Тақырыптар:
1. Кіріспе. ТҚЕ.
2. Ақпарат оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері
3. Ақпаратты өңдеу тәсілдері
4. Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
5. Компьютер - әмбебап есептеуіш машина
6. Компьютердің құрылымы
7. Компьютердің қосымша құрылғылары
8. 8 Программалық жабдықтаманың сыныптамасы мен жалпы сипаттамасы
9. Операциялық жүйенің ұғымы
10. Терезелер
11. Файлдар, бумалар және жарлықтар
12. Нысандармен жұмыс істеу
13. Ақпаратты іздеу, жазу және оқу
14. Практикалық жұмыс
15. Бақылау жұмысы
16. PAINT графикалық редакторы
17. Графикалық редактордың сурет салу құралдары
18. Сурет бөліктерімен жұмыс істеу
19. Масштаб. Суреттің трансформациясы
20. Суретті басуға дайындау. Суретті басу
21. WordPad мәтіндік редакторының интерфейсі
22. Мәтінді теру және түзету ережелері
23. Мәтін бөліктерін ерекшелеу
24. Мәтінді пішімдеу. Әріптер
25. Мәтінді пішімдеу. Абзац
26. Практикум. Мәтінмен жұмыс істеу
27. Мәтінмен жұмыс істеу
28. Практикалық жұмыс. Аралас құжат құру
29. Блокнот калькулятор
30. Калькулятор жады
31. Дыбыстың ақпаратты өңдеу
32. Практикалық жұмыс. Дыбыс жазу
33. Бақылау жұмысы
Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. ТҚЕ.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Бала бойына бүгінгі тақырыпты өту барысында білімдерін арттыру.
Тәрбиелігі: Әр оқушыны іскерлікке, нақтылыққа, ынтымақтылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушының әрбір сабаққа ынтасы мен қабілетін біріктіріп, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Оқыту әдістері: сөздік, көрнекі, практикалық
Сабақтың көрнекілігі: компьютерлер, топтамалар, тест сұрақтары т. б. б.
Оқыту формалары: жеке, топтық және ұжымдық.
Сабақтың барысы:
а) ұйымдастыру кезеңі
б) сабақ сұрау
в) бағалау
г) жаңа сабақ
д) бекіту
е) үйге тапсырма
ж) қорытынды
Қоңырау соғылып сабақ басталған соң балаларды ұйымдастыра отырып сабақты бастаймын.
Жаңа материалдың мазмұны:
Сендердің жұмыс орындарында компьютердің құрамдас бөліктері орналасқан: жүйелік блок, пернетақта, монитор. Жұмыс кезінде монитордың сәуле түтігі жоғары кернеуде жұмыс істейді.
І. Төмендегі әрекеттерді жасауға болмайды:
1. Кабельдердің қосылған орындарына тиюге болмайды!
2. Жұмыс істеп тұрғанда экранға, монитор мен пернетақтаның сырт жағына тиюге болмайды!
3. Оқытушының рұқсатынсыз аппаратураларды ток көзіне қосуға, үзуге болмайды!
4. Кітап, дәптер және т. б. артық заттарды монитордың, пернетақтаның үстіне қоюға болмайды!
5. Су киіммен, су қолмен компьютерде жұмыс істеуге қатал тиым салынады.
ІІ. Жұмыс тәртібі:
1. Компьютер экранынан 60 - 70 см қашықтықта дұрыс, еңкеймей, жатып алмай отыру қажет, ал ұдайы көзілдірік тағатындар – көзілдірікпен отыру керек.
2. Дисплей алдында 20 минут жұмыстан соң міндетті түрде 5 минут дем алу керек.
ІІІ. Жұмыс кезінде:
1. Аппаратуралардың дұрыс жұмыс істеуін қадағалаңдар, егер аппаратураның дұрыс жұмыс істемей тұрғанын сезсеңдер, немесе өзгеше дыбыс пайда болса, немесе пернетақта өз бетімен өшіп қалса, дереу жұмысты тоқтатыңдар. Техниканың ақауы жөнінде оқытушыға хабарлаңдар.
2. Пернелерді қатты тақылдатпай жай басыңдар.
3. Пернетақтада жұмыс істегенде қолдарың таза болсын.
4. Аппаратураның ақауын ешқашан өз беттеріңмен жөндеуге ұмтылмаңдар.
Кез келген дербес компьютер бірнеше құрылғылардан тұрады. Бұл құрылғылардың кейбірі өте маңызды - бұл монитор, жүйелік блок пен пернетақта, өйткені компьютер оларсыз жұмыс істей алмайды.
Жаңа сабақты бекіту: Ол үшін балаларға жаңа сабақтан бірнеше сұрақтар қоя отырып сабақты аяқтаймын.
Үйге тапсырма: Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау.
Сабақты қорытындылау: Жаңа материалды пысықтау, оқушылардың меңгерген білімдерін талдау, бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.