

2. рельеф.(бедерлі)
Монументтік мүсіндеу – бұл ұлы адамдардың немесе тарихи оқиғаларға орнатылған, асқақ, келісті ескерткіштер.
Монументті – сәндік шығармалар әдетте жеке ансамбльдің, алаңның немесе демалыс орындарының сәулеттік композициясының жиынтығы болып табылады.
Жаңа терминдерге түсінік беру.
Анималистік жанр -(лат. Жануар ) хануанаттар дүниесін бейнелеу өнері
Анималист мүсінші – Жануарларды бейнелейтін мүсінші.
Ү. Машықтық жұмыс.
1. Ермексазбен жұмыс істеу техникасының ерекшеліктерін түсіндіру.
2. Плакат бойынша үй жануарларының анатомиясын таныстыру.
3. «Құстарды мүсіндейміз.»
4. Құстар туралы әңгіме. сұрақ - жауап алу
5. Машықтық жұмыс барысында пайдалы кеңес.
Техника қауіпсіздігін айту. қамырмен, ермексазбен жұмыс істеу кезіндегі.
ҮІ. Түсінігін тексеру
І топ. Мүсін өнері. Жануарларды бейнелейтін жанр қалай аталады?
ІІ топ. Мүсін өнерінің тарихы туралы не айтасың. Мүсін нешеге бөлінеді?
ІІІ топ. Жұмыр мүсін дегеніміз не? Бедерлі мүсін ше?
ҮІІ. Сабақты қорыту. Оқушылардың жұмыстарын тексеріп, сұрақ қою арқылы түсініктерін тексеру. өз жұмыстарын қалай қай әдіспен мүсіндегенін сұрап бағалау. Оқушылардың жұмыстарын салыстырып қателерін айту.
ҮІІІ. Үйге тапсырма. Мүсіндеу
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Мүсін өнерінің түрлері

Мүсін өнерінің түрлері

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға мүсін жайлы жалпы түсінік беру. Мүсіншілердің көркем шығармаларын талдау. Мүсін сомдау материалдарының технологиялық...
Натурадан жасалған рельефте модельдеу қағидаты (мүсін сабағы)

Натурадан жасалған рельефте модельдеу қағидаты (мүсін сабағы)

Сабақтың тақырыбы: Натурадан жасалған рельефте модельдеу қағидаты Жұмыс көлемімен, пайдаланылатын материалдармен және техникалармен танысу....
Құстарды мүсіндейміз

Құстарды мүсіндейміз

Атырау облысы, Исатай ауданы, Жанбай ауылы Хамидолла Наубетов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Махмутова Алия Серажиденқызы...
Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

Ақтөбе облысы, Темір ауданы, Бабатай орта мектебінің бейнелеу өнері пәнінің мұғалімі Мамбетқұлова Жанат Талғатқызы...
Мүсін өнері

Мүсін өнері

Қызылорда облысы, Арал қаласы №71 мектебінің сызу және бейнелеу пәні мұғалімі Нұржан Ертореұлы Балов Пәні: Бейнелеу Сыныбы: 5 Сабақтың тақырыбы:...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×