Мақсаты: Есеп ерекшеліктері мен мәнді белгілерін ажыратуға қолайлы жағдай туғызу
Оқушы білімдерін жинақтау, жүйелеу, тәжірибеде қолдана білу дағдысын қалыптастыру
Жаңа технология Блум таксономиясы арқылы есептің белгілері мен құрылымын анықтауға ықпал ету. Қарама - қарсы қозғалысқа берілген есептерді формулаға қойып шығарып үйрену
Сабақ типі: Білім, білік және дағдыны тексеру сабағы
Сабақтың әдісі: Блум таксаномиясы
Күтілетін нәтиже: Оқушы есепті өзі талдап, жинақтап, түсініп практикада қолдана алады.
Блум таксономиясының төмен, орта, жоғары деңгейін меңгереді
Білім. Есептің белгілерін анықтау Есептің құрылымын, мазмұнын анықтау. Обьектілер арасындағы қатынастар
2 - сынып жол, жолаушы, көліктер
2 - сынып Жолаушы жолда 32 сағат болды. Сонда 1 тәулік пойызбен және 5 сағат автобуспен жүрді. Ал қалған уақытта ұшақпен ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат ұшты?
3 - сынып Нысаналар, бағыты, көліктер Есептегі обьектілер
3 - сынып Сызба бойынша есептер құрастыр және оларды шығар
4 - сынып Нысаналар, бағыттың әртүрлілігі, процесті сипаттайтын шамалар
4 - сынып Арақашықтығы 20 км екі ауылдан бір мезгілде велосипедші мен жаяу адам бір - біріне қарама - қарсы шықты. Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ ал велосипедшінікі 15 км/сағ. Олар қанша уақыттан кейін кездеседі?
ТҮСІНУ Есептің шешуін іздестіру. Есепті талдау (Шартын, сұрағын бөліп көрсету). Есеп мазмұнында әңгіме не туралы екенін білу. Қолданатын амалдарды табу
2 - сынып
Жолда болды - 32 сағ
Поезбен - 1 тәу
Жүк машинасы - 280к
Автобуспен - 5 сағ
Ұшақпен -?
3 - сынып
Екі ауыл арасы -?
Жеңіл м -? 40км артык
4 - сынып
S - 20
W1 - 5км/сағ
W2 - 15 км/сағ
t -?
ҚОЛДАНУ Өзіне ыңғайлы көрнекілікті пайдалану
Тірексызба, заттар, жағдаяттар арқылы көрсету Есептің қысқаша шартын құрайды
2 - сынып
Сурет арқылы түсінік алады
3 - сынып қысқаша шартын құрайды
Жүк. м - 280к
Жеңіл. м -? 40км арт
Екі ауыл арасы -?
ТАЛДАУ. Есептің шығару тәсілін таңдау
Топтастырып салыстырады. Кеткен қателерін тез табады. Талдап, шығару жолын түсіндіреді.
2 - сынып
1тәу - 24сағ
32 -(24+5)
Ұшақ - 3сағ
3 - сынып
Жеңіл. м жүрген жолы -(280+40)
Екі ауыл арасы - 280+(280+40)
4 - сынып
V, 1+ V, 2
S - 20 км. t -? t=20:(5+15)
ЖИНАҚТАУ
Еркін түсініп, өз бетімен орындауы. Оқушылардың есепті құрастыруы Оқушы түсінігінің кеңеюі.
2 - сынып
Екі ауылдың арасы - 86 км, І жолаушы соның 52 км жүрді, ІІ жолаушы неше км жүреді?
3 - сынып
Асан мектептен үйіне дейін велосипедпен - 2км жүрді, ал жаяу одан 3есе артық жүрді. Мектеппен үйдің арасы неше км?
4 - сынып
V - 50км/сағ V - 60км/сағ. 4 сағ кейін екі ауылдың арасы неше км болды.
БАҒАЛАУ Таным мен ойлаудың жоғары деңгейіне жетуі
Есеп нәтижесіне өзіндік пікірлерін білдіру. Критерийлер, дау - дамай туғызатын сұрақтар арқылы жүзеге асыру. Сабақ соңындағы түйін сөз
Қозғалысқа байланысты берілген есептерді шығару
- Люция
- 21 ақпан 2014
- 21942
- 0
- 0
Ілмек сөздер: математика, қозғалысқа байланысты есептер шығару
Ұқсас жаңалықтар:
Бір-біріне қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа есептер шығару
Мақсаты: 1) Бір - біріне қарама - қарсы бағыттағы қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен таныстыру, жақындау жылдамдығы деген ұғым беру....Жылдамдықты табуға берілген есептер
Жылдамдықты табуға берілген есептер Математика 4 сынып...Әр түрлі қозғалысқа берілген есептер
Шығыс Қазақстан облысы, Катоқарағай ауданы, «Чернова орта мектебі» Математика пәнінің мұғалімі Базильбекова Сымбат Фазыловна...Шамалар арасындағы тәуелділіктің мысалдары
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, «№34 ЖОББМ» КММ математика пәні мұғалімі Жумагалиева Амина Кайроллаевна...Информатикадан есептер шығарудан мысалдар
ОҚО, Төлеби ауданы, Төлеби аудандық білім бөлімі, информатика пәні әдіскері Серік Абуов...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.