Сабақтың тақырыбы: Судың құрамы. Қасиеттері және қолданылуы. №6 (6. 1, 6. 2) зертханалық тәжірибе
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Судың ашылу тарихы, құрамы, физикалық қасиеті туралы мағнаны ашу.
Дамытушылық: оқушының білім мен білік дағдысын қалыптастыру, ой – өрісін дамуын арттыру, шығармашылық тұрғыдан ойлауға үйрету
Тәрбиелік: Табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорға білуге, экологиялық, экономикалық тәрбие беру.
Сабақтың түрі Жаңа білімді меңгеру кезеңі
Сабақтың әдісі: Репродуктивті әдіс.
Білім - білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту
Блум - таксономиясы
Сабақтың көрнекілігі мен жабдығы Интерактивті тақта, оқушылардың шығармашылық жұмыстары
Штатив, спирт шам, өлшегіш цилиндр, шыны таяқшалар, стакандар,
Күтілетін нәтижелер: Судың маңызды құрамын түсіну;
Судың қасиеттерін біледі
Судың тазалығын анықтауды үйренеді
Пәнаралық байланыс: География, биология, әдебиет
Сабақтың барысы
І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу;
Оқушылардың зейінің сабаққа аудару;
Оқушыларды жұпқа бөлу.
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы өткен тақырыптармен байланыстырып, сұрақтар қойылады оттек және сутек тақырыптары бойынша тапсырмалар беріледі.
1 - тапсырма «Кім жылдам?» ( әрбір сұрақ 1 балл)
1. Оксидтер
2. Өршіткі -
3. Тотығу -
4. Жылу эфектісі -
5. Аллотропия
6. Гидрогениум -
7. Дьюар ыдысы -
8. Болашақ отын -
9. Тотығу дәрежесі -
10. Тотығу - тотықсыздану реакциясы –
Жаңа білімді игеру Бір күні бар элемент жиналып, кімнің маңызды екенін жауап таппай қиналады.
Алғашқы элемент:
- Кестеде бірінші тұрған кім
Тегін тұрғанымды біл
Отында болам, ауа шары да болам,
Ұшқын келсе мін,
Бомба болып жарыламын
Деп күш көрсетті
Беріспейтін іс көрсетті
Бұл қай элемент?
2 - ші элемент:
- Жақындасам жанып.
Су боларсың анық.
Шамаңды білмейсің неғып?
Мен болмасам тұншығып,
Қараң болар тіршілік
Мен бар жерде бар емес пе бәрі де
Күні шығып, отындары жанатын.
Бұл қай элемент?
Құрамында осы 2 элемент кіретін қандай қосылысты білеміз?
Н2 О – бір оқушы тақтаға жазады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.