Сабақ тақырыбы: «Қараторғай» Ж. Аймауытов
Жалпы мақсат: Мәтінді түсініп оқуға, негізгі ойды анықтауға үйрету, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету
Сілтеме: 1. оқулық. суреттер кестелер
Оқу нәтижесі:
Негізгі идеялар: Жұптық, топтық жұмыста шапшаңдыққа үйренуі.
Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы
Оқыту әдістері: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері. Жаңа тәсілдер. ЖИГСО 1 стратегиясы. Ротация әдісімен тест орындау
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Топқа бөлу (стикерлер арқылы, топ атаулары жұмбақ жасыру арқылы құс аттарын табу)
Аққу. Көгершін. Қарлығаш топтарын құру Топ басшылары сайланды
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Өткен сабақта берілген эссе жазу берілген
Оқушылар жазған эсселерін оқу
III Жаңа тақырып
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Білу
Түсіну
Қолдану Қызығушылығын ояту
Жұмбақ жасыру
Биікке салған ағаш үй Сол ғой оның мекені Жаздай сайран салып ап Қыста алысқа кетеді
Қараторғай
Автор туралы мағлұмат беру.
Тақырыпқа кіріспе беру. презентация Жигсо - 1 әр топқа әңгімені оқуға беру, Оқушылар жұмбақ шешуін табу арқылы әңгіме тақырыбын табу
Оқушылар өз топтарында оқып талқылайды, баяндаушы баяндап береді
Топпен жұмыс
Мүғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Талдау
1 - топ Құстардың пайдасы туралы 2 - топ Құстардың зиянды жақтары 3 - топ Құстар қауырсыны не үшін қажет?
Постер қорғау
ВЕНН диаграмасын толтыруға беру Сызбанұсқаны аяқтап, өз ойларына түйгендерін ортаға салу
Өзіңді тексер Тест құрастыруға беру Оқушылар тақырып бойынша 6 тест құрастырады, ротация әдісі арқылы әр топта орындайды
Қорытындылау Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Жинақтау
Бір айналым сөйлесу 1. Шығарма не туралы?
2. Тақырыбы қандай?
3. Идеясы қандай?
4. Сюжеті қандай?
5. Кейіпкерлері кім?
6. Қандай айшықты сөз қолданыстары бар?
7. Әңгіме құрылымы қандай?
Қамбар атаның қараторғайды күтуі. Жинақы, Айтар ойы шебер жеткізілген, құстарды қорғау, табиғатқа негізделген Қамбар ата, балалар, Қонағым қол басындай, мінезі қорғасындай
Насихаттық, себебі құстарды қорғауға тәрбиелеу
(Оқушылардың жауаптары)
ІV. Үйге тапсырмасын беру
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Тарау бойынша алған білімдерін жинақтау, қайталау Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
V. Бағалау Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Өлшемді бағалау, формативті бағалау Топ басшысының әр топ мүшесіне және топ жұмысына баға беру
VI. Рефлексия
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу
«Қараторғай» Ж. Аймауытов
- гулмира
- 20 қазан 2013
- 13295
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Аймауытовтың қараторғай өлеңі бойынша сабақ жоспары
Ұқсас жаңалықтар:
Хлор және оның маңызды қосылыстары, қасиеті, алынуы, қолданылуы
Жалпы мақсат: Галогендер туралы жалпы түсінік. Хлордың маңызды қосылысына тоқталу. Хлордың алынуы мен қасиеттерін түсіндіру...Есім хан кезіндегі қазақ хандығы
Қазақстан тарих пәнінің мұғалімі Н. Жұмағалиева...Ө. Тұрманжанов «Жаралы торғай»
Бастауыш сынып мұғалімі Жанұзақова Гүлмира...«Қарлығаш» Ө. Тұрманжанов
Бастауыш сынып мұғалімі Жанұзақова Гүлмира...С. Сарғасқаев “Шыбық”
Бастауыш сынып мұғалімі: Жанұзақова Гүлмира...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.