Сайтқа кіру Тіркелу

Теңдеу

Сабақтың тақырыбы: Теңдеу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Теңдеуді шешудің қарапайым әдістерін үйрену;
Дамытушылық: Әртүрлі тапсырамаларды шешу арқылы олардың
ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды шапшаңдыққа, логикалық ойлау жылдамдығына тәрбиелеу;
Сабақтың көрнекілігі: «Ұлуға үйіне жетуге көмектесейік», «Құлпынай терейік», «Поездға вагондарды тіркейік» ойындары; «Теңдеу» сөзжұмбағы.
Сабақтың әдісі: көрнекілік, сұрақ – жауап, түсіндіру.
Сабақтың типі: ойын сабақ.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық
Бір – біріне тілек айту.
Математика керек әр күйге, математика қажет өмірде.
Оқушылардың зейінін аудару
Балалар, бүгін бізді ерекше сабақ, сабақта алаңдамай еркін еңбек етіңдер. Өз ойларыңды қысылмай, ашық айтыңдар. Мен сендерге сәттілік тілеймін!
ІІ. Білімді еске түсіру.
Ауызша есептеу:
«Ұлуға үйіне жетуге көмектесейік»:

«Поездға вагондарды тіркейік»
Вагондағы есептерді шығарып, жауабын атап, лакомотивке тіркеу жұмысы тапсырылады:
10 - 2= 3+7=
3+4= 2+7= 4+5=

Сергіту.
ІІІ. Жаңа сабақ.
№ 1. Теңдіктерді жаз
Неше сандық теңдік жаздың?
3+a=7 10 - a=1 a - 2=6
Бұлар – теңдеулер.
Теңдеуді шешу үшін тура теңдік шығатындай етіп, а – ның мәнін іздейміз.
3+a=7 теңдеуіндегі а – ның орнына сандарды біртіндеп қойып, тексереміз.
а – теңдеудің шешімі.
№2. Теңдеудің шешімін тап.
3+a=7 a+6=10 4 - a=3
8 - a=5 a - 6=3 a+1=8

№ 4.
а) Ләззат – 5 г.? г.
Қайрат – 3 г.
5+3=8 (г.)
Жауабы: барлығы 8 гүл сыйлады.
ә) Ләззат – 5 г.?, г. артық сыйлады
Қайрат – 3 г.
5 - 3=2(г.)
Жауабы: Ләззат 2 гүл артық сыйлады.
б) Ләззат – 5 г.
Қайрат – 3 г.?, г. кем сыйлады
5 - 3=2(г.)
Жауабы: Қайрат 2 гүл кем сыйлады.
Сергіту.
IV. Дәптермен жұмыс.
№ 4. Тақтадан жазып алу.
V. Білімді бекіту.
«Құлпынай терейік!»
VI. Қорытындылау.
– Сабақ несімен ұнады?
– Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті?
Үйге тапсырма: 169 – бет №3.
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу

Бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу

Қандай теңдеулер бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады? Жауабы: ax=b түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады....
Теңдеуді шешу

Теңдеуді шешу

Сабақ мақсаты: Білімділік: Оқушыларға теңдеу құруды, оны шешу тәсілдерін түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын,...
Құрылымы күрделі теңдеу шешу

Құрылымы күрделі теңдеу шешу

Сабақтың түрі: жаңа білім беру. Әдіс - тәсілі: сын тұрғысынан ойлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, түсіндірмелі иллюстративті. Сабақтың мақсаты:...
Білімді меңгеру дағдысын қалыптастыру

Білімді меңгеру дағдысын қалыптастыру

Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Щапов орта жалпы білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі А. К. Сексенбаева...
Иррационал теңдеулер

Иррационал теңдеулер

Иррационал теңдеу анықтамасын, оны шешудің әр түрлі әдістерімен танысу. Теңдеудің бөгде түбірі ұғымымен танысып, иррационал теңдеулерді шешкенде...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×