Қазалы қаласы, Ғ. Мұратбаев атындағы №17 мектептің
әлеуметтік педагогы Ұ. Бисенбай
Пәні: Өзін - өзі тану
Тақырыбы: Рухани тәрбиенің қайнар көзі
Мақсаты: Ата – ана мен баласының арасындағы қарым - қатынасты бақылау, пәнге деген жағымды көзқарас тудыру.
Түрі: Дөңгелек үстел
Типі: Жаңа материал игеру
Қатысушылар Ата - аналар, оқушылар
Шаттық шеңбері
Танысу тренингі
Ата - ана сүйікті ісі – хобби
Тренингтің ережесін бекіту
а) Тыңдау әдебі
б) Өз пікірін ашық білдіру
в) Регламент
г) Ұйымшылдық белсенділік
д) Сыйластық, жақсы көңіл - күй
(Ата - ана өзі бекіту)
а) Балаңыздың бойындағы сіз мақтан тұтатын қасиет
б) Өзін - өзі тану пәнінен балаңыздың нені үйренгенін қалайсыз
1. сенің ата - анаң қандай адам?
2. Жанұяң сені жиі мадақтайды ма?
3. Ата - анаңмен жақсы, әрі жиі сырласасың ба?
«Мен қандаймын?»
Өзіңе сен, өзіңнің күшіңе сен,
Қос қолыңмен істелген ісіңе сен.
Алысың да сыйлайды, жақының да
Өзіңді өзің төменге түсірмесең.
Ә. Тәжібаев
Тыныштық сәті
Арқаны тік ұстап, ыңғайлы еркін отырамыз. Бүкіл денені босаңсытып, қолды денеге қоямыз. Жан – жаққа алаңдамау үшін көзімізді жұмуға болады.
«Фром» әдісі
Ауыз анықтауыш қасиетін жаз.
Балаға, отбасыңа деген көзқарас
Қоғамға деген көзқарас
Өзіне деген көзқарас
1) Өз ісіне өзі қарама қайшылық бар
2) Тік мінезді адамдар
3) Көлденең сабырлы
4) Тәртіпті талап ететін адамдар
Шығармашылық жұмыс
«Тәуелсіз елдің жарасымды отбасы» 10 минут
Балаңызды Тәуелсіздігіміздің 20 жылдығына орай неге теңейсіз?
1. Балалар бағы жетпес байлығы екендігін дәлелдеу
2. Ата - аналардың өзін - өзі тану пәнін түсінуге көмек беру
Қорыту
Өзіңе сен, өзіңнің жүрегіңе сен,
Қос қолыңмен істелген ісіңе сен
Қ. Р. Білім және ғылым министрлігі 2001 жылғы 12 шілдедегі №566 бұйрығымен бекітілген «өзін - өзі тану» курсы жобасын әзірлеу және апробациялау бойынша эксперимент табысты іске асырылуда. жеті жылдық эксперименттік апробациядан кейін «өзін - өзі тану» бағдарламасы республиканың барлық өңірлерінде педогогикалық және ата - аналар жұртшылығының белсенді қолдауына ие болды.
«Мейірімділік ережесі»
1. Шыр етіп дүниеге келген күннен бастап ұрпағымызды жүрек жылуымен аймалайық.
2. Оларды барша жұртқа үлкен - кішіге деген сүйіспеншілік сезімді тәрбиелейік.
3. Балаларымызға көңіл көтеретін жақсы сөздерді айтудан жалықпайық.
4. Баламызды қорғайық, ұрып, соғып, балағаттаудан аулақ болайық.
5. Баланың жанын түсінейік, сезімін сыйлайық, талабына қанат бітіріп талпындырайық.
Қатысушылар:
Ата – ана, оқушылар
Рухани тәрбиенің қайнар көзі
- ulbolsin
- 7 қазан 2015
- 6102
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Рухани тәрбиенің қайнар көзі атты дөңгелек үстел
Ұқсас жаңалықтар:
Өзін - өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы
Елбасымыз туралы кітаптар, өзін - өзі тану пәні муралы қанатты сөздер, өзін - өзі тануға арналған тренинг кітаптар мен журналдыр қойылды. Оқушылардың...Өзіңді басқаруды үйрен!
Адам – өз өмірінің суретшісі. Ол өмірді сырлап бояуға, оған ажар, түр беруге, оны әшекейлеп өрнектеуге еңбек етеді....Бұдан артық әлем болмас
БҚО, Қаратөбе ауданы, Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Есқайрова Айсұлу Жақсылыққызы...Адамгершілік - рухани тәрбиенің маңыздылығы
Рухани - адамгершілік тәрбиесі өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен...Оқушылардың рухани - адамгершілік дамуына « Өзін - өзі тану» сабағының ықпа ...
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, №1 орта мектебінің психологы Үсенғазы Жанна Үсенғазықызы...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.