Қазақ әдебиеті 5 сынып
Аяз би ертегісіндегі кейіпкерлер бейнесі
Сілтемелер Диалог.(Мерсер,2008), Сыни тұрғыдан ойлау
Жалпы мақсаты: Ертегі мазмұнымен танысу, өмірдегі қарапайым адамның зеректігі мен танымдылығы, ертегі кейіпкерлерінің бейнесін жан-жақты аша отырып, оқушыларды қайырымдылыққа, мейірімділікке, адамгершілікке, татулыққа, еңбекті сүюге тәрбиелеу, ойлау қабілеттерін кеңейту, сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылыққа баулу.
Оқыту нәтижелері:
- Ертегі мазмұнын меңгереді.
- Өмірдегі жақсы қасиеттерді бойына дарытады.
- Кейіпкер бейнесін ашады.
- Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
- Өзін- өзі реттейді.
Негізгі мақсаты:
• Ертегі мазмұнын меңгереді. Өмірдегі жақсы қасиеттерді бойына дарытады. Кейіпкер бейнесін ашады.
• Адамның жақсылығы мен жамандығы ішкі жан дүниесі мен рухани байлығы арқылы бағаланатындығын біледі.
• Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
• Постермен жұмыс жасау.
• Өзіндік көзқарасын қалыптастыру
• Оқушының жеке тұлғалық қабілеттерін ашуға мүмкіндік туғызу
Түйінді идея «Аяз би» - шыншыл ертегі. Шыншыл ертегіде қиялдан туған ғажайып кейіпкерлер болмайды.
Сабақта қолданылатын материалдар Флипчарт, стикерлер, интербелсенді тақта, маркерлер, оқулық.
І. Ұйымдастыру.
1. Шаттық шеңберін құру, бір-біріне жақсы тілектер айтып, жақсы көңіл-күй тілеу. Түсті шарлар арқылы 2 топқа бөліну.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
«Ер Төстік» ертегісінен өздеріне ұнаған бөліміне сурет салу, ертегінің мазмұнын айту.
ІІІ. Жаңа сабақ
№1 тапсырма
1-топқа
Ертегі кейіпкерлерінің бойындағы жақсы қасиеттерді топтастыр.
2-топқа
Ертегі кейіпкерлерінің бойындағы жаман қасиеттерді топтастыр.
№2 тапсырма
Венн диаграммасы
▪ Жаман
1.Ақылымен хан көңілінен шығады.
2.Ешкімге жамандық ойламайды. Адал жар
▪ Қырық уәзір
1.Күншіл қызғаншақ, ақылсыз, арсыз, намыссыз, парықсыз.
▪ Ұқсастығы
1.Ханға қызмет жасайды
2.Ақыл беретін ойласатын кеңесші
№3 тапсырма
2 топ ертегі желісі бойынша 3 сұрақтан дайындап қағаздан ұшақ жасап бір-біріне ұшырады.
Сергіту сәті «Көңілді күн» әуені
№4 тапсырма
1-топқа Аяз бидің өткен сынақтарын жаз «Теріп алу» стратегиясы бойынша жазу.
2-топқа Ертегідегі мақал-мәтелдер, даналық сөздерді жазу, түсіндіру.
Сабақты қорытындылау. «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша ертегі мазмұнына байланысты сұрақтар қою.
Атырау қаласы Ф.Досымова атындағы №12 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің жоғары санатты мұғалімі
Бисенова Динара Темірбекқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.