Мақсаты: Ұжымда бір - біріне деген қарым - қатынасты күшейту, сенімді арттыру, ауызбіршілікті нығайту; 1. Жылулық шеңбері: шеңбер жасап тұрып, әркім өз есімін атап және өзінің ең жақсы қасиетін айтып өту керек.
Көздеріңді жұмып, манаураған қалыпқа келіңдер. Демдеріңді ішке алып, сыртқа шығаруға және сыртқа шығарғаннан кейінгі аз үзіліске назар аударыңдар. Енді, ойша болашақтағы өмірлеріңе көз тастап көріңдер. Мейілі бір жылдан, бес жылдан, он жылдан кейін болсын. Ал енді қазіргі өмірлеріңмен қандай айырмашылық байқадыңдар.
Туған елінің болашағына үлес қосып, елі, жері үшін қызмет етуге тәрбиелеу. Ұлттық тілді жақсы меңгеруге, ұлтжандылық сезімді қалыптастыруға ойлау, танымдылық қабілеттерін арттыра отырып, өнерге баулу.
Рационал бөлшектің негізгі қасиеті мен оларға амалдар қолдану арқылы рационал бөлшектерді түрлендіре білуге үйрету; оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық дағдысын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру; ұжыммен және өз бетінше еңбек етуге, жауапкершілікке, мақсатқа жету үшін табандылыққа тәрбиелеу.
to develop the pupil’s habits of the oral speech, to develop pupil’s creative and logical abilities, understanding, reading and writing, grammar and lexical skills.
Мұхтар Әуезов Абай туралы төрт томдық “Абай жолы” роман – эпопеясын жазған. Онда Абайдың бүкіл өмір жолы: балалық, ересек шақтары, шығармашылық жағдайы, сол кездегі қазақ өмір – тұрмысының ерекшеліктері баяндалған.
Ұлттық ойындардың мәнін, мақсатын теориялық және іс жүзінде ұғындыру, асықтың түрлерімен ерекшелерімен, ұлттық ойын түрлерімен таныстыру. Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, ұлттық сана сезімді ұялату, білімін дамыту