Сабақтың мақсаты: Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар ұғымдарын айналадағы мысалдар арқылы түсіндіре отырып, олардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын білуге үйрету.
Сабақтың міндеттері:
а) Білімділік: Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарға, жылдамдық және оның бірліктері туралы түсінік беру.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, қозғалыс туралы білімдерді жетілдіру.
б) Тәрбиелік: ұйымшылдыққа, белсенділікке, жауапкершілікке, іскерлікке, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Білім, білік, дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясының элементтері. Диалогтық оқыту. Бағалау. АКТ қолдану. Бағалау.
Сабаққа қолданылатын құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, бағалау парағы, магнит, А - 3 қағаздар, түрлі түсті қағаздар, маркер, қарындаштар, клей, т. б.
Пәнаралық байланыс: математика, әдебиет,
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезең: а) Сәлемдесу.
ә) Оқушыларды түгендеу. Топқа бөлуі.
Әр топтың жетекшілерін сайлаймыз. Топ жетекшілерінің мақсаты: топтағы оқушылардың білімдерін сабақ барысында бағалап, бағалау парағына түсіріп отыру.
Тренинг (сабақ басталарда оқушыларға психологиялық дайындық жасаймын).
Оқушылар, өткен сабақта қандай ұғымдармен таныстыңыздар, қане естерімізге түсірейік: Материалдық нүкте. Қозғалыстың салыстырмалылығы. Жол және орын ауыстыру. Траектория.
II. Үй тапсырмасын тексеру (5мин) 1. Сұрақ – жауап.
Оқушылар, өткен тақырыпты еске түсірейік. Әрбір оқушы өздеріне қойылған сұрақтарға қысқа және нақты жауап беруге тырысыңыздар.
1. Материалдық нүкте деген не? (Қозғалыстың қарастырылып отырған жағдайында өлшемдерін елемеуге болатын денені айтады.)
2. Қозғалыс траекториясы деген не? (Дененің немесе материалдық нүктенің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезінде сызық түрінде қалдырған ізі)
3. Дене қозғалысының түзу сызықты немесе қисық сызықты екенін қалай ажыратамыз?
( Траекторияның түріне қарап ажыратады. Мысалы, шеңбер бойымен парабола бойымен т. с. с)
4. Сағат тілі ұшының қозғалыс траекториясы қандай? Жауабы: қисық сызықты қозғалыс (шеңбер бойымен).
5. Жүрілген жол дегеніміз не? (Қандай да бір уақыт аралығында дене жүріп өткен траекторияның ұзындығы осы уақыт ішінде жүрілген жол деп аталады. Оны S әрпімен белгілеу белгілейді)
6. Орын ауыстыру деп нені атайды?(Дененің бастапқы және соңғы орнын қосатын осы бағытталған кесіндіні айтады. Орын ауыстыру векторлық шама болғандықтан, оны нұсқама қойып, S әрпімен белгілейді)
Сiздер екi бағанадан тұратын кестені көріп тұрсыздар. Бірінші бағанада жол, екінші бағанада уақыт. Сіздің міндетіңіз теңдікті түрлендіру. Тапсырманы орындауға 3 минутты уақыт беріледі. Сәттілік тiлеймiн! (берілген тапсырманы жұмыс дәптерлеріне орындайды)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.