Сабақтың тақырыбы: 6 саны және цифрі
Сабақтың мақсаты:
1. 6 санымен және цифрімен, алтыбұрыш фигурасымен таныстыру
2. Математикалық тілін, ойлауын дамыту
3. Өз бетімен жұмыс істеуге, тазалыққа тәрбиелеу
Өткізу әдісі: түсіндіру, көрсету, өздік жұмыс
Көрнекілігі: суреттер, сандар
Сабақтың мазмұны
I. Ұйымдастыру
- Оқушылардың партада дұрыс отыруларына назар аудару
- Сабаққа зейіндерін аудару
- Сергіту сәті
II. Өткен сабақты еске түсіру
- 1 мен 10 аралығындағы сандарды өсу ретімен санау
- Кему ретімен санау
- 3 санының құрамын пысықтау
- 5 санының құрамын пысықтау
- 4 санының көршілерін атау
III. Жаңа сабақ
Мұғалім қолына 5 жұлдыз ұстап тұрып, оларды санатады. Сол 5 жұлдызға тағы 1 жұлдызды қосып, енді жұлдыздардың саны 6 – ға тең болғанын дәлелдейді. Қолына алтыбұрыш фигурасын ұстап тұрып, оның алты бұрышы және 6 қабырғасы бар екенін көрсетеді. Бұл фигураның бүгінгі сабаққа қатысы бар немесе жоқ екенін оқушыларға анықтатады.
1 – тапсырма. Теңдіктер қалай құрылғанын түсіндір.
1 – сурет. Шкафта 5 көйлек бар, оған тағы 1 көйлекті әкеп қоссақ қанша көйлек болады?
6 көйлек болады.
2 – сурет. 6 тігінші қыз көйлек тігіп отырды. Оның біреуі көйлегін тігіп бітірді. Көйлек тігіп бітірмеген әлі қанша қыз бар?
5 қыз қалды.
5 + 1 = 6 6 – 1 =5 екенін оқушылар 1 және 2 – суретке қарап тапсырма орындаған кезде өздері қорытындылайды.
3 - сурет. Кесіндінің ұзындығын өлше.
Кесіндінің ұзындығын сызғыш арқылы өлшеуге нұсқау беріледі. Сызғышты қалай пайдалану керек екеніне назар аударған жөн.
Кесіндінің ұзындығы – 6 см. 6 см кесіндіден неше см кесінді қысқа болуы мүмкін?
6 см > 5 см
2 – тапсырма. Теңдіктер құр. Оларды оқы.
5 көк түсті алтыбұрышқа 1 қызыл түсті алтыбұрыш қосылды. Барлық фигура қанша болды?
Барлық фигура 6 болды.
5 + 1 = 6; 6 – 1 = 5 екенін оқушылар өздері қорытындылайды
3 – тапсырма. Салыстыр.
1 - сөреде 5 жіп бар. 2 – сөреде 6 жіп бар. Қай сөредегі жіп көп?
5? 6
6? 5
IV. Өздік жұмыс
4 – тапсырма. Тиісті сандарды таңда.
?? 5 =?
? +? = 5 5 -? =?
5 – тапсырма. Жауабын ата.
2 ханқыз және 5 көбелек ұшып жүр. Барлығы қанша жәндік ұшып жүр?
3 + 2 =?
2 + 3 =?
5 – 3 =?
5 – 2 =?
1 қоңыр түсті саңырауқұлақ және 2 қызыл түсті саңырауқұлақ өсіп тұр. Барлығы қанша саңырауқұлақ өсіп тұр?
1 + 2 =?
? +? =?
3 - 1 =?
? -? =?
Жерде 3 қарағай бүрі және 1 шырша бүрі жатыр. Барлығы неше бүр жатыр?
3 +? =?
? +? =?
4 -? =?
? -? =?
6 – тапсырма. Салыстыр. Ұқсастығы неде? Айырмашылығы неде?
V. Сабақты қорытындылау
Біз бүгін 6 саны және цифрімен таныстық.
Мадақтау
6 саны және цифры
- молдир б
- 12 қараша 2013
- 14713
- 0
- 0
Ілмек сөздер: 6 саны және цифры жайлы бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары
Ұқсас жаңалықтар:
16 саны мен цифры
16 санының құрамымен таныстыру. 0 - ден 16 - ға дейінгі сандарды ауызша, жазбаша тура, кері санап үйрету. Дидактикалық ойындар арқылы ой – өрістерін...9 саны және цифры
9 саны, оның шығуы, сандарындағы орны туралы түсініктерді, 9 цифрын дұрыс жазуды қалыптастыру. Қосу және азайтуды тиімді әдістерін пайдалана отырып,...3 саны және цифры. Үшбұрыш
Білімділігі: 3 саны және цифрымен таныстыру; сан сәулесі туралы түсініктерін қорытындылау; үшбұрыш, оның белгілері туралы түсініктерін қалыптастыру....«Архимедтің ізбасарлары» интеллектуалдық сайысы
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы, Игілік ауылы, «Т. Аубакиров атындағы жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш...6 санының құрамы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, № 6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Изимбергенова Нургуль Кусаиновна...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.