Мақсаты: Тақырып бойынша қарапайым сұрақтарға жауап беруге баулу. Байланыстырып сөйлеу дағдыларын ұштап, сұраққа толық, жүйелі жауап беруге дағдыландыру. Грамматикалық тақырыпты әртүрлі тапсырмалар арқылы қайталау.
2. Оқушыларды мақал - мәтелдердің мағынасын түсінуге, оларды айта білуге үйрету. 3. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Рухани - адамгершілікке тәрбиелеу, жалпы адами қасиеттерге ие болатын тұлға қалыптастыру Тілдерін ұштау, шешендікке баулу.
Күтілетін нәтиже: Сөздік қорлары жаңа сөздермен толықтыра отырып, сауатты сөйлеу, жазу дағдылары, ойлау қабілеттері дамиды. Салыстырып, талдап үйренеді.
Түйінді идеясы: Еңбек туралы өз ойларын айта білуі.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, жоба қорғау, мәтінмен жұмыс, топпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, қағаз бетіне басылып шығарылған мәтін, сөздіктер..
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгендеу, оқушылардың назарын жаңа сабаққа аудару.
Фонетикалық шынықтыру
Заңгер меңгергенді
Дәрігер меңгере ала ма?
Дәрігер меңгергенді
Заңгер меңгере ала ма?
( тез және қатесіз айту.)
1 оқушы тақтаға шығып, КІТАПҚА сөзіне сатылай кешенді талдау жасайды.
Қалғандары ауызша тізбек бойынша ҚҰРЫЛЫСШЫ сөзіне фонологиялық талдау жасайды.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Не біліуіміз керек?
Нені игеруіміз керек?
Проблемалық сұрақ: Адамға бақытты өмір сүру үшін не істеу керек?
Бүгінгі үй тапсырмасы: «Мамандықтар» тақырыбын қысқа мерзімді жобалау әдісі арқылы қорғайсыңдар
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.