Сабақтың тақырыбы: Қамалды қорғау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік – ойынның арнайы жаттығуларымен таныстыру, допты беру, қабылдау әдісін жетілдіру, допты ойынға қосу әдісін пысықтау.
2. Дамытушылық - жылдамдық, күштілік, ептілік қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік - ұйымшылдыққа, батылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ұлттық ойын
Құрал - жабдықтар: Ысқырық, волейбол добы, таяқшалар
Сабақтың өтетін орны: Спорт зал
Өтетін күні: 06. 12. 12
1 Дайындық бөлімі
Сапқа тұру кезекшінің баяндауы, сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабақтың мақсатын түсіндіру.
Жалпы дамыту жаттығулары: спорт алаңын айналып жайлап жүру, жүгіру, екі қолды алға ұстап тізені биік көтеріп жүгіру, оңға және солға қарай тіркеме адыммен жүгіру, артпен жүгіру, алдымен жүгіру.
Бір орыннан және қозғалып жасалатын жаттығулар:
1) Н. т - екі қолды төмен ұстау; 1 - екі қолды алға ұстау, 2 - екі қолды жоғары ұстау, 3 - екі қолды жанға ұстау, 4 - екі қолды төмен түсіру. 2 реттен
2) Н. т - екі қолды алға және артқа айналдыру. 4 реттен
3) Н. т - екі қолды алға ұстап, оң аяқты сол қолға, сол аяқты оң қолға қарама - қайшы көтеру. 4 реттен
4) Н. т - екі аяқты иық тұсында ұстап, алға иіліп көтеру. 10 реттен
5) Н. т - екі аяқты алшақ ұстап, бір орыннан отырып тұру. 10 реттен
6) Н. т - екі қолды мықынға ұстап, отыру «Қаз» жүрісімен 10м. қашықтық жүру. 1 реттен
7) Н. т - төменгі сөре; 15 м. қашықтыққа жүгіріп өту. 12 мин. 1 реттен
Оқушылардың спорттық киімін қадағалау.
Жаттығуды орындағанда екі қолың түзу ұстауына назар аудару.
Жаттығуды орындағанда екі қолды түзу ұстауын қадағалау.
Жаттығу кезінде тізенің түзу ұстауын қадағалау.
Жаттығу кезінде тізені бүкпеу керек.
Отырғанда екі қолды алға ұстап, тұрғанда төмен түсіруін қадағалау.
Кері қайтарда екі аяқты алма кезек босатып, жайлап жүріп келу.
ІІ. Негізгі бөлім.
1) Саптағы жаттығулар және саптағы қозғалыс кезіндегі жаттығулар.
Жүрістің әртүрлілігі: орында жүруден саптағы жүріске көшу.
Қозғалыс кезінде бір лектен екі лек құрып жүру мәнерлі сап түзеп жүру.
2) Ойыншылар шеңбер құрып тұрады. Шеңбер ортасында қамал. Бір ойыншы қамалды қорғаушы болады. Қалғандары шеңбердің сыртында волейбол добымен қамалды құлатуға тырысады. Ал қорғаушы допты тіреу керек. 3 - 4 ойыннан кейін, қорғаушы ауысады.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Сапқа тұру, жай жүгіру, жүру тыныс алу жаттығуларын жасап бастапқы қалыпқа түсу.
- Сабақты қорытындылау.
- Үйге тапсырма беру.
- Ұйымдасқан түрде оқушыларды тарату.
Мұқият, дұрыс жасалуын қадағалау.
Ойынның дұрыс орындалуын қадағалау.
Қауіпті жағдайға ұшырамауын бақылау.
Оқушылардың бастапқы қалыпқа түсу жаттығуларының дұрыс орындалуын қадағалау.
Сабақтың тақырыбы: Қамалды қорғау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік – ойынның арнайы жаттығуларымен таныстыру, допты беру,
қабылдау әдісін жетілдіру, допты ойынға қосу әдісін пысықтау.
2. Дамытушылық - жылдамдық, күштілік, ептілік қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік - ұйымшылдыққа, батылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ұлттық ойын
Құрал - жабдықтар: Ысқырық, волейбол добы, таяқшалар
Сабақтың өтетін орны: Спорт зал
Өтетін күні: 06. 12. 12
1 Дайындық бөлімі
Сапқа тұру кезекшінің баяндауы, сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабақтың мақсатын түсіндіру.
