Сайтқа кіру Тіркелу

4 санын қосу кестесі

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: 10 көлеміндегі санға 4 - ті қосу және саннан 4 - ті азайту тәсілдерімен таныстыру. Қосылғыштардың біреуі 4 болып келген жағдайдағы санның құрамы жайлы түсінік беру.
2. Дамытушылық: Жұмбақ, жаңылтпаш, мақал - мәтелдер айту арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру, есептеу дағдылары арқылы білімдерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу, ынтымаққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын.
Сабақтың түрі: Ойын элементтері араласқан аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Сандар, оқулық, әртүрлі дидактикалық
материалдар.

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру. Жұмбақтар шешу:
Оқушылармен амандасу. Жұмбақтар шешу арқылы санын табу. Сол санға байланысты топқа бөлу. Қолдарына парақша беру. Парақшада сан жазылып тұрады, сол сан бойынша сан жазылған топқа отырады. Әр топ өздері отырған топтың саны туралы санамақ айтады.

ІІ. Өтілгенді пысықтау. Жаңылтпаштар айту:
Мұғалім айтқан жаңылтпашты қайталау арқылы өткенді қайталау.
1. 4 санын қосу және азайту 1 - ден 10 - ға дейін санау және кему ретімен атау.
0 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
0, 3, 6, 9, 10, 7, 4

Математикалық диктант. Қол тақтамен жұмыс.

ІІІ. Жаңа сабақ. Мақал - мәтелдермен жұмыс:
Сөздері түсіп қалған мақалды тауып, мағынасын талдайды. Көрнекілікті пайдаланып, 10 көлеміндегі санға 4 - ті қосу, азайтуды оқушыларды қатыстыра отырып, демонстрациялап көрсету.

ІV. Дәптермен жұмыс. Санамақтар жарыса оқылады.
1. Жақсы ұмытпай қайталаған оқушыларды шығарып қосылғыштарының бірі 4 болатын қосындыларды жазып өрнектің мәнін тапқызу.
1 + 4 = ---------- 3 + 4 = --------- 4 + 5 =
5 – 4 = ---------- 7 – 4 = --------- 10 – 4 =

2. Ауызша кестені толтыру.
□ 4 5 6
□ + 1 8 9 10

V. Сергіту сәті:
Қане, сапты түзейік
Тіземізді бүгейік.
Ыршып алға түсейік,
Ыршып артқа түсейік.
Көбелекше ұшамыз,
Отырамыз, тұрамыз.
Сергітуге мың алғыс!

3. Тапсырманы орындайық.
10 см
5 см
4. Есепті шығар.
Шарты:
Анарда 10 дәптер.
Асанда -?, 4 дәптер кем
Шешуі: 10 – 4 = 6
Жауабы: Асан 6 дәптер алды.

5. Логикалық тапсырма.
9 – 4 < 8 – 1
VІ. Парақшамен жұмыс. Ертегі кейіпкерлерін атап, қай ертегі екенін табу.
10 - 3=
6 - 4=
9+4=
8 - 4=
2+6=
3+4=
VІІ. Сабақты қорытындылау.
Әр топ жұмбақ, жаңылтпаш, мақал - мәтел, ертегі, санамақты қайталау арқылы жаңа сабақты қорытындылау.
VІІІ. Бағалау.
Әр топ ұпай саны есептеліп, сол оқушылары мадақталып, оқушылар білімін бағалау.
ІХ. Үйге тапсырма
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×