Сабақ тақырыбы: Салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандарының қосу және азайту кестесіне сүйене отырып, екі таңбалы сандарды, өрнектерді салыстыру, сөз есеп, теңдеуді шешуге машықтандыру.
Дамытушылық: оқушының ойлау, ауызша есептеу, есте сақтау қайта жаңғырту, белсенді тақтамен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: адамгершілікке, әдептілікке, сыйластыққа, достыққа, ұйымшылдыққа, қамқорлыққа, ұйымшылдыққа, қамқорлыққа, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, карточкалар, әңгімелесуші оқулық, плакат.
Барысы:
І. Ұйымдастырушы кезең
- амандасу
- сабаққа даярлау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
– Өткен сабақта біз қандай тақырыпты өттік? Ал олай болса, барлығымыз белсенді тақтаға назар аударайық. 5 пен 6 санының қосу және азайту кестесін еске түсірейік.
- Дұрыс, «Ақылды елге қарайды, Ақылсыз елге қарайды» демекші бүгінгі сабағымызда өзіміздің ақылды, біліміміз мол екенін дәлелдейік. Ал, енді, менің мына сұрағыма жауап беріңдерші.
- Салыстырудың қандай таңбалары бар?
- Егер екі санның немесе өрнектің арасында «=» таңбасы тұрса, онда ол...
- Егер екі санның немесе өрнектің арасында «>» және «<»таңбасы тұрса, ол...
- Олай болса, қазір біз «Үндемес» ойынын ойнаймыз. Бұл ойында мен сендерге салыстырылған сандар мен өрнектерді көрсетемін, ал сендер егер теңдік болса, екі қолдарыңды, теңсіздік болса, бір қолдарыңды көтересіңдер. Осы ойынның ең негізгі ережесі – үндемей тек қолдарыңды көтеру.
2313
31+2=20+13
12<30+2
ІІІ. Өткенді қайталау
- Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – салыстыру. Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз – сандарды қосу және азайту кестелерін пайдаланып, өрнектердің мәнін тауып салыстыру, теңдеу шешуге машықтандыру, өздіктерінен жұмыс істеу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.