Сайтқа кіру Тіркелу

Жусан иісі

Сабақтың тақырыбы: Жусан иісі
Білімділік мақсаты: Сайын Мұратбеков өмірімен таныстыру. Өз жинаған білімдерін іске асыруларына жол көрсету, яғни сипаттау, әңгімелеу, мінездеме беруді жүзеге асыру.
Тәрбиелік: Жанашырлыққа, аяушылыққа үйрету, қиындыққа төзе білуге баулу.
Дамытушылық: Автордың ойын жалғастыра отырып, қиялдарын, ойларын дамыту, сөздік қорын байыту.
Не болу керек: Автордың негізгі ойын тауып, өз ойларымен жалғастыру, жоспарлау
Жаңа сабаққа дайындық: Топтарға бөлу
1. «Әңгімелеу» тобы
2. «Оқу тобы»
3. «Ой қорыту» тобы
Мұғалім: Осы сабаққа қатысып отырған кісілер өз балалық шақтарыңыздың бір көрінісін еске түсіріп, айтып берсеңіздер. Менің ойымша сіздердің іштеріңізде ешкім балалық шағында қиындық көрмеген сияқты. Осы оқиғаларды еске түсіре отырып, бүгінгі әңгімені «Оқу тобы» мәнерлеп оқып шықса.
Мәтінмен жұмыс:
1. Мәнерлеп оқу
2. Жаңа жолды бөліп оқу
3. Мұғалім: - Балалар осы әңгіме сендерге қандай сезім тудырды? Аянышты. Олай болса мәтіндегі өзіңе аянышты жерлерін белгілеп отырамыз.
Теріп оқу:
1. Аянның қара қағаз алған жерін тауып оқы
2. Аян кірген қораның ішін сипаттаған жерін тауып оқы
3. Аянның қора ішіндегі кейпін суреттеген жерін тауып оқы
4. Соғыстың адамдарға салған қиындығын суреттеген жерін тауып оқы
5. Аянның балалар үйіне жүруге жиналған тұсын тауып оқы
Мәтінді бөліктерге бөлу, әр бөліктің мазмұнын айту
«Ой қорыту» тобы - Жоспар құру:
1. Соғыс зардабы
2. Аянға келген қаралы қағаз
3. Аянның қорадағы кейпі
4. Аянның балалар үйіне кетуі
5. Аянды еске алу
6. Жусан иісі
«Әңгімелеу» тобы толығымен мазмұндайды
Өздік жұмысы:
1. Әңгімеде қай кездегі оқиға суреттелген?
2. Аянның достарымен қоштасар кездегі көңіл - күйі қандай болды?
3. Әңгімеге өзің қандай ат қоясың?
4. Осы әңгіме біз оқыған қандай әңгімеге ұқсайды?
Атын жаз.
Венн диаграммасы. «Жусан иісі» мен «Жетім» мәтінін салыстыру, ұқсастығын таба отырып әңгімелеу.
«Әңгімелеу» тобы. Авторлық үстел: Аянға мінездеме
Қосымша сұрау: Осы әңгімені оқығандарыңыз бар ма? Аян неге аяғын сылтып басады?
Қорытынды бөлім: «Ой қорыту» тобы: Сұрақтарға жауап бере отырып өз ойларын дәлелдеу
1. Бұл әңгімені «Аянның жетім қалуы» деп атауға бола ма?
2. Аянның шыдамдылығы туралы не айтуға болады?
3. Ол кездегі «жетімдік» пен қазіргі кездегі «жетімдіктің» айырмасы бар ма?
4. Аянның өмірін жазып, сонымен бірге жүрген, қиналғанда достық көмегін ұсынған кім деп ойлайсыздар?
5. Автордың ойы қандай, неге «Жусан иісі» деп аталған?
Мұғалім: -* Сабақтың басында сіздер өз балалық шақтарыңызды еске түсірдіңіздер. Барлығы да қуанышты, күлкілі болды. Ал бүгінгі әңгімеде Аянның өмірінде ондай қуанышты сәттер мүлде болмаған. Көргені қорлық, жетімдіктің, соғыстың зардабы болды. Сондықтан Аянның тағдырын аямаған, сезінбеген адам болмаған шығар дей отырып сабағымызды қорытындылаймыз.
Үй тапсырмасы: Мазмұндау. Осы әңгімені өз бетіңмен жалғастыр.
Бағалау. Әр топтағылар өз - өздерін бағалайды.
Оқушылармен жұмыс:
Не болу керек: Мәтінді жүйелі әңгімелей білу, негізгі кейіперді сипаттай білу, мінездеме беру
Не білу керек: Автордың негізгі ойын тауып, өз ойларымен жалғастыру, жоспарлау.
Үй тапсырмасы: 5 топпен жұмыс
Үй тапсырмасын қорытындылау: М. Мақатаев «Қырқыншы жылдар»
Жаңа сабаққа дайындық: Топтарға бөлу. бағалау парағы
«Әңгімелеу тобы» «Оқу тобы» « Ой қорыту тобы»
2 топ.
1. Мәнерлеп оқу
2. Барлығы көз жүгіртіп оқиды
«Оқу тобы» - Теріп оқу
1. Аянның қара қағаз алған жерін тауып оқы
2. Аян кірген қораның ішін сипаттаған жерін тауып оқы
3. Аянның қора ішіндегі кейпін суреттеген жерін тауып оқы
4. Соғыстың адамдарға салған қиындығын суреттеген жерін тауып оқы
5. Аянның балалар үйіне жүруге жиналған тұсын тауып оқы
« Ой қорыту тобы» - Жоспар құру
« Әңгімелеу» тобы – мазмұндайды
« Ой қорыту тобы» - Сұрақтарға жауап бере отырып өз ойларын дәлелдеу.
1. Автордың ойы қандай?
2. Бұл әңгіме сендерге қандай сезім тудырды?
3. Неге « Жусан иісі» деп аталған?
4. Осы әңгімені қалай аяқтар едің?
5. Аянның шыдамдылығы туралы не айтуға болады?
6. Соғыс кезіндегі балалардың өмірі мен сендердің өмірлеріңді салыстырып айта аласыңдар ма?
7. Аянның өмірін жазып, сонымен бірге жүрген, қиналғанда достық көмегін ұсынған кім деп ойлайсыңдар?
Авторлық үстел. Аянға мінездеме «Ой қорыту тобы»
Мұғалімнің көмегі. Неліктен аяғы ақсақ?
Өздік жұмысы:
Үй тапсырмасы: Мазмұндау
Қорытынды бөлім «Ой қорыту тобы»
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×