Жалпы дамыту жаттығулары: спорт алаңын айналып жайлап жүру, жүгіру, екі қолды алға ұстап тізені биік көтеріп жүгіру, оңға және солға қарай тіркеме адыммен жүгіру, артпен жүгіру, алдымен жүгіру.
Бір орыннан және қозғалып жасалатын жаттығулар:
1) Н. т - екі қолды төмен ұстау; 1 - екі қолды алға ұстау, 2 - екі қолды жоғары ұстау, 3 - екі қолды жанға ұстау, 4 - екі қолды төмен түсіру. 2 реттен
2) Н. т - екі қолды алға және артқа айналдыру. 4 реттен
3) Н. т - екі қолды алға ұстап, оң аяқты сол қолға, сол аяқты оң қолға қарама - қайшы көтеру. 4 реттен
4) Н. т - екі аяқты иық тұсында ұстап, алға иіліп көтеру. 10 реттен
5) Н. т - екі аяқты алшақ ұстап, бір орыннан отырып тұру. 10 реттен
6) Н. т - екі қолды мықынға ұстап, отыру «Қаз» жүрісімен 10м. қашықтық жүру. 1 реттен
7) Н. т - төменгі сөре; 15 м. қашықтыққа жүгіріп өту. 12 мин. 1 реттен
Оқушылардың спорттық киімін қадағалау.
Жаттығуды орындағанда екі қолың түзу ұстауына назар аудару.
Жаттығуды орындағанда екі қолды түзу ұстауын қадағалау.
Жаттығу кезінде тізенің түзу ұстауын қадағалау.
Жаттығу кезінде тізені бүкпеу керек.
Отырғанда екі қолды алға ұстап, тұрғанда төмен түсіруін қадағалау.
Кері қайтарда екі аяқты алма кезек босатып, жайлап жүріп келу.
ІІ. Негізгі бөлім.
1) Саптағы жаттығулар және саптағы қозғалыс кезіндегі жаттығулар.
Жүрістің әртүрлілігі: орында жүруден саптағы жүріске көшу.
Қозғалыс кезінде бір лектен екі лек құрып жүру мәнерлі сап түзеп жүру.
2) Ойыншылар шеңбер құрып тұрады. Шеңбер ортасында қамал. Бір ойыншы қамалды қорғаушы болады. Қалғандары шеңбердің сыртында волейбол добымен қамалды құлатуға тырысады. Ал қорғаушы допты тіреу керек. 3 - 4 ойыннан кейін, қорғаушы ауысады.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Сапқа тұру, жай жүгіру, жүру тыныс алу жаттығуларын жасап бастапқы қалыпқа түсу.
- Сабақты қорытындылау.
- Үйге тапсырма беру.
- Ұйымдасқан түрде оқушыларды тарату.
Мұқият, дұрыс жасалуын қадағалау.
Ойынның дұрыс орындалуын қадағалау.
Қауіпті жағдайға ұшырамауын бақылау.
Оқушылардың бастапқы қалыпқа түсу жаттығуларының дұрыс орындалуын қадағалау.
Қамалды қорғау
- Saparoveset
- 21 мам 2015
- 6974
- 0
- 0
Ілмек сөздер: волейбол, таяқшалар, дене шынықтыру пәні бойынша сабақ
Ұқсас жаңалықтар:
Баспен тұру, күшпен қолға көтерілу. Ағашаттан секіру
Гимнастиканың тәрбиелік мәніне назар аудару, өмірде қолдана білу. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу...Таза ауадағы қимыл-қозғалыс ойындары
Жүру: Аяқтың үшімен, өкшемен, Аяқтың ішкі, сыртқы жағымен. Отырып, жартылай отырып жүру....Гимнастикалық жаттығулар
А) Гимнастикалық қабырғада жасалатын жаттығуларды жетілдіру. Ә) Акробатикалық тепе-теңдік жаттығуларын дамыта үйрету....Гимнастикалық төсеніште алға және артқа домалап, жауырынға тұру
Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы, Қаратөбе ауылы, Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Файзуллин...Бастауыш сыныптарға "Доппен спорттық ойындар"
Сабақтың тақырыбы: Бастауыш сыныптарға «Доппен спорттық ойындар»...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.