Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
Ы.Алтынсарин орта мектебі ММ-сі
бастауыш сынып мұғалімі
Накеева Ақмарал
Ы.Алтынсарин орта мектебі ММ-сі
бастауыш сынып мұғалімі
Накеева Ақмарал
Сабақтыңтақырыбы: Төрт түлік
Сабақтыңмақсаты:
1. Оқушылардың төрт түлік туралы түсініктерін кеңейтіп, әр малдың ерекшеліктері, пайдасы туралы білімдерін тексеру, ізденушілік қызығушылықтарын арттыра отырып, төрт түлік малға байланысты мақал - мәтелдер, әңгімелер тақпақтар айтқызып, білімдерін толықтыру.
2. Оқушылардың сөйлеу шеберліктерін, ой - өрістерін дамыту.
3.Төрт түлік малды қастерлей білуге тәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: ойын сабақ
Әдісі: Сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, салыстыру ізденушілік.
Көрнекілігі: Слайд, суреттер, сызбалар
Сабақтыңбарысы: I Ұйымдастыру
Психологиялықдайындық
Амандасусалтымыз
Оқыпбіліпжатырмыз
Келгенқонақсіздерге
Сәлембердікжалпымыз
II. Өткендіқайталау
Балалар біз өткен сабағымызда танысқан «Төлді қалай шақырады» өлеңін еске түсірейік. Оқушылардан өлеңді сұрау.
«Төлдерді өріске айда» ойынын ойнату. Балаларға төлдердіңсуреттері таратып беріледі, артына сұрақтар жазылады. Сұраққа жауап берген бала төлін тақтадағы «өріске» апарып қояды.
III. Жаңасабақ
Суреттер арқылы балаларға төрт түлік малдыңқазақхалқыныңтұрмыс тіршілігінде алатын орнын түсіндіру.
Балалар «Малы бардың - жаны бар» «Елдіңқөркі - мал» деген халықнақыл сөздерінен – ақ қазақ халқыныңтұрмыс тіршілігінде төрт түлік малдыңерекше орын алатынын түсінуге болады. Қазақхалқы ежелден – ақ мал шаруашылығымен айналысқан халық. Қазақ халқы ғасырла р бойы малдыңөрісін, тіршілік ету сырын, жай - күйін, қадір - қасиетін әбден зерттеп білген. Біздіңхалқымызда төрт түлікке байланысты ұлттықойындар, өлеңдер, жұмбақтар, ырым - тыйымдар өте көп. Төрт түліктен алынатын, халық тұтынатын өнімдерде өте көп. Сүтінен сусындар, етінен қазы - қарта жал - жая, жүнінен әр түрлі жылы киімдер терісінен етік, тон, баскиім, аяқкиімдер тігіледі.
IV. Біздің бүгінгі танысатын өлеңдеріміз де осы төрт түліктің төресі түйеның баласы бота туралы болмақ.
1) Өлеңді мәнерлеп оқып беру
2) Өлеңжолдарын түсіндіру
3) Іштей оқыту
V. Тақтамен, дәптерменжұмыс.
20 - жаттығу
Сөйлемдерді көшіріп жазыңдар. Қарамен жазылған сөздерді дауыссыз дыбыс әріптерін тауып, астын сызыңдар
21 - жаттығу. Тірек сызбамен жүргізу.
Берілгенсөздерден «Қай мал қайтеді» деген сұраққажауап беретін сөйлемдер құрастырып жазыңдар.
Түйе боталайды
Жылқы құлындайды
Сиыр бұзаулайды
Қой қоздайды
Ешкі лақтайды
Балалар бүгінгі сабағымызды қорытыныдылау мақсатында «Кім білгір» ойынын ойнаймыз
Пірдің суреті------малдың атауы ------төлдің атауы-------- төлді шақыру