Сабақтың тақырыбы: Математикалық поезд
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Өткен материалдан алған білімдерін оқушы санасына бекіту.
Өткен тақырыптар бойынша әртүрлі есептерді шығара білу, ойын элементтерін пайдаланып, оқушылардың білімін жүйелеу, жалпылау
Дамытушылығы: Іскерліктерін, ойлау қабілеттерін арттыру, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру
Тәрбиелігі: Оқушыларды есеп шығаруда шыдамдылыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: Ойын сабақ
Сабақтың әдісі: Кесте, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырма
Көрнекілігі: Поезд, тапсырмалар, топшамалар
Барысы:
1. Ұйымдастыру; а) амандасу б) түгендеу
2. Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау;
3. “Математикалық поезд” ойыны;
4. Қорытынды;
5. Үйге тапсырма;
“Математикалық поезд” ойыны; Ойын шарты:
Математикалық поездбен «Мультфилмдер еліне» жету үшін “Микки Маусс”, “Винни Пух” аялдамаларынан өтуіміз керек. Математикалық поездға отыру үшін билет алу ережесі: Кассадан үш есептен тұратын поездға отырғызу билетін аласыздар.
1. Өрнектің мәнін табыңдар.
1. (а - 2, 34): 21, мұндағы а=4, 23
2. (а+9, 25): 13, мұндағы а=7, 13
3. (1, 85+3, 25): с, мұндағы с= 34
2. Формулалар;
1. Тік төртбұрыштың периметрін табу формуласын жаз?
2. Квадраттың ауданын табу формуласын жаз?
3. Жүрілген жолды табу формуласын жаз?
Билет алу үшін орындалатын тапсырмалар.
1 билет - жалпы вагон
1. Самал 2, 16 кг, ал Айша одан 3 есе артық дәрілік шөп жинады. Айша қанша дәрілік шөп жинайды?
2 билет - купе вагон
Азық - түлік қоймасындағы 1503, 6 кг күрішті қаптағанда 28 қап болды. Бір қапта неше кг күріш бар?
3 билет - жұмсақ вагон
Бірінші поезд 4 сағатта 251, 6 км, екінші поезд 5 сағатта 298км жол
жүрді. Поездардың жылдамдықтарын тауып, салыстырыңдар.
«Поездға отырғызу аяқталды. Жолдарыңыз болсын».
Мульфильдер еліне тез жету үшін арадағы аялдамалардан өту керек.
1. Микки Маус аялдамасының тапсырмалары:
Теңдеуді шешіңдер.
1) (х+12, 9): 1, 7=12
2) (12х - 5х): 4=1, 4
2. Винни Пух аялдамасы
Винни Пух балды ыдысымен есептегенде массасы 34, 75 кг. Ал ыдыстың массасы одан 32, 45 кг жеңіл. Ыдыстың массасы неше килограмм?
Сонымен біз «Мульфильмдер еліне» келдік. Енді қонақ үйге орналасу керек. Ол үшін орын болма, жоқ па білу үшін мына есептерді шығарайық.
Қонақ үй есебі:
1. Теплоход ағыспен 26 км/сағ жылдамдықпен жүзді, ал ағысқа қарсы 22 км/сағ жылдамдықпен жүзді. Теплоходтың меншікті жылдамдығын табыңдар.
Үй тапсырмасы: 283 - бетте 978 - есеп және 980 - есеп
Бағалау:
Қорытындылау:
Математикалық поезд
- pernebay1980
- 5 желтоқсан 2015
- 10598
- 0
- 0
Ілмек сөздер: математика 5 сынып, математикалық поезд
Ұқсас жаңалықтар:
Математикалық поезд
Мақсаты: оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, логикасын дамыту, ынталандыру, математика пәнін өмірмен байланыстыру....Жылдамдықты табуға берілген есептер
Жылдамдықты табуға берілген есептер Математика 4 сынып...Қайталау. Арифметикалық амалдар
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылармен санның разрядтық құрамы туралы білімдерін пысықтау....Жай бөлшектер тарауына арналған тест тапсырмалары
Жай бөлшектер тарауына арналған тест тапсырмалары...Ондық бөлшектер тарауын қайталау
ШҚО, Үржар ауданы, Келдімұрат ауылы, "Благодарное орта мектебі" КММ математика пәнінің мұғалімі Жумакулова Маржан Бейсенқызы...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.