Сайтқа кіру Тіркелу

New words: I`m a …. Help me.

Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет: Ағылшын тілі
Тақырыбы: New words: I`m a …. Help me.
Мақсаты:
• Жаңа: cat, mouse, cheese, milk, Help me лексикалық бірліктерін беру. Өткен оқу іс - әрекетінде үйренген: кейіпкерлерді айыра білу, оларды есімдері амандасу және өзін - өзі таныстыру дағдыларын бекіту. Ағылшын әліпбиінің алғашқы Аа әрпін бекіту. Ағылшын тілінде сәлемдесу және өзін - өзі таныстыру дағдысын дамыту. Тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамыту. Адамдармен сыпайы қарым - қатынас орнатуға, әдептілікке тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: мысықтың, тышқанның, Foxyдің жанұясы бейнеленген карточкалар, түрлі түсті қарындаштар, CD диск.
Билингвальді компонент: cat - мысық – кошка, mouse - тышқан – мышка, cheese - ірімшік – сыр, milk - сүт – молоко, yes/no - иә/жоқ. help me - Маған көмектесіңіздер – помогите мне, I` m a cat/mouse - мен мысықпын/тышқанмын – я кошка/мышка. Мотивациялық – қозғаушылық
Балалармен амандасады:
Hello, children.
Алдыңғы оқу іс - әрекетіндегі Sit down, please әнін айтуды ұсынады. Одан кейін оларды өз орындарына отыруға шақырады. Балалар шеңберге тұрып, педагогпен амандасады, өздерін таныстырады. I` m …. одан кейін ән айтады.
Ұйымдастырушылық – ізденістік Бүгін Түлкішектің дос - тары бізге қонаққа келді. Олармен танысайық. Педагог мысық пен тышқанды көрсетеді.

1 - тапсырма.
Track 4
Аудиожаттығу мәтіні:
Мысық: Hello, I am a cat.
Тышқан: Hello, I am a mouse.
Мысық пен тышқанның әні:
Hello, I am a cat. Mew - mew - mew.
Hello, I am a mouse. Peep - peep - peep.

Педагог балаларға саусақ - тарына кейіпкерлерді кигізіп, олардың атынан мысықпен және тышқан - мен амандасуды ұсына - ды.
2 - тапсырма.
Суретте көрсетілген кейіпкерлердің атынан амандасады.

Сергіту сәті.
Foxy шапалақтайды!
Clap! Clap! Clap!
Foxy аяғын топылдатады!
Stamp! Stamp! Stamp!
Foxy секіреді!
Hop! Hop! Hop!
Foxy жүреді!
Step! Step! Step!

3 - тапсырма.
Педагог ойын ойнауды ұсынады. мысық пен тышқан тапсырманы орындай алмай отыр. Біз үйренген әріпті таба алмай әлек. Оларға көмектесіңдер, әріпті атап, қоршап сызыңдар.

4 - тапсырма.
Саусақ икемділіктерін дамытуға арналған «Мысық пен тышқан» дидактикалық ойыны.
Педагог тапсырманы балаларға түсіндіреді. Help me! сөз тіркесін қайталайды. Осы сөз тіркесінің мағынасын түсіндіреді.

Педагог жаңа «cheese», «milk» сөздерін енгізеді.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырма (5 - бет).
Педагог суретке қарап, «ірімшік» сөзі ағылшын тілінде қалай айтыла - тынын еске түсіріп, ірімшіктің тесіктерін қарындашпен айналдыра бастырып сызып, келесі ірімшікке де дәл осындай тесіктер салуларын ұсынады.

Балалар аудиожаттығу мәтінін тыңдап, жаңа кейіпкерлермен танысады.

Балалар мысықпен және тышқанмен амандасып, өздерін таныстырады.
Балалар сәлемдесу сөздерін тағы 1 рет қайталап, кейіпкерлерді атайды.

Педагогтің соңынан қимыл - қозғалыстарды қайталайды.

Балалар таныс әріпті тауып, оны атайды және қоршап сызады.
Лабиринтпен жұмыс жүргізеді – мысыққа тышқанға дейін жүгіріп баруға, тышқанға мысықтан қашып құтылуға, мысыққа сүтке дейін жетуге, ал тышқанға ірімшікке дейін жетуге көмек көрсетеді.
Қарындашпен сызық жүргізеді.

Балалар тапсырманы орындайды.
«cheese», «milk» сөздерін қайталайды.
Балалар сөзді айтып, ірімшіктің тесіктерін нүктелер бойынша бастырып сызып, екінші ірімшікке де осындай тесіктер салады.

Рефлексиялық – түзетушілік Педагог оқу іс - әрекетін қорытындылап, бүгін қандай кейіпкерлермен танысқандарын еске түсіруді ұсынады. мысық пен тышқанның сүйікті тағамдарын атауды сұрайды. Ағылшын тілінде қалай көмек сұрау керектігін еске түсіруді сұрайды.
Мұғалім тышқан мен мысыққа оқу іс - әрекетіне келгені үшін алғыс айтады. Балалар ағылшын тілінде кейіпкерлерді атайды. Мысық пен тышқанның сүйікті тағамдарын еске түсіреді. Көмек сұраған кезде: «Help me!» дейді. Олармен қоштасады.

Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Жаңа: cat, mouse, cheese, milk, Help me лексикалық бірліктерін;
Түсінеді: Көмек сұрау қажет болған жағдайда ағылшын тілінде айтылатын сөйлемді;
Қолданады: Басқа адамдардан көмек сұрау кезінде қолданатын ағылшын тіліндегі жаңа сөздер мен сөйлемдерді.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×