«М. Мәметова атындағы орта мектебі, мектепке
дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Жиентаева Гулназ Маныбекқызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Әдебиеттік оқу 3 - сынып
Сабақ тақырыбы: Ш. Мұртаза. "Интернат қоймасы"
Сілтеме: Әдістемелік көмекші құралдар, дидактикалық материалдар, қосымша дереккөздер
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға Тұрар Рысқұлов өмірі жайлы 2 класта оқығанды еске түсіре отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрету; сөйлемді дұрыс құруға, ойлау, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыландыру; шыншылдыққа, батылдыққа тәрбиелеу
Күтілетін нәтижелер: Оқушыларға Тұрар Рысқұлов өмірі жайлы 2 класта оқығанды еске түсіре отырып, түсініп оқиды; сөйлемді дұрыс құруға, ойлау, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыланады.; шыншылдыққа, батылдыққа тәрбиелеу
Түйінді идеялар: Сыни ойлауымен сыни көзқарасы, топтық мүдде, ұжымдық көзқарас қалыптасады. Креативті (шығармашылық) ойлау дағдылары дамиды.
Орындалатын іс - әрекеттер мазмұны
Сабақ кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Кері байланысқа тоқталып өту.
Үй тапсырмасын сұрау
(Үй тапсырмасы дұрыс орындалмаған жағдайда, бағыт - бағдар береді)
«Мозайка құрастыру» әдісімен топтарға бөлу.
Мақсатты қою кезеңі
Есіңе түсір! «Қызыл жебе» романы жайлы 2 класта қандай үзінді оқыдық?
Ендеше осы романның «Бала Тұрар» тарауы бойынша Тұрар бейнесін ашу мақсатында білімімізді ортаға салайық. (« Бала Тұрар» Шерхан Мұртаза) «Қызыл жебе» мәтінін талдау.
Мәтіннің кейіпкерлерін ата: Рысқұл Тұрардың әкесі,
Тұрар Рысқұлдың баласы,
И. Владимирович – мұғалім
Атамырза – Айбар мырзаның ұлы
Берілген сұрақтар бойынша шығарма мазмұнын еске түсіру:
- Мұғалім тұрардың дәптерінен нені байқады?
- Тұрар дәптеріне не деп жазды?
- Тұрарды тақтаға не үшін шығарды?
- Күлкі шақырған не нәрсе?
- Тұрардан соң тақтаға кімді шығарды?
- Мұғалімнің бағасы қандай?
1. Қазақстанда болып жатқан аштық, оның себептері туралы Сталинге ашық хат жазған алғашқы адам Тұрар Рысқұлов еді. Тұрардың хатында былай делінген:( Тұрардың хатына тоқталып өту.
2. Т. Рысқұловтың өмірбаянына тоқталып өтемін
3. Суреттерімен таныстырып, толық мағлұмат беру.
Сабақтың тақырыбы: Ш. Мұртаза. Интернат қоймасы.
Жаңа сабақ кезеңі
Енді Шерхан Мұртаза туралы айтамын: 1932 жылы Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Мыңбұлақ топырағында туған. Әкесі Мұртаза 1937 ж. сталиндік репрессияның құрбаны болып кетті.
1955ж. Мәскеудің мемлекеттік Ломоносов атындағы университетін бітіріп шығады. Қазақ КСР - нің еңбек сіңірген мәдениет қызметкері, Қазақстанның Халық жазушысы.
Жазушының әр жылдары “Табылған теңіз”,“Белгісіз солдаттың баласы”,“Ахметжанның анты”,“Мылтықсыз майдан”повестері,“ Интернат наны”әңгімелері, “ Қара маржан”, бес кітаптан тұратын “ Қызыл жебе”, “ Ай мен Айша ” романдары, шығармаларының төрт томдығы жарық көрген.
Мағынаны ажырату кезеңі
«Интернат қоймасы» мәтінді өз беттерінше меңгеруге мүмкіндік жасау.
Сергіту сәті
Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі
«Ой қозғау»
- Әңгіме кім туралы?
- Тұрар неліктен Серікті сұраққа алды?
- Серік неліктен шындықты айтты?
- Тұрар мен Қабылбек қандай шешімге келді?
- Сен олардың орнында болсаң не істер едің?
Бағалау кезеңі
Мұғалім оқушылар еңбегін бағалайды.
Кері байланыс
Үйге тапсырма
Ш. Мұртаза. Интернат қоймасы.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.