Сайтқа кіру Тіркелу

Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман-Мамыр» поэмасы

Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман - Мамыр» поэмасы

Сынып: 8
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік:
Қазақ әдебиетінің ғана емес, жалпы түркі әлемінің ойшыл, дана тұлғасы ақын Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармашылығының туындысы Қалқаман - Мамыр поэмасынан жас ұрпақты хабардар ету, кеңінен насихаттау.
2. Дамытушылық:
Өтілген материалды тиянақты меңгерту, жүйелі ойлау, ойды әсерлі жеткізуге үйрету.

3. Тәрбиелік:
Тақырыптың тәрбиелілігі ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің өкілі, ақын Шәкәрім шығармашылығын насихаттау арқылы оқушыларды өнер - білімге баулу, иманжүзділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты (тақырыпты) игеру.

Сабақтың әдісі: Галерея әдісі;
Сұрақ - жауап;
миға шабуыл;
түсіндіру;
әңгімелесу;
жаздыру.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, видеопроектор, портреттер, т. б.
Сабақтың эпиграфы:
Өтіріктен тілін тия алмаған адам, арамдықтан ындынын тия алмайды
(Шәкәрім).
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпқа кіру, сынып тазалығына назар аудару, оқушыларды барлау, үй тапсырмасын сұрау, бағалау, жаңа тақырып, сабақ бекіту, үйге тапсырма.
Мұнда біз оқушыларды жаңа педагогикалық технология бойынша мультимедиялық слайдтардан пайдаланамыз, олар компьютер арқылы берілген сұрақтарға жауап береді және компьютерден анимациялық сыйлықтар алады.
Дамытушылық кезеңінде тақырыпты түсіну үшін оқушылармен «галерея» әдісін сынап көреміз. Бұл әдіс төмендегіше: кіші топтарға бір уақыттың өзінде бірнеше мәселені талқылау үшін пайдалануға болады. Бұнда топтың әр ағзасы баршаға ұсынылған мәселелер талқылауында қатысуы және өз үлесін қосуына әбден болады. Бұл барлық оқушыларды аз уақыт ішінде бағалауға тиімді.
1 - адым. Талқыға мәселе қою. Оқушы әрбір топқа мәлім бір мәселе немесе тақырып береді.(Мен де осы өтілген тақырыптағы Шәкәрімнің «Қалқаман - Мамыр» поэмасы сюжетіндегідей тұсты қазіргі өмірмен салыстыру фактын тастаймын, 2. Шәкәрімнің өміріне байланысты).
2 - адым. Әрбір топ өз мәселесі үстінде істеу. Мәселелер үстінде істеу кіші топтарда амалға асырылады.(әдетте 5 - 10 минут)
IV. Қорытынды жасау. Бағалау. Үй тапсырмасы: өлеңді жаттау. Қорытынды сөз

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, математика, математикадан сабақ жоспары, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету