Сайтқа кіру Тіркелу

Мейірімділік - асыл қасиет

Тақырыбы: «Мейірімділік - асыл қасиет»
Мақсаты: 1. Оқушылар арасындағы қарым - қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл - күйден арылу, күш - қуат жинау, өзін - өзі тану, құрметтеу.
2. Жақсылық жасай білу, жақсы іс - әрекеттер жасау іскерліктерін дамыту
3. Мейірімді, қайырымды, қамқоршы болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: парақшалар, газеттер, интербелсенді тақта, суреттер.
Түрі: оқушыларға арналған тренинг.
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, ойын, пікіралысу
І. Ұйымдастыру амандасу.
Тренингтің ережесі:
• бір - бірін тыңдау
• уақыт үнемдеу
• белсенділік таныту
• достық қарым - қатынас
• жағымды эмоция тудыру
Оқушылар 5 топқа бөлініп отырады.
Оқушылар өз аттарын және өзіне тән мінез ерекшелігін айтып шығады.

ІІ. Сабақтың барысы:
Бүкіл әлемге, жер бетіне бар жылуын, шуағын, шапағатын, мейірімін төгіп тұратын, «Күн». Олай болса:
Бірінші топ -«Шуақ»
Екінші топ -«Шұғыла»
Үшінші топ -«Жылу»
Төртінші топ - «Жарық»
Бесінші топ –«Сәуле»

ІІІ.«Ой шақыру»: «Шуақ», Шұғыла, Жылу, Жарық, Сәуле» сөздерінің мағынасын қалай түсінесіздер?(Әр топ ойларын білдіреді).
Ойын: «Мұнара жасау»
Қай топқа күннің нұры бірінші түсер екен. Әр топқа бес - бестен газет беріледі. Сол газеттен мұнара жасайды. Мұнараның пішіні мен келбеті оқушылардың шеберліктеріне байланысты болады.
Биік қылып жасаған топ, өз ойларын білдіреді.

ІҮ. Ситуациялық сұрақтар:
Ү. Күлкі жаттығулары
1. Таңертең үйде, мектепте достарыңызды кездестіргенде демді ішке тартып, демді шығарда и - и - и дыбысын шығару (2 - 3 рет)
2. Терең демалу, демді шығарда «ха - ха - ха» деп 7 - рет қайталау, бұл өкпедегі ауаны сыртқа шығарады.
3. Одағай сөздер арқылы жымию а, о, ух.
4. Сурет бойынша эмоция түрлерін жасату

ҮІ. «Жүректен шыққан ақ тілек»
Әр топтың мүшелері топтар құрамындағы қай оқушы өзінің жүрегіне жақын, оған жүрек жарды «ақ тілегін» берілген тілше қағазға жазады.
Ойынның шарты әр топқа бір парақ ақ қағаздар таратылады. Таратылған ақ қағазды оқушылар скочтың көмегімен арқаларына жапсырады. Арқаларындағы жапсырылған ақ қағазға бір - бірлерінің бойындағы жағымды және жағымсыз мінез ерекшелігін және ыстық тілектерін жазады. Барлығы жазып болғаннан кейін, қайтадан дөңгеленіп отырып, арқаларындағы қағазды алып оқиды. Қағазды жыртпай, өздеріне естелікке қалдырады.

ҮІІ. Қорытынды
«Ақ тілектерді» көп жинаған оқушы үлгі - өнеге, қайырымдылық, мейірімділікті бала екенін білдіреді. Аз жинаған оқушы көпшілікпен араласуды үйрену керектігі және де қатысып отырған оқушыларға, осындай мейірімді, кең пейілді, асыл жан болуларына тілек білдіріледі.

Жаңаөзен қаласы,
№12 бастауыш мектебінің мұғалімі:
Аманова Гүлжан Жәумітбайқызы

Толық нұсқасын жүктеу
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×