Сайтқа кіру Тіркелу
загрузка...

Бүтін және бөлік

Математика
Сабақтың тақырыбы: «Бүтін және бөлік»
Сабақтың мақсаты:
1. Бүтін және бөлік туралы түсініктерін қалыптастыру.
2. Ойындар арқылы ой - өрісін білімділік қасиеттерін дамыту.
3. Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі:
1 ден 10 ға дейінгі сандар, әртүрлі пішіндер, таңбалар, есептер
Сабақтың әдісі:
Түсіндіру, үйрету, сұрақ – жауап.

Психологиялық дайындық: Шаттық шеңбер

Бір дегенде тұрайық,
2, 3, 4 алақанды соғайық.
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып.
Біз жүгіріп алайық,
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Балалардың сабаққа дайындықтарын көріп шығу. 1 ден 10 ға тура кері санату. Өткен сабақты қайталау. Сандардың құрамын табу балаларға көрнекіліктер арқылы есептер щығарту.

II. Негізгі бөлім:
1. Балаларға бүтін және бөлік туралы түсінік беру. Алманы бүтін көрсетіп екіге бөліп көрсету және ширекті тапқызу.

2. Логикалық жұмбақтар шешу
Асыр сап жүр сырғанап,
Сырғанамай екі бала.
Жағалауда тұр қарап,
Енді осы бар баланың,
Санын айтсаң жарадың.

Үге кірді Алдияр,
Оған қоса Мадияр.
Кейін келді Айдана,
Қанша болды бар балы.

Табақта төрт алма,
Қолымда бір алма.
Балығын қосқанда.
Болды неше алма?

Жаңа сабақ:
Оқулықпен жұмыс
1. Суреттерді көрсетіп түске сырлату қағаздан бүтін жарты ширекті қиып көрсету.

Сергіту сәті:
Балаларды орнынан тұрғызып сергіту жаттығуын жасатамын
Оң қолыңда бес саусақ,
Сол қолыңда бес саусақ.
Қосып едім екеуін,
Болып шықты он саусақ

Тақтамен жұмыс:
№2 Әр гүлде көмбеде 7 гүлден болуы керек, жетпеген гүлді жабыстыр. Әр қатардан бір оқушы шығарамын.
3. Аулада 6 балапан жүр еді, оның екеуі кетіп қалды. Аулада неше балапан қалды. Жылдам есептеген оқушыға тақтаға жаздырамын.
4. Балаларға жеке есептер таратып беріп орындарында орындату.

III. Қорытынды:
- Балалар бүгін біз математика оқу іс - әрекетінде не үйрендік?
- Қандай заттарды бөлдік?
- Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды атап өту, мадақтау.

Жаңаөзен қаласындағы № 18 орта мектептің
МАД тобы мұғалімі
Эжимырадова Слухан Мухатжановна
Кері қайту
Загрузка...
Ұқсас жаңалықтар:
16 саны мен цифры

16 саны мен цифры

16 санының құрамымен таныстыру. 0 - ден 16 - ға дейінгі сандарды ауызша, жазбаша тура, кері санап үйрету. Дидактикалық ойындар арқылы ой – өрістерін...
11-ден 20-ға дейінгі сандар

11-ден 20-ға дейінгі сандар

Сабақтың мақсаты: - 11 - 20 дейінгі сандарды санап, цифрларды тани білу; гео.фигур. ажырата білу; - Сандардың ретін, қатарын анықтай алу, бүтін,...
Кім зейінді? ойын сабағы

Кім зейінді? ойын сабағы

Мақсаты: білімділік: Санды санау, пішіннен бейне құрастыру алған білімдерін бекіту, логикалық ойлау дағдысын қалыптастыру,. Дамытушылық: Балалардың...
Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру

Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру

Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы, Талдыарал елдімекені № 215 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Абдикаримова Гаухар Абдикаликовна...
Затты тең екі бөлікке бөлу

Затты тең екі бөлікке бөлу

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті. №7 «Балдырған» балабақшасының тәрбиешісі: Әбдіхалық Жанат Алтынбекқызы Затты тең екі бөлікке...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
загрузка...
Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Күнделікті сабақ жоспары, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, ана тілі, ашық тәрбие сағаты, ағылшын тілі, ағылшын тілінен сабақ жоспары, бала бақша, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертеңгілік, математика, математикадан сабақ жоспары, орыс тілі, презентация, сабақ, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, әдебиет, әдебиеттік оқу

Барлық тегтерді көрсету