Сайтқа кіру Тіркелу

Географиялық қабық – Жердің ерекше, кешенді қабығы

Сабақтың тақырыбы Географиялық қабық – Жердің ерекше, кешенді қабығы
Жалпы мақсаты Оқушыларға географиялық қабық - жердің ерекше, кешенді қабығы туралы мәлімет бере отырып біліктіліктерін арттыру

Сілтеме 1. Географияны оқыту әдістемесі
2. 6 сынып география оқулығы
3. Электронды оқулық география 6 сынып
Оқушылар үшін оқу нәтижесі Жер қабықтарының өзара әрекеттесуін. Географиялық қабық. Табиғат компоненттермен танысу. Табиғат кешенін меңгеру
Сабақта қолданылатын
модульдер:
оқыту әдістері 1. Диалог
2. АКТ
3. Көшбасшы
4. Бағалау
5. Кері байланыс
Дерек көздері Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар. Атлас, Кескін карта
Тапсырмалар Кесте сызу, тірек сызба, деңгейлік сұрақтарға жауап беру, таратпа материалдар.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
1. Оқуышыларға психологиялық ахуал туғызу 1. Шеңберлі шар
2. Топқа бөлу Конфеттер арқылы топқа бөлу
2. Миға шабуыл 1. Жер шарын айнала қоршаған ауа қабығы.....
2. Жердің су қабығы......
3. Тірі ағзалар таралған жер қабығы....
4. Жердің сыртқы қатты қабығы, жер қыртысыны мен мантияның жоғарғы қабатын қандай қабат қамтиды Сұрақтарға жауап алу, төрт топ анықталады.
3. Жаңа тақырып
«Мағынаны тану» Жоғарыдағы әр түрлі жер қабықтарының әрекеттесуінен географиялық қабық түзіледі
Әр бір географиялық қабық өзіне тән ерекшеліктерін постер арқылы қорғайды. Топ спикері өз тапсырмасын қорғайды.
Сергіту сәті Қызыл өрік биін билеу
Қорытындылау Тест сұрақтары
Тірі организмдер қабығы
А литосфера
Ә гидросфера
Б биосфера
2. Географиялық қабық деп..... айтамыз
А Күн жылуы мен ылғалдың әркелкі болуы
Ә атмосфера, гидросфера, литосфера, биосфера және олардың өзара әрекеттесуі
Б табиғат заңдылқтары
3 Географиялық қабықтың біртұтастығы – бұл...
А) экваторлық полюске қарай табғат компоненттерінің өзгеруі
Ә) табиғат кешендерінің қалыптасу тарихы
Б) адамның шарушылық іс - әрекеті
4. Тірі организмдер қабығы
А литосфера
Ә гидросфера
Б биосфера
5. Кез келген аумақтың табиғат компанентерінің жиынтығы біртұтас жуйе құрайды ол жүйе не деп аталады
А) Табиғат кешені
Ә) Географиялық қабық
Б) Географиялық белдеу
6. Географиялық қабық тау жыныстарынан, судан, ауадан, топырақтан, өсімдіктер мен жануарлардан тұрады Географиялық қабықтың бұл құрамдас бөліктері не деп аталады
А) Географиялық белдеу
Ә) Табиғат кешен
Б) Табиғат компонентері

7. Атмосфера қандай қабат
А) Ауа қабаты
Ә) су қабаты
Б) тіршілік қабаты
8. Георафиялық қабық терминін алғаш рет ғалымға енгізген кім
А.) П. И Броунов
Ә.) А. А Григорьев
Б.) Э. Зюс

9. Географиялық қабық терминін алғаш рет қай жылы енгізді
А) 1910
Ә) 1932
Б) 1940

10. Ең үлкен табиғат кешендерін атаңдар:
а) материктер мен мұхиттар
ә) таулар мен жазықтар
б) көл қазаншұңқырлары мен өзен аңғарлары Оқушыларды топ басшылары бағалайды.
Үй тапсырмасын беру Мәтінмен жұмыс, өз бетінше материалдар жинактау. Үй тапсырмасын білу, түртіп алу.
Бағалау Формативті бағалау Топ басшы бағалау
Рефлексия, кері байланыс Сабақтан алған әсері мен ұсынысын жазады.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